Het is jouw lichaam hè?! Jij mag zoeken naar wat voor jou werkt. Ik wist destijds niets anders dan fysio, daarom ben ik gebleven, maar het werd zo erg dat ik uiteindelijk niet eens meer fatsoenlijk kon lopen en depri werd van het zitten/liggen! Na de bevalling 2 weken niet kunnen lopen..
'De' naam... Ik hoop dat hij snel voorbij komt. We hebben er een paar die we wel OK vinden, maar nog niet de knaller. Gelukkig hebben we nog even
ik zal een lijstje van jongensnamen neerzetten mischien staat er wat tussen voor degene die nog wat zoekt. S.han.e je zegt S.jeen A.ustin Mi.lan R.avi Mis.cha Benja.min Jus.tin Jayd.en Thij.men Da.mian J.esper Ca.sey zegt ke.esie Nige.l zegt ni.jgel J.urre Quinti.n Ry.an staat er wat bij??
Te gek. Hier hebben nog geen jongens en geen meisjesnaam . Dat wordt nog wat.... Prachtigwonder, hmm nee super zo'n lijst. Al staat er voor ons helaas niks tussen....
Hier ook nooit van beneden bekeken tot aan de bevalling zelf. ( naja 1 dag van te voren, omdat ze wilde weten wat voor inleiding ze gingen doen, dus moesten ze weten of ik al ontsluiting had. Cursus: Geen echte cursus gedaan, wel zwangerschapszwemmen, maar dat was gewoon met een groepje van 5-6 vrouwen lekker zwemmen, en sporten in het water. Was erg leuk, en als ik dat gedaan had was ik gelijk 5 dagen klachten vrij, geen rugpijn niets meer.
@prachtigwonder: Hier wel al vaak controle gehad 'down there' Denk dat de eerste keer was met 36-37 weken en dan moest ik ook elke week naar de gyn dus werd ook elke keer gecontroleerd of er al ontsluiting was Mss doen ze dit alleen in België
En net wanneer ik besliste om naar bed te gaan beslist dochterlief dat het tijd is om op te staan Wat een feest in mijn buik Ik zit dus nog even te genieten van de toch wel harde trappen
Zoonlief is precies hetzelfde. 'Lig je lekker mama? Ja? OK, daar gaan we!' Zit me bijna af te vragen of het er écht geen 2 zijn, volgens mij is er af en toe een polonaise gaande daarbinnen
@prachtigwonder: Bedankt voor de lijst, maar DE naam zit er helaas niet bij. Zal ook even mijn lijstje plaatsen, voor de liefhebber: Aiden Casper Alexander / Xander Damian William Jarod / Jared / Jaret Christian
Hier ook nooit down there gevoeld. Totdat ik ging bevallen. Dit doen ze liever niet omdat ze niks willen opwekken en de natuur zijn gang willen laten gaan!
Ik zit ook bij een gyn in belgie,daar voelen ze wel down under. Ik ben bij mijn dochter met net geen 36 weken binnen gegaan omdat ik ziek was. Uiteindelijk bleek ik weeen te hebben en wilde ze graag weten of ik al ontsluiting had.
Hahaha bij mij volede ze wel beneden met 35 weken, en had al 5 cm , dus mocht gelijk blijven...... en ben de volgende dag bevallen van een gezonden zoon
voorlopig voelen ze dus niet down under hihih ik hou het maar op vanaf 30 weken. ik heb trouwens sinds gisteren wat zere schaambeen, beetje pijn rond de eierstokken. ( banden? ) en wat in mijn rug en kont. mijn buikje begint nu ook langzaam wat groter te worden. zag ik gisterenin een jurkje want hij was korter als ik mijn kleding uitheb is het niet echt zichbaar groter maar het lijkt hoger. en dan beneden minder gevuld dan eerst. of kan dat niet?
Hai meiden, Ik ben ook graag weer van de partij! Mijn uitgerekende datum is: 22 maart, het is ons eerste kindje en willen of in het geboortehotel of ziekenhuis bevallen. en we krijgen een meisje! Kan iemand dit miss voor mij in de tabel zetten? Thnx!