Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik hou ook echt niet van die babydump mandjes :) maar je moet er maar net tegenaan lopen. Maar denk dat ze bij loods 5 of woonfabriek ook leuke mandjes hebben of intratuin.

Nu ben ik echt altijd bezig met interieur dingen dus t is ook wel mn hobby.

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    *Hatsjoe*
    *Plop*
    'Wèèèèh!'

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Geboortekaartjes: we wilden ze wel doen bij Miriam, maar ze kennen het principe hier niet (net zomin als kraamzorg, helaas). Uiteindelijk nooit van gekomen. Bij deze doen we het ook niet, scheelt weer 'gedoe'. We plaatsen het nieuws wel op ons blog, en Facebook :)

@Ego: Even trots: Miriam is zaterdag overgegaan naar een groot bed, en het gaat prima. Ben zo blij! Het ledikant was toch een crime met die dikke buik die in de weg zit :)

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha mijn kids waren zo;n maand of 6 toen ze in 62 konden!
    Maar das niet gemiddeld :D

Leeuwtje, Geweldig dat het gelijk zo goed gaat!:D

7. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ kaartjes: eerst wilde ik ze zelf maken (heb onze trouwkaarten ook zelf gemaakt) maar dat kost erg veel tijd en dat is niet zo handig met een nieuw huis waar we nu aan het klussen zijn en de 4e week van januari naartoe gaan verhuizen en vervolgens alles uitpakken en babykamer klaarmaken. Mijn man kwam met een ontwerpidee en dat leek mij ook een goed plan. Mijn zwager heeft zijn eigen ontwerpbureau en hopelijk kan hij ons hiermee helpen het ontwerp uit te werken en het via een drukker voor een niet al te gekke prijs te laten maken.

Ben vandaag 29 weken alweer! Het is nog steeds aanpoten met het huis en we hebben een hoop te doen en regelen. Gisteren heeft mijn schoonmoeder heel goed geholpen en is er weer e.e.a. klaar. We hebben nog 3 weken voor de hele bovenverdieping (voorstrijk, 2x sauzen en de kozijnen 2x schilderen) maar de tijd vliegt! Ik wil ook nog van alles: shoppen, Ikea, etc maar dat zit er niet echt in voor het einde van het jaar. En vandaag is ons neefje geboren!

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @nathalie: Gefeliciteerd! :D

9. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hey dames juist terug uit het ziekenhuis. Ze hebben me binnenste buiten gekeerd maar niet gevonden. Moet wel platte rust houden van de gyn,dus met deze begint mijn vakantie een week vroeger dan geplant. Wel een raar idee. Ze hebben ook gekeken of mn barmoederhals nog lang genoeg is,maar dat zag er ook prima uit. Hou er alleen geen zon leuk gevoel aan over beneden.

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Stephanie: Fijn dat alles OK is, scheelt weer zorgen. Hoe lang moet je platte rust houden?

11. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Stephanie, ik had hetzelfde 5 dec. Goed dat je het na hebt laten kijken. Bij twijfel altijd bellen.

@ hier, controle gehad en ukkie had het er maar druk mee.
    ik heb nu met 30, 32 en 34 weken afspraken staan voor controle. Bij mijn zoontje ging het toen al rommelen...... Nu het zeker voor het onzekere ook controle bij me baarmoeder mond.

12. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Leeuwtje: ik sta in het onderwijs,belgie,normaal was dit mn laatste werkweek en dan 2 weekjes vakantie. Dus ik heb een week extra gekregen. Mn man moest lachen,volgens hem was ik de eerste persoon die ze ongelukkig gemaakt heeft met een week 'extra' vakantie. Ik had wel zin in die laatste week,nu is die zo kort afgesneden.

13. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

meid ben blij dat alles goed is:) mischien wel een klein vaatje gesprongen of iets. helaas kunnen ze dat bijna nooit terugvinden.
    vind het overigens wel super dat ze alles goed na hebben gekeken. hier in nl in het zh waar ik zit. doen ze enkel een echotje en meer eigenlijk niet.. maar mischien was dat ook omdat ze bij mij de reden al op de echo zagen dat ze niet verder keken. ik moet met 32 weken weer terug voor echo naar het zh voor placenta ligging. ik denk eigenlijk dat die al gunstiger ligt want ik heb geen bloeding meer gehad.

wel vraag ik me af of ik nog een echo bij de vk krijg. een groeiecho. wanneer doen ze die meestal? is natuurlijk lang geleden dat ik een echo heb gehad. ben altijd bang dat ik te weinig vruchtwater heb of iets en ze er te laat achter komen.

14. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    @groeiecho.. ik krijg volgende week donderdag een groeiecho, ik ben dan precies 28 weken, maar volgens mij heeft dat meer met mijn zwangerschapsdiabetes te maken (al weet ik dat natuurlijk niet zeker, ik ben geen expert!)

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik krijg een groeiecho met 30 weken ivm slechte groei van zoonlief.
    Maar ik ga toch nog een echo vragen voor rond de 35e week.

16. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    @leeuwtje: haha! als het zo zou gaan!
    fijn dat Miriam goed slaapt in het ledikantje.

@steph: fijn dat er nieks ernstigs is, nu maar goed je rust pakken.

@ groeiecho, volgens mij krijg ik m ergens bij 30/32 weken?

weet iemand wanneer je die liggings echo krijgt (in nl iig)
    xxx

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Stephanie, succes met rust houden.Jammer dat je deze laatste sfeervolle week niet kan werken, maar je kindje gaat voor toch?!

18. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik luister nu lekker mixje van sunnery james en ryan marciano (amazone project 3) en ik kan eigenlijk nog prima springen en door de kamer vliegen met mijn buikje :)

god ik heb zin om goed uit te gaan. maar eigenlijk vind ik die enorme drukte een beetje eng met al die ellebogen en drukke mensen.

19. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    gisteren heb ik nog staan huilen in de tram omdat ik een paniek aanval kreeg omdat er 2 trams niet kwamen en ik als ingeblikt sardientje tegen een raam geperst zat en ik kon geen kant op en ik heb een oma bijna aangevallen en gedreigd met een stomp op dr neus als ze niet ophield (zo ben ik normaal nooit ik ben echt heel beleefd altijd haha) omdat ze mij vreselijk duwde en ik al vroeg of ze op wilde houden en ik moest me vasthouden en mijn buikje beschermen en ze schreeuwde maar tegen me dat ik door moest lopen en maar duwen en ik zei: GAAT NIEETTTT en als je niet op houd met duwen en uw ellebogen niet snel weghaalt bij mijn buik, krijgt u een stomp op uw neus.
    toen heb ik mijn vriend gebeld en die heeft me door de tramrit heen gepraat haha. Lichte claustrofobie en duwende boze mensen en zwanger, gaat niet goed bij mij hahaha

20. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ik krijg ook volgende week donderdag een groei echo! op dat onze kleintjes maar goed gegroeid zijn :) :D

Deel Deze Pagina