Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    De pijn in je schaambeen komt meestal van je bekken af. Ik had het bij Jasper heel erg na het zakken en indalen.

Nu bij de 2de heb ik het al vanaf week 12 ongeveer. Heel irritant/pijnlijk.

2. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    gebakje: bedankt voor de link;)
    ben er ook weer bij....was jullie kwijt.... snif,snif.... hihi!
    hier alles lekker, wel snel moe etc. maar goed vertel wat nieuws:)
    kleine kan ik el goed voelen ondanks mijn placenta voor ligt.
    ben helemaal happy!
    xxx

3. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Goedemorgen,
    hier sinds een paar dagen zwaar maagzuur.
    Dacht eerst aan buikgriep of dat mn eten niet goed was gevallen maar vreselijk last van mn maag. mijn darmen na een uitspatting rustig. Iemand tips?
    Is niks voor mij, niet kunnen eten hahaha
    Heb er tot nog toe geen last van gehad, at vanaf begin vam de zs heel erg gekruid, was eigenlijk het enige wat ik lustte...
    Nu dus ff niet.

4. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Lym; Een hapje vanillevla moet erg goed helpen. Mijn schoonzusje zweerde erbij.
    @de naam;Hier ook nog niet gevonden.
    Bij Stan hadden we hem even uurtje na de bevalling. Ik wilde wel zeker weten dat we er geen spijt van zouden krijgen. We konden het gewoon van te voren niet eens worden en toen ik hem zag wist ik het opeens.

5. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    @regenboogje: tnx, ga ik proberen

Wij hebben wel al de naam (en nog wat reserve), en ik denk idd als je je kindje ziet dat je het dan weet..

6. Aug2010

Aug2010 Lid

22 mei 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij begint het ook weer, dat maagzuur. Gelukkig nog alleen na sapjes en niet na eten... Bij de eerste hadden we de naam ruim op tijd, hopelijk lukt het nu weer...

7. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Hier is het ook begonnen hoor, het zuur.
    Echt heel vervelend, stroomt zó mijn keel in als ik verkeerd zit of lig, ranzig hoor.
    Zal ook maar weer aan de vanillevla gaan, hielp vorige keer best aardig.
    Last van mijn maag heb ik er ook behoorlijk bij, tot weer misselijk worden aan toe.
    Eten is zoiezo al een issue voor me maar nu is het helemaal lastig, krijg weinig binnen maar kom toch veel aan.
    Ben ik erg blij mee hoor, met mijn ondergewicht, maar kwam liever aan doordat ik lekker en veel kon eten.
    Zit niet lekker in mijn vel maar las op de site van nutricia dat dat rond deze tijd heel normaal is.
    Heb enorme last van mijn (vertekende) zelfbeeld en gebrek aan zelfvertrouwen, voel me waardeloos en nietszeggend en da's géén leuk gevoel!
    Komt een hoop oud zeer bij kijken ook wat dit mee veroorzaakt maar ben ervan overtuigd dat de hormonen het nog een beetje (boel) erger maken.
    Maar het voordeel is dan dat het ook weer minder zal worden, probeer het er maar mee te doen voorlopig he...

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Een meisje was bij ons Puck geworden waarschijnlijk.

9. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

grr zit hier op een pakktje te wachten van babydump. via track en trace staat dat het vandaag tussen 9:00 en 13:00 bezorg word..
    nou niet dus. en ik wil graag gaan stofzuigen maar dan hoor ik de bel niet:x daar kan ik nu zo saggo van worden;)

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Irritant, soms kijk je steeds en staat er ineens de datum van morgen bij.
    Ik zou er niet teveel op verspitsen vandaag, soms verplaatsen ze het gewoon!

11. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Hier ook nog steeds geen naam :(
    Wel een lijstje:
    Max
    Bram
    Quinn
    Joris
    Cas
    Floris
    Ben
    Noah
    Ives/ Yves

Maar er nog niet uit :(

12. prachtigwonder

het pakketje is er:) en lieeeff die slofjes:)
    ze zitten verpakt in een plastic doosje. zou ik ze moet wassen?
    het zijn van die soort sokjes met zachte stof met daarop i love papa.
    ik ben zo bang dat ik ze verpest als ik ze was. de kleertjes etc was ik allemaal maar daar komt de baby ook mee in contact maar slofjes is niet zo erg toch?

13. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    dames met maagzuur: bij oze dochter heb ik Rennies gegeten, volgens de apotheek mocht dat gewoon, ook kan je bij de apotheek een drankje krijgen tegen maagzuur.
    idd vla of een beker melk, ik doe voor het slapen een beker warme melk met honing.
    verder is het gewoon zwaar irritant....sterkte x

14. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik vind Quinn, leuk en stoer

15. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Quinn vind ik ook het leukste Joris en Cas ook :)

16. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    @ FYSIO: thnx meiden, jullie hebben gelijk! Als t niet veel doet dan kan ik dat beter aangeven! Misschien komt het ook omdat het nu gewoon goed gaat en alleen als ik echt teveel doe dan krijg ik last. Ik zit voor 50% in de ziektewet en het gaat gewoon mede daardoor beter. Aan de adviezen die ik hebt gekregen heb ik veel, maar als ik er nu heen ga dan is het meer praten over hoe het gaat dan wat anders. Dus ja eigelijk wel zonde!

17. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Floris is het mooiste :D :D :D
    Maar ik ben bevooroordeeld want ik héb een Floris, hihi.
    Een trotse, grote broer issie nu al :)
    Noah en Cas vind ik ook leuk maar toch wordt het hier wat anders.
    Maar dat hou ik nog lekker even voor onszelf ;)

18. prachtigwonder

meiden ik kom net uit het ziekenhuis.
    ik kreeg vanmiddag ineens bloedverlies een inlegkruisje vol. dus moest van de vk meteen door. na lang wachten eindelijk aan de beurt.
    de kleine doet het gelukkig goed.
    maaaaar ik heb een stolsel aan mijn moederkoek zitten en mijn moederkoek ligt te laag bij de opening. wat ze liever niet zien omdat dit kan leiden tot vroege bevalling.nu moet ik dinsdag terug om te kijken of de moederkoek omhoog gaat gedurende de zwangerschap.
    ze nemen mij nu over van de vk. ook heb ik de spoednummers meegekregen voor het geval dat de bevalling op gang komt. ze verwacht het niet maar sluit het niet uit. het is even afwachten en hopen dat de moederkoek omhoog gaat groeien. dit gaan ze wekelijks bekijken.kortom ik zit lekker in de stressss pfff.. het hoeft niks te betekeken maar kan wel.

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Prachtigwonder wat eng zeg!
    Hopelijk blijft het stabiel!
    Het is heel eng om bloedverlies e.d. te hebben, ik had bij mijn zoontje een hematoom.
    Laat aub je placenta goed nakijken!
    Veel bloedverlies kan voor verkalking zorgen!
    Niet om je bang te maken hoor meis, maar bij mij hebben ze er nooit naar gekeken!

20. prachtigwonder

ik heb eigenlijk geen idee of ze daar na heeft gekeken. ik weet enkel dat ze dacht dat die stolsel er is gekomen doordat de moederkoek is gaan irriteren omdat die te laag op de baarmoedermond lag. en dit was zorgwekkend. de moederkoek mag niet verder zakken. daarom gaan ze het nu bijhouden . ze hopen dat hij omhoog gaat. en dat alles rustig blijft. ik heb gelezen over een medicijn die ze kunnen toedienen tussen de 25 en 30 weken zodat de longetjes iets sneller rijpen en dat een vroegere bevalling beter gaat. dus daar ga ik dinsdag even naar vragen.ook heb ik gelezen dat als de moederkoek erg laag ligt het indalen van de baby niet lukt en je een keizersnee moet. nou daar wil ik nog niet aan denken.

ik ga gewoon hard hopen dat alles rustig blijft tot de 24 weken. en dat de koek omhoog terugtrekt.
    en vooral rust houden om bloedingen evnigzins te voorkomen.

Deel Deze Pagina