ja zwanger uit eten vind ik ook vreselijk....ach nog effe en dan staat manlief met een broodje filet van de leurslager naast mijn bed en 's avonds een lekker stukkie bief mmmmmmm
leees ik nou filet??!!!!!! daar ben ik ook zo dol op en dan lekker op een hard broodje hmmmmm. filet martino is ook heerlijk. ik heb ook weer zon zin in rundercarpacio met toast en rauwkorst hmmm.. als ik bevallen ben
Hier ook idd, lekker 2 broodjes tartaar hmmmm neemt mn moeder dan lekker mee hhahahahahha heerlijk heb er echt trek in maarja nu nog even niet!! Vriendin van mij eet t wel gewoon in dr zwangerschap! Maarja liever geen risico nemen vind ik.
Ja precies en ach nog 12 weken zonder kan ik prima hoor hahahaha Ik haal wel zo af en toe een vers makreeltje en kibbeling. Ik had laatste x een voorverpakte bij de C1000 meegenomen maar stom, die mogen niet haha dus maar weer weggegooid.
filet martino is met wat kruiden erdoorheen en stukjes augurk. klinkt mischien niet zo lekker maar is het wel verschilt wel per winkel.
@ te vroeg of te laat.. Ik ben van me zoontje met 35,2 weken bevallen(kerngezond, longen, bloedwaardes, drinken alles goed) Omdat deze zwangerschap super op die van hem lijkt denk ik dat deze ook eerder komt, maar dan liever vanaf 36 weken.
Vandaag mijn neefje gezien (17-12 geboren), wat een poppetje! Hij had maat 50 en was net onder de 6 pond. Echt zoooo leuk! Ben ook zooooo benieuwd naar onze kleine meid Mijn man is nu met z'n werk op eindejaarsuitje. De auto staat voor de deur. Maar om nu nog helemaal te gaan shoppen, pfff, ben wel erg moe. Durf ook niet zo goed nog auto te rijden. En heb wel liever iemand bij me voor als ik me niet lekker voel. Shoppen komt er niet echt meer van omdat mijn man elke dag de auto mee heeft naar het nieuwe huis. Ik wil wel graag nog een keer naar Ikea en Veenendaal maar pfff zie er ook zo tegen op! @ babykamer: Baby-dump belde net en ze komen de kamer/spulletjes 11 januari brengen!
zeg hoe doen jullie je sokken en schoenen aan als je echt een grote buik hebt? Mijn kleine buikje zit nu al onwijs in de weg, ben het zo niet gewend en het doet gewoon pijn om mijn schoenen aan en uit te doen? En mijn sokken pfoe. Wat een gestoei.
had net een briefje binnen van postnl dat ze een pakketje hebben proberen te bezorgen. ik denken wat dat kan zijn want ik heb niks besteld. even ingelogd op postnl staat er natalis dus ik even googlen zie ik dat het een kraampakket is. heeft ze zorgverzekring het al lekker opgestuurd ben benieuwd welke box ik krijg.
hihi ik heb dat dus ook een hartsikke klein buikje en toch zit tie in de weg. ik denk dat het komt omdat alles wat strakker staat. en gevulder is. minder rek op hihi.terwijl het niet oogt alsnog het ind e weg kan zitten
Vroeg ik me ook al af, hier gaat het ook een stuk moeizamer Begreep van de lerares zwangerschapsyoga dat veel vrouwen de laatste weken/maanden op slippers lopen maar ja dat lijkt me niet echt handig in de winter! Misschien laarzen met/zonder ritsen? Sokken zou ik niet weten, ze hebben wel van die sokkenaantrekhulpjes bij de Blokker, maar ja het is maar voor even en dan voel ik me helemaal zo'n oud mens! Misschien ook te huren bij de thuiszorg? Hoe werkt dat eigenlijk met klossen enzo? Haal je die bij een thuiszorgWINKEL?
vriendinnetje van mij zei al dat ik op het laatst alleen mijn uggs nog aan kan . Mijn allstars zijn vooral lastig (want veters), maar mijn hakjes kan ik wel prima aanschuiven maar dan moet ik panty's aan en juist dat vind ik lastig om mijn voeten te krijgen. En enkellaarsjes vind ik ook lastig want dan moet ik flink er aan trekken om ze aan te doen en uittrekken hetzelfde maar daar heb ik hulp voor (schatjuuuuh schoenen uit doen please ) Maar ja ik wil er toch vrouwelijk uit blijven zien op mijn werk haha dus hoop dat ik voorlopig nog mijn hakjes kan dragen. (lage hakjes hoor, die hoge van 9-12 cm vind ik echt een beetje zwaar nu, dus draag nu 5-7 cm)
Ik lees overal ook dat je jezelf extra moet verwennen/verzorgen tijdens de zwangerschap maar hoe doe je dat? Benen ontharen, bikinilijn bijwerken, teennagels knippen, alles gaat lastiger! Als ik straks ga bevallen ben ik 1 oerwoud down there!
@ schoenen: ik draag nu meestal laarzen met rits en met klussen schoenen met veters (oude schoenen) maar ben benieuwd wat straks nog lukt. Misschien moet ik dan met kaplaarzen de deur uit haha!
ik ga in bad liggen. en scheermesje erbij. zon wegwerpding want die zijn het kleinst. en dan op gevoel liggend down there scheren. maar dan wel kaal want anders krijg ik he tniet voor elkaar. benen gaat het makkelijks als ik een beetje op de badrand ga zitten. of beetje liggend ook. teennagels is het makkelijks in de kleermakerszit. dan vouwt je bui niet zo dubbel.