Ik ben ook heel benieuwd naar de komende maanden! Blij te weten dat die heupen ook weer slinken Ik zal alleen even geduld moeten hebben. Mijn heupen waren sowieso ook wel wat breder hoor maar toen de fysio ze ging opmeten voor een bekkenband schrok ik wel een beetje, en in de maattabel zou ik dan 2 maten groter hebben dan eerst. Nouja ik moet gewoon heel veel geduld hebben denk ik na de bevalling. Dat waggelen, komt inderdaad door het week worden van het bekken, tip van de fysio is om proberen niet te waggelen maar stevig doorlopen zodat je er minder last van gaat krijgen.
hebben jullie ook altijd zoveel problemen met postnl? op track en trace staat dat het pakketje tussen 8:30 en 10:30 zal worden bezorgd. en dat ik er voor moet tekenen. maar ze zijn er nog steeds niet grrrrr de vorige keer was het ook ipv tussen half 11 en 1 uur werd het 4 uur eer dat ze er waren ik baaaaaal daar zooooo van want ze geven het niet af bij de buren.
Ja hier ook hoor gister, op mn nieuwe adres tussen 11.30 en 13.30 maar ze waren al om 11u geweest! Was bij mn nieuwe buren afgeleverd. Het is echt niet betrouwbaar dat PostNL.
wel fijn dat het bij de buren hebben afgeleverd. hier zijn ze e rnog niet pfff.. ze zijn gisteren ook geweest maar vraag me af waar ze het dan afleveren als ik toch wegga? ik ben niet van plan de hele dag thuis op de bank te gaan wachten
Waarschijnlijk bij buren, of je moet t dan weer zelf ophalen...lekker dubbel. Ik heb gister de vloer binnen gekregen maar niet de 10 pakken ondervloer, dat zat er niet bij. Die man zei nou dat zal waarschijnlijk morgen zijn maar dat weet ik niet zeker. Ik heb ook geen bericht gehad erover, maar ik ben niet de hele dag daar in het huis. Dan zullen ze wel extra kosten gaan rekenen zeker als ik er niet ben? Vind t maar slordig van Kwantum.
Bezorgen ze dat op zondag dan? Dat zal toch niet? Vanmorgen weer bijna flauw gevallen in de winkel. Echt vervelend! De hele ochtend me rottig gevoeld. Gelukkig vanmiddag nog wat kunnen schilderen in het huis. En ML geholpen met spullen aangeven, ben blij dat ik me nog een beetje nuttig kan maken Morgen verjaardag van schoonpapa en daarna nog even wat schilderen. Bijna Kerst alweer, al mis ik dat gevoel dit jaar helemaal omdat we zo druk zijn en geen zin hebben alles te versieren in huis...volgend jaar maken we het dubbel goed lijkt me helemaal geweldig met onze kleine meid
Nee ze bezorgen niet op zondag maar ze hebben gister en ervoor ook niets laten weten dat het in 2 delen zou komen. Werd vanmiddag gebeld om 12.50 dat ze voor me deur stonden..tja..dat wist ik dus niet dus me eigen rot gefietst naar dat huis. Zegt die vent ja ik mag niet tillen naar boven...fijn sta je dan met een peuter en een krakkemikkige rug en bekken, zelf 10 pakken ondervloer naar boven sjouwen. Ja zegt ie, u heeft betaald voor de zending van gister, voor deze niet want dit is een nabestelling en die is gratis. Nou ik vraag niet om een 2delige bestelling dus er gaat zeker een klacht naar Kwantum en dat transportbedrijf, rot op zeg. Had daarna een migraine aanval voor t eerst in 6 jaar...dusja..lekker allemaal.
Hoop bijgelezen en nu eens zien wat ik onthouden heb @scheren: Hier ook gewoon op de tast, gehurkt in bad en dan hopen dat ik me nergens snij vriendlief moet altijd enorm lachen als hij me bezig ziet Hij had ook voorgesteld om het voor mij te doen maar dat vertrouw ik echt niet heb echt schrik dat hij me snijdt, vorige zwangerschap is het ook allemaal goed gegaan en was ik juist netjes bijgeschoren toen ik moest bevallen Nagels knippen en schoenen aandoen word idd ook moeilijker @Bevallen: Ik denk dat ik 12 maart ga bevallen dus 1 dagje overtijd ga, heel raar maar ik heb echt van in het begin van de zwangerschap (nog veel voordat ik de uitgerekende datum wist) het idee dat deze baby op mijn overleden tante haar verjaardag geboren ging worden.. We zullen zien zou het wel heel speciaal vinden. Van zoonlief ben ik spontaan op de uitgerekende datum bevallen. @Stephanie: Was jij het die zich afvroeg of de baby groot was voor 28 weken? Ons meisje werd met precies 28 weken geschat op 1kg300 en was prima volgens de gyn als ze zo doorgaat verwacht ze dat ons meisje rond de 3kg600-3kg800 gaat wegen. Zal ongeveer hetzelfde zijn als haar broertje, gaat ook gelijk op de gewichtjes tijdens de zwangerschap @All: Hier gaat alles zijn gangetje, een heel druk meisje in mijn buik Ligt voortdurend te draaien en haar trapjes worden soms echt behoorlijk pijnlijk (vooral 's nachts!) Verder verschrikkelijk last van brandend maagzuur! De hele dag door.. Word er gek van! Maar op maagzuur en rugpijn naar de avond toe mag ik niet echt klagen hoor
@ kinderkamer, hier gister verf gekocht en ga via internet z'n naam in houten letters bestellen met 4 verschillende afmetingen houten uiltjes. Ben zo benieuwd als t klaar is!! Ook verf gekocht voor ons zoontje, die krijgt ook een hele stoere kamer. Koop voor hem een wit ledikant via marktplaats, er staan mooie op.
Ik ben het klussen zo zat ik ben zo moe mijn dagen beginnen om 6 uur en om 10 uur val ik in slaap. Heb al zo lang geen fatsoenlijke sex gehad boeh ik wil sex En ik wil ontspannen Wel heel lief van mijn vriend een -zwanger en ik groei-chil outfit- gekregen. Zo lief! Met een band die niet knelt bij mijn buik, echt heerlijk! Bekijk bijlage 294232 En sexy slipjes gekregen van m omdat ik me zo niet sexy voelde in mijn verwassen strings met gaten en vaal. Hij heeft echt super mooie uitgekozen love him!
Lief!! Hier al snotterend en hoestend met harde buiken door Parijs gelopen, zelfs languit op m'n snufferd gelegen op de champs elysees en door koorts en keelpijn aan de paracetamol gezeten... Ik kan ook wel wat sexy slipjes gebruiken hahaha, had me ons laatste weekend romantisch samen in Parijs een beetje anders voorgesteld...
Alles doet zeer, zit te bibberen en ik rochel als een vent van 85 met copd.. Denk dat ik m'n bedje maar in ga in de hoop dat t bij verkoudheid blijft..
Beterschap Jolie! Ons laatste weekendje weg (gewoon in eigen land ) viel ook een beetje in het water: de lunchroom waar ze super lekkere (vegetarische) broodjes hebben en waar we ons erg op verheugd hadden was gesloten. Toen kregen we in het hotel eerste een gratis upgrade naar een hele mooie comfort kamer, maar na een paar uur kwamen we er achter dat de verwarming het niet deed. We konden kiezen tussen of blijven, of naar een standaard kamer. Ons werd verteld dat het enige verschil was dat een standaard kamer geen bad had en aangezien ik toch niet van plan was om in bad te gaan in een steenkoude kamer toch maar naar die andere kamer. Helaas, deze kamer was veel kleiner, de bedden waren kleiner en minder comfortabel en er was gerookt in die kamer, bleh! Dus weer naar de receptie: we kregen weer een andere (standaard) kamer, maar deze was nog kleiner dan de vorige. Balen! Wel een mooie nieuwe jas gekocht zonder rits of knopen maar met een soort riem dus je kan hem strakker of wijder vastknopen, erg handig aangezien ik geen idee heb hoe veel dikker ik nog ga worden Is jullie baby ook zo druk? Ik voel haar de laatste tijd echt heel vaak en lang
Beterschap Jolie! Allemachtig wat is zoonlief aan het feesten in mijn buik zeg... AUW Voel hem tegen mijn maag, ribben en hij stuitert enorm. Kan er erg van genieten maar tis dubbel hoor; door die pijn is eten nog lastiger en dat geduw tegen mijn maag helpt ook niet hard mee. Las een boek van een journaliste die 9 maanden lang dagelijks bij de mac at, lijkt me heeeeeerlijk!!! Kan me er helaas niks bij voorstellen maarzou het graag willen zeg. Hoe eten jullie nu dan, ook zo ongecontroleerd veel of juist (net als ik) totaal geen eetlust?
Ik eet best veel denk ik, als ik zo kijk. Alles wat mijn kids niet opeten, komt er weer bij mij in LOL Heb best veel eetlust, zowel gezond als minder gezond. 28 Weekkies vandaag!!!
Begint nu echt hard te gaan he, ik morgen alweer 29 weken. Laatste dag van het jaar precies 30 weken, wat wil zeggen dat ik het grootste gedeelte van het afgelopen jaar zwanger ben geweest. Best een raar idee eigenlijk En kan nog altijd niet echt bij het idee dat ik over een week of 11 al een kindje kan hebben (als ik niet overtijd ga lopen) En ik hoop dat ik toch, onverwacht, nog vreetbuien mag gaan krijgen maar dat zal wel niet gezien mijn allang bestaande klachten. Ik weet in ieder geval één ding zeker; zodra ik weer echt gezond ben en weer kan eten dan ga ik me ongegeneerd volvreten met alles wat ik lekker vind!
Ik ook: 30 weken op 30 december en daarvoor was ik al meer dan 7 weken zwanger voor m'n miskraam, dus ben wel echt véél zwanger geweest in 2012