Ahh je hebt 2 miskramen gehad, toen Lila, miskraam en toen Juli? Vandaar die volgorde natuurlijk. Nou meid dat is nog erg heftig hoor! Ook miskramen zijn verschrikkelijk. Heel veel sterkte en laat niet over je lopen! Hoop dat alles goedkomt met deze kleine in je buik!
@lila, ik vind je helemaal niet zeuren. jeuk is al heel erg. maar dan nog een groot deel onzekerheid en angst helemaal.... dus gewoon klagen (kan soms ook al een beetje helpen) en bij artsen enz ook gewoon doorgaan. het is goed. moeten ze maar geen arts worden ze worden er toch voor betaalt!!
Ja klopt, 2 miskramen en 1 missed abortion en Lila en Juli. (Ik ben ook wel een beetje klaar met zwanger zijn en kinderen krijgen inmiddels)
Nou, heel goed nieuws; Een vriendin van me die zelf arts is en ook cholestase heeft heeft voor me geregeld dat ik naar het Radboud in Nijmegen mag maandagmiddag naar een prof. dr. die zich bezig houdt met maag lever en darm. En ik mag naar een perinatoloog, hij heeft 2 collega's die veel ervaring hebben met mijn aandoening. Dat is toch geweldig! Deze man zit al komend half jaar volgepland en ik mag langskomen na zijn spreekuur!
Wat fijn Lilalief! Het is ook heel eng met een voorgeschiedenis als jij, en dan krijg je dit weer! Gooi het er maar lekker uit! Ik merk t wel allemaal hoe dit zal verlopen haha kan er toch niets anders van maken! Gelukkig is al bijna alles op orde!
Dat is super Lilalief! Bamjolan: alles goed gegaan met de verhuizing? Behalve de beschadigde meubels Ik ga vanavond nog naar een concert van een vriend van me uit Frankrijk die ik 1,5 jaar niet gezien heb. Zijn band is hoofdact maar ik weet niet of ik dat ga redden, ben zooo moe en ik heb erg veel pijn als ik moet lopen. Gelukkig kan je daar wel zitten. Eigenlijk kan ik niet meer werken, maar ja, als je naar een concert kan, kan je ook nog wel werken denk ik dan. Heb ook nog een paar belangrijke afspraken waarvan de meeste wel overgenomen kunnen worden, maar ik wil het zo graag zelf goed afronden. Gelukkig nog maar 5 halve dagen! En nu nog maar even liggen
Oh, wat fijn! Lang leve die vriendin, ga die zo maar een grote bos bloemen brengen Sterkte met de jeuk in de tussentijd...
Ja dank je, dat heb ik wel nodig; wordt er gek van! Het zit inmiddels echt overal.. Zometeen maar proberen te slapen.
Steph, alles is gelukkig verder wel goed gegaan en bijna alles is alweer uitgepakt. Babykamer/mijn kamer word al aardig wat het moet zijn! Nog wel wat wassen van babyspullen, vandaag een wasje gedraaid met hydrofieltjes en de hoes van het matras. Morgen weer een wasje met hydrofieltjes en kruikzakken etc. Het is ook wat hahaha Slaap lekker meiden! Als ik kijk naar de teller, "nog 64 dagen te gaan" krijg ik echt kriebels! Ben zo benieuwd naar de kleine!
Haha ja bij mij staat er 55 dagen.. Brrrr Sinds vrijdag klaar met werken maar ik ben vol in de nesteldrang geloof ik, ben nooit uit bed te branden, maar was vrijdag om 6 uur wakker en heb de hele dag als een gek in huis gewerkt.. Bijkeuken opgeruimd (was rommelhok, is nu leeg..), vuilniszakken vol weggegooid, babykamer gesopt, alle babyspullen gewassen, gestreken en in de kast, inclusief alle beddengoed, hydrofielen etc. Knuffels gestoomd, boven en beneden opgeruimd en schoongemaakt, alle boodschappen gedaan, alle gewone was weggewerkt.. Alleen de zolder nog en nog (waarschijnlijk) 8 weken te gaan hahahahaha! Wat moet in in vredesnaam gaan doen al die weken...
Whahha maak je maar niet druk al die weken hoor. Nesteldrang is zo, dat je als je helemaal klaar bent, het gewoon weer opnieuw gaat doen
meiden ik zit in dubio. ik heb nu verschillende soorten luisers uit babypakketen. de gewone newborn van pampers, neweborn bampers super dry,en ik heb de kruidvat merk.allemaal kleinverpakkingen. nu las ikverhalen over de super dry dat ze niet zo heel fijn zijn maar kwamen wel als 2de uit de test?? en kruidvat merk schijnt op nummer 1 te staan.schijnt de ergste diaree tegen te houden. en schijnt lekker draagcomfort te hebben. over de gewone pampers van newborn vind ik weinig. welke vinden jullie het fijnst? ik weet gewoon niet meer waar ik een groot pak van moet kopen .
Ik heb geen idee, ik heb pampers newborn gehaald, omdat ik van iedereen hoor dat pampers voor die minibilletjes toch fijner zijn dan huismerken, maar moet t allemaal nog gaan mee maken Ik had ook zowel bij etos als bij prenatal die pampers er in zitten dus heb daar maar een pak bij gekocht. Overigens maat 1 want leek me sterk dat ie binnen een week meer dan 5 kilo zou wegen. En anders is het pech, dan stuur ik manlief of familie er wel op uit voor grotere
hihi maar je hebt dus alleen al van het merk pampers meerdere soorten. pampers baby dry pampers new born of gaat deze er uit en is de newbaby de vervangende? papmer new baby pampers active fit
Ik ga geen pakken newborn meer halen. Heb dus ook 2 pakken uit die babydozen. Die maak ik eerst wel op. Volgens mij kunnen ze al vrij snel in pampers nr.2. Anders gaat man lief nog wel naar de winkel
ik heb ook de newborn van pampers 3 pakken en 1 pak mtje 2 zie het wel anders zijn idd andere zo gehaald . ik heb op het moment dus totaal GEEN nesteldrang heb nergens puf voor heb wel al alles klaar en gewassen, afgelopen nacht ontzettend slecht geslapen mede mogelijk gemaakt door de buurman :x en ik ben heel trillerig de laatste dagen geen idee wat dit is moet eigenlijk volgende week op controle maar als het morgen nog zo is dan bel ik de vk vl vertrouwd het niks
er staat op die pak van de kruidvat 18 luiers voor +- 2 dagen. dus ik dahcht huh dat zijn 9 luiers op een dag!! dus ik dacht dan heb ik dus wel een grote pak mt 1 erbij nodig. de meeste babys hebben toch wel de eerste 2 weken mt 1 zoals ik van de meeste hoor. je kindje schijnt na de geboorte iets af te vallen. en ongeveer 2 weken het geboortegewicht houden. dus als de luiers mt 1 tot 5 kilo gaan dan zou mischien 3 weken mt 1 wel lukken. dat zal dus betekenen 3 pakken mt 1? er zitten er ong 54/56 in een gewone pak. en daar doe je dan gemiddeld een week mee? heb trouwens nog even op de website gekeken van pampers. ik denk dat die newbaby de opvolger is van newborn.dus dat die newborn eruit gaat denk ik.. omdat die niet op de website staat van pampers. maar heb hem gister nog wel bij de jumbo gezien..