@lila: Fijn voor jullie dat jullie nu eens serieus worden genomen! @Kraamzorg: Moet ik eerst in de papieren kijken hoeveel uren ik heb Weet iig wel dat ik er meer kon krijgen ivm verzekering maar ik het aantal eerst wel voldoende vond. Kijken we op dat moment wel even weer hoe het er voor staat. @slijmprop: Hat ook vandaag ook beetje een idee om deze te verliezen. Vandaag 2x bij het afvegen een 'snotje' met klein adertje *sorry dames* Sinds een uur of 19.00u ook last van pijnlijke harde buiken. Na beetje nachrust is dat gelukkig weer over. @niezen: Ik nies altijd beetje luid wat ervoor zorg dat heel het huis schrikt. Dan nies ik zonder spetters en is de druk van mijn buik weg. @nachtrust: Gewoon super slecht dus!
ik ga nog een poging doen om wat te slapen echt een slechte nacht gehad de buurman vond het nodig om een feestje te geven en om 4ging de wekker van vl net maar de was opgevouwen en wasje aangezet
Tja nachtje slaap heb ik voorheen echt enorm ondergewaardeerd... Pffff wat is het irritant om zo elk uur wakker te zijn zeg😞
Vervelend dat we met z'n allen zo slecht slapen ... Hier nog zo een, voor 2-3 uur hoef ik niet aan slapen te denken, maar om 7 uur gaat toch de wekker weer. Nog maar 15 dagen werken voor mij...
Ik heb al nachten amper geslapen . Nog steeds mega verkouden, onze kat houdt ons snachts wakker omdat hij op de slaapkamer wil en vannacht was ik onwijs in paniek omdat ik heel erge buikkrampen had. Het kwam om de 8 minuten en deed zo'n pijn dat ik dacht dat ik weeën had. Dus heb de vk midden in de nacht gebeld of dit nou weeën of darm krampen zijn. Na 3 uur stopte het en kon ik weer slapen. Blijkbaar toch heel erge darm krampen. En nu ga ik naar mijn werk en had ik verkeerde schoenen aan en vet dik pak sneeuw en ik glibber en glij en ik was eindelijk in de tram beland en merk ik dat ik mijn telefoon had thuis gelaten. Ik weer dat Roteind door de sneeuw naar huis, doodsbang dat ik uitglij en moest huilen op straat, de drama queen dat ik ben. Thuis andere schoenen met beter profiel aangedaan en telefoon mee. Dan maar te laat op m'n werk...
Pfff... Toch nog weer een paar uurtjes in dromenland geweest. Zal zo even douchen. Yeah!! Mailtje van de kruidvat dat ik de felicitas mag komen halen. Zo ook maar even doen denk ik.
@All: Wat een weertje hé! Ligt er bij jullie ook zoveel sneeuw? Ga zoontje maar thuis houden van het kinderdagverblijf heb geen zin om me te verplaatsen in dit weer. @Leeuwtje: Gaan we even wisselen van weer? Ik zou echt zoveel liever zomer hebben nu @Slapen: Ik had een periode dat ik heel slecht sliep maar nu de laatste dagen *klopt heel hard af!!* slaap ik weer wat beter, gemiddeld 2x uit mijn bed om te gaan plassen maar val bijna onmiddellijk erna terug in slaap dus mag voorlopig niet klagen! Hoop dat ik dit nog een paar weekjes volhou want bij mijn zoontje heb ik echt de laatste weken geen oog dicht gedaan en ben echt heel vermoeid aan de bevalling begonnen. @Kahlen: Ik ben ook een drama queen nu hoor En idd dan maar wat te laat op je werk. @Lila: wat fijn zeg dat jullie eindelijk geholpen worden! Geeft toch een gerust gevoel! @Gismo: Oei ja dat lijkt wel als een deeltje van je slijmprop. Maar word toch nog opnieuw 'aangevuld' hé?
Ik ben het ook wel een beetje zat maar dat is meer omdat we aan het verhuizen zijn en ik baal dat ik nog maar zo weinig kan. Normaal gesproken als ik niet zwanger was geweest, hadden er al heel wat meer dozen in het nieuwe huis gestaan Maar goed aan de andere kant: wij zijn er nog niet klaar voor dat de kleine meid al komt, babykamer is nog niet klaar haha en we moeten nog wat spullen hebben. Misschien gaat ML as vrijdag met de babykamer aan de gang, dan komen ze de keuken installeren en moet hij er de hele dag zijn. En anders wordt het volgende week denk ik. Kan ik aan de slag met schoonmaken en wassen enzo
Zolang mijn water niet breekt of geen weeën krijg kan ik mij er eigenlijk nog niet zo druk om maken. ML raakte gister wel gelijk in paniek! 'En nu dan?? Moet ik werk afbellen? Moeten we naar het zh?' Hahaha! Kan er altijd zo smakelijk om lachen als hij in zonder reden in paniek raakt
heeft de kruidvat ook een felicitas box? is dat dan hetzelfde kwa inhoud? Ik heb die felicitas al gekregen en dacht dat kruidvat een andere box was. Zit er een tuttel en speen in en zo?
Goedemorgen dames, @vluchttas, staat nog niet klaar. Weet nog niet wanneer ik dat ga doen, eerst maar eens wassen @Lilalief, fijn zo, toch een hele geruststelling en dat kon je heel goed gebruiken. @slapen, gaat op zich wel, wordt elke 2 uur wakker om te plassen, maar slaap gelijk weer in. Meestal ga ik rond 22 uur naar boven en slaap ik voor 23 uur, dan net na 7 uur weer wakker. En als ik vrij ben slaap ik overdag ook nog. Verder hier weer wat nieuws. Gisteren in ziekenhuis geweest voor placenta lokalisatie. Die echoscopiste zag gelijk dat er niks aan de hand was en placenta hoog zat lag. Toch nog maar inwendige echo gedaan, aangezien mijn VK twijfelde vanwege interne echo, maar daar geen zorgen over. Wat wel een verrassing was, was dat pup in een keer veels te groot is :s. Volgense vorige echo's en VK was alles perfect op schema, maar nu blijkt hoofdje op 35w te zitten, buikje op 37w!!!!!, beentje op 35w 6d (wordt een dame met lange benen) en gewicht op 2654 gram, 35w en 2d. En was gisteren toch echt pas 33w en 4d. Nu is vooral buik een afwijkende meting bij termijn. Dus net maar VK gebeld en die zou mij terugbellen, ben benieuwd. Toch vreemd, ze was nooit meer dan 1 dag te groot. Iemand enig idee wat ze doen als kindje te groot blijkt te zijn????? Verder vanmorgen ook ff urine ingeleverd voor test blaasontsteking. Moet eigenlijk gewoon altijd naar WC, plas niet door en heel weinig, dus VK had het toch ff aangeraden en huisarts zit hier op 2 minuten lopen.
kruidvat tas moet je zelf de spulletjes pakken. en dat zijn maar 3 dingen. flesje klein pakje luiers en een zalfje. en dat is het eigenlijk al p.s hier geen roze meer gezien. bij mij was het overigens geen slijm erbij hoor. het was enkel roze water. beetje amaak achtig. dus slijmprop kan het zeker niet zijn geweest. volgens de vk geen vruchtwater omdat dat blijft druppen.moscht het erger worden vertelde ze dat ik gelijk spoednummer moest bellen. maar ik zie niks dus zal wel goed wezen
wow buikje is idd wel erg afwijkend.. de rest zeg ik oke dat kan.. maar waarom dat buikje nou zo groot is in verhouding met de rest?? geen idee.kon het kwaad volgens de gyn? ik had de laatste keer ook dat ze vertelde dat het kindje iets kleiner was. met 23,3 wk en dat stond er toen op het scherm ook kwam op 22,7. maar toen ze het gewicht vertelde 570 gr en ik kwam thuis zag ik datvolgens internet juist voor zou moeten lopen. maarja op het scherm van de gyn liep het echt een paar daagjes achter met meten. dus snap niet helemaal hoe ze aan dat gewicht kwamen. mischien dat elk zk een ander gemiddeld gewicht hanteert bij de meting?? maarja dit is natuurlijk wel een andere geval want het buikje loopt bijna 3 wk voor.. even in de gaten houden.
Ik kan het hem niet kwalijk nemen mijn mannetje zou denk ik ook in de stress schieten, ze weten ook niet hoe het allemaal werkt
@kruidvat: Zitten idd maar 3 dingetjes in. Pakje newborn luiers, zuigflesje en zinkzalf. Kun je je voor aanmelden met de kruidvat voordeelpas. @charly1981: Hoop voor jullie dat het allemaal nog wat bij trekt. Heb er verder geen ervaring mee. @nathalie2012: Als je dan die blik in zijn ogen ziet, kan ik me rot lachen Wel grappig dat ML al 2 kids uit eeb vorige relatie heeft. Nu weet ik ook wel dat iedere zwangerschap weer anders is maar hij vraagt toch elke keer naar de bekende weg. Ik denk dat wanneer het echte werk er aan zit te komen dan ik eerder in paniek zal raken dan hij maar dat durf ik dus nu niet te zeggen.