ownee het is er toch nog hihi. het komt en haat die soort krampjes in mijn liezen. ze zijn niet heel pijnlijk hoor enkel beetje zeuerdiger en af en toe wat steekjes.
Wat spannend dat het bij sommigen al begint te rommelen! Hier nog helemaal niks hoor, volgens mij heb ik nog nooit een harde buik gehad. Op bekkeninstabiliteit na (wat natuurlijk ook geen pretje is) nog steeds weinig klachten. Beetje last van m'n rug. Via marktplaats ga ik toch proberen een elektrisch verstelbare bedbodem te kopen voor op de baby/bevalkamer, kunnen we daarna altijd nog als logeerbed gebruiken en dan kan m'n boxspring weer naar zolder zodat m'n vriend en ik toch nog af en toe samen kunnen slapen Nog 3 halve dagen werken!
Prachtigwonder, misschien indalen? Ik heb bij de oudste rond 32 weken indalingsweeën gehad, man man wat een ellende! Haha!
Ik heb ook af en toe wat steken in mijn buik, denk dat de kleine dan net op de verkeerde plek duwt! Ben laatste tijd erg moe merk ik. Vanmiddag nog even een uurtje gelegen en in slaap gevallen. Heb dan moeite met opstaan daarna, wil het liefste blijven liggen. Zal ook wel de spanning van de verhuizing zijn. Zie er aan de ene kant wel tegenop, ookal krijgen we veel hulp. Ik ben bang dat ik in paniek raak op de dag zelf, omdat ik het allemaal niet meer kan overzien, dat mensen dingen doen die ik niet wil en vanwege de zwangerschapshormonen.
vind het echt een gek gevoel die steken bij min liezen. eierstokken streek. het voelt net als darmssteken alleen wat lager. zou het met het indaalproces te maken kunnen hebben mischien?
Ik heb volgens mij ook nog geen harde buiken gehad. Zo gek. Vraag me dan wel eens af hoe dat voelt...
Goh Steph, zijn wij hier toch niet de enigen die apart slapen blijkbaar? Jullie dus ook? Hoop dat dat straks weer gaat lukken, tis nu gewoon niet te doen met al dat gedraai en gewoel van mij, lamp aan-lamp uit enzo. Eerst was het omdat ik het gewoon niet meer trok, kon Lief niet meer naast me in bed verdragen (arme man ) en later lukte het gewoon niet meer, al probeerden we het wel. Maar als ons mannetje er is wil ik wél weer samen slapen hoor, en misschien dat de AD ook wel gaat helpen. Heb aan mijzelf moeten toegeven dat ik toch meer depri en somber ben dan ik wilde. Logisch natuurlijk, met al die lichamelijke klachten, daar wórd je wel depri van maar ik kan dat telkens zéggen, óf ik kan er iets aan dóen. Tjah... dan is de keus niet zo moeilijk meer he, alleen jammer dat het zolang duurde voor ik het zelf ook zag (goh, sorry, zit weer te zanikken )
@slapen: doe alleen maar hazenslaapjes maar zou niet apart kunnen slapen.. Enige manier om in slaap te vallen bij mij is in lepeltje-lepeltje. Is al jaren zo en als ik alleen slaap heb ik echt moeite haha wat een zacht ei he! @prachtigwonder: ik heb dat heel vaak, als ik harde buik heb gehad, bij kou, na lang lopen, na languit dezelfde houding zitten etc etc. Banden verweken ook steeds meer nu en baby wordt zwaarder en komt lager te zitten dus niet gek dat je dat voelt hoor! @hier: had vanmiddag m'n auto incl boodschappen afgesloten terwijl m'n sleutelbos nog in het contact zat.. Heb een uur in de sneeuw gestaan en gelopen tot ik eindelijk iemand aan de telefoon had en diegene was gelukkig mijn moeder die een sleutel van m'n huis heeft. Manlief werkt op 70km afstand dus daar had ik niks aan en de rest nam allemaal niet op dus was compleet verkleumd. Had voor snelle boodschappen alleen een jas aangeschoten en een sjaal of handschoenen meegenomen en was helemaal wit gesneeuwd en had door staan, lopen en de kou een knalharde buik. Heb als een klein kind zitten huilen toen ik eindelijk thuis was...
Ik zou het heerlijk vinden om mijn Lief mijn man te kunnen noemen Maar ik vrees dat dát nog heel wat jaartjes op zich gaat laten wachten
Dankje, lief van je We slaan ons er wel doorheen, nog eventjes en dan komt ons mannetje een heleboel goedmaken
Oooow da's klote zeg, daar zou ik ook een flink potje om janken! Zo koud, sta je dan, brrrr Beetje bijgekomen nu?
Brrr! Ik zou in die situatie waarschijnlijk niet huilen, maar wel bloedchagrijnig worden. Ben ik de laatste tijd toch al zo goed is... Stomme hormonen! Voel je je nu weer goed warm?
@ jolie, irritant zeg. Even een warme douche genomen erna? @ prachtigwonder, hoeveel weken ben je nu, ik heb ook die steken vandaag aan de verloskundige gevraagd, het zijn je banden, lijkt net of je messteken krijgt en auw auw auw kan roepen. @ mamavanf, ze zeggen na regen komt zonneschijn!! Hoop dat dat snel is bij jou. @ vluchttas, ik heb ingepakt Knuffeltje Rompers(ik blijft sowieso 2 dagen) 4 pakjes Sokjes 2 mutsjes Badcape Shirts voor mezelf 2 joggingbroeken Shirt voor me man Deo Borstel @ hier, vandaag controle gehad, kindje ligt met z'n koppie naar beneden en is aan het indalen of bijna ingedaald. Bloeddruk was goed en baarmoedermond nog niks mee aan de hand.
Balen zeg dan t soms niet zo loopt als je wilt he... Ik zou nu wel willen slapen. maar om de 1 of andere reden lukt het nu niet. Laatste avond dienst gewerkt nu allen donderdag nog een dagdienst en dan start het verlof. Heerlijk aan de 1e kant aan de andere kant vind ik het stiekem ook een klein beetje eng. (de komt bevalling steeds dichterbij) Vrijdag naar de Gyn. het is al 3 weken geleden dat ik daar voor het laatst was. Zoveel vragen spoken door m'n hoofd. Ik heb al een lijstje in m'n telefoon gemaakt, zodat ik dan niets vergeet. Man lief kan helaas niet mee omdat hij die middag een herkansing heeft. hij moet dus leren die ochtend. en zo ook volgende week de hele week start m'n verlof moet ik me op de achtergrond houden omdat hij moet leren. nu vind ik het wel belangrijk, maar toch... zou leuk zijn wanneer we samen af en toe kunnen dromen van de baby? Maar goed dat komt hopelijk de week erna.
Hi meiden, ik heb de haard aangedaan gister, thee gemaakt en langzaam zitten ontdooien. En ik was door t gedoe zo moe gisteravond dat ik vannacht maar 1x wakker ben geweest om te plassen en dat is me toch heerlijk! @smile: thanks voor je lijstje vluchttas, handig! Mis alleen ondergoed er op
haha 1 voedingbh en geen onderbroeken, je krijgt van dat sexy kraamondergoed, neem voor de zekerheid 2 onderbroekjes mee(thanks voor je oplettendheid)