Hallo meiden, Druk geweest met werken dus niet alles kunnen terug lezen!! Roosenzo Fijn dat je wat gekregen hebt tegen de misselijkheid. Alleen vervelend dat het zulke vervelende herinneringen oproept. Gelukkig krijg je het nu voor een goed doel . Ik zag dat een paar meiden al een geslachtsbepaling hebben gedaan!! Super he! gefeliciteerd!! Ook wij hebben gisteren een geslachtsbepaling laten doen. (gratis envoor niets ), wij hebben een kennis in het ziekenhuis werken die echoscopiste is, Dus we hebben erg mazzel gehad. Ze heet ons Meisje van top tot teen helemaal na gekeken en alles zag er super uit!! zo fantastisch! Dus zo met mijn dochter de stad in dingen shoppen voor haar zusje . Aangekomen: vorige zwangerschap ruim 25 kilo pfff,, Deze keer nog maar 4 kilo gelukkig. We zijn er nog niet dus wil niet te vroeg juichen. Verder gaat het goed, steeds meer energie, mocht ook wel na die extreme moeheid!! Fijn weekend allemaal. Wij gaan zo douchen en dan heerlijk shoppen!! @buikentopic: het is volgens mij al vaker gevraagd, maar ik kan het buikentopic ook niet vinden. Zou iemand willen uitleggen waar ik het kan vinden of evt een link willen sturen?
Zozo, deel 2 alweer! Gaat snel Vandaag is D-day bij ons. Ben zo benieuwd of ons vermoeden (en het vermoeden van vele anderen) klopt! Haha Moeten nog even wachten maar jullie horen het vandaag ook.
hier de link naar het buikentropic...... http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/365282-lekker-vroeg-februari-2013-buikjes-34.html
Goedemorgen meiden! Heb net een pakketje gekregen met een positiejas die ik via marktplaats had besteld. Natuurlijk meteen even passen en hij zit perfect. Helemaal happy, want ik hoef nu mooi geen dure winterjas aan te schaffen!
@kelly: ik ben benieuwd... hoe laat heb je je echo? @girafje: Fijn, een nieuwe jas. Ik heb nog een positiejas van vorig jaar, dus die gebruik ik nu weer. @hier: we hangen met z'n allen lui op de bank, vanmiddag een verjaardag.
Daar zijn we dan in deel 2 (heb de link trouwens even in deel 1 geplaatst ) Pip24, ben je de kilos na de bevalling ook allemaal kwijt geraakt of niet? Joepie weer een meisje! Gefeliciteerd winterjas, ik heb in de zw.schap van J een jas gekocht van 3 maten te groot (in uitverkoop) haha heeft me al die tijd goed gepast (en kan hem over enkele maanden weer aan) Jullie nog plannen dit weekend? Wij gaan morgen met onze vriendengroep (22 pers. Incl. kids) naar Plopsaland nu maar hopen dat het weer beter zal zijn dan vandaan Het regent hier n.l.
@Pip24, een meisje weer Leuk! Heb ik het mis of krijgen we tot nu toe alleen maar meisjes hier? Nou wij een jongen denk ik Maar bij 20wk echo weten we het zeker.
Morgen meiden! Deel 2 alweer,we zijn goed bezig! Hier net wakker.. Pff, moest echt even bijslapen na een stressweek op werk. Maar gelukkig nog maar 4 dagen knallen en dan heerlijk vakantie!!! @lovelymom: gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter @chantal en pip: gefeliciteerd met jullie meisjes!! @kelly: nog gecondoleerd. Maar voor vandaag veel plezier! Ik ben benieuwd! @jijdaar: ik ben ook wel erg benieuwd naar de 'uitslag' hoor! @fliertje: en? Heb je het kamertje gekocht? @roosenzo: fijn dat je iets hebt tegen de misselijkheid. Beetje dubbel gevoel misschien, maar hopen dat het wel werkt! @Zwangerwens: veel plezier op vakantie alvast! Ik moet nog een weekje wachten en dan vertrekken wij ook naar italie! Zo'n zin in! En ook erg aan toe inmiddels! Zo, vandaag een vrij rustig dagje.. Vanavond verjaardag. Ga nu eerst maar eens een boterham met pindakaas eten want daar heb ik toch zin in ineens haha!
Wat leuk, er komen nu ook jongens bij! Gefeliciteerd meiden. Mijn weekend staat in teken van lekker rustig aan doen en de nieuwe kamer van mijn dochter verder leegruimen en rommel weggooien.
Leuk Kelly Een jongetje gefeliciteerd !!! Nu kan je lekker inkoopjes gaan doen !! Over het kamertje denken we nog even na we zouden het morgen laten weten Ohhhh ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht dames zit ineens helemaal onder de puistjes zelfs op mijn borst !!! Volgens de fabels wordt het dan een dametje maar mijn gevoel was tot 2 weken geleden zo sterk een jongetje maat nu weet ik het zelf eigenlijk ook niet meer !! Nog 2 weekjes geduld en dan mag ook ik even koekeloeren
Pip 1986, sorry zag dat ik je voor was in deel 1 Kelly, een jongen leuk, leuk, leuk! Score, is het inmiddels 3-2 voor de meisjes ofzo?? Fliertje, had dit vorige zw.schap ook en was toch echt een jongen bakerpraatjes
oooooh meiden wat leuk als die geslachtsbepalingen. Gefeliciteerd allemaal met de leuke nieuwtjes!!! Wij hadden het er net in de auto nog weer over en blijven er toch bij...we zullen het pas weten als de kleine geboren wordt! Spannend dus nog 'even' de komende 26 weken (waarschijnlijk langer, onze Y. had ook duidelijk geen haast om te komen) Baal wel dat ik zo lang niet heb meegeschreven. Heb het idee dat ik veel persoonlijke historie van de meesten nu gemist heb.... nou ja komt vanzelf denk ik. Hier net even naar de markt geweest, een hele opgave met die enkelbanden, maar goed de tape lijkt wat te helpen en met 1 kruk ging het redelijk. Nu even de oogjes dicht op de bank terwijl manlief de boel boven opruimt (zijn 3 kids hebben de gewoonte er een bende achter te laten als ze weggaan naar hun moeder en ik ga het nu niet opruimen hihi) en ons dametje heeerlijk ligt te slapen. Wat is dit trouwens een leuke leeftijd zeg! Ze is nu 20 maanden en babbelt al zo goed, echt fantastisch! nou ik doe mn oogjes dicht...tot later!