Ik ben benieuwd! Het werd bij de kids wel steeds 4 dagen korter dus dat zou voor dit kindje dan morgen moeten zijn hahaha
Even een ander vraagje; heeft iemand een idee hoeveel baby'tje nu bijkomen per dag/per week? Denk dat onze meid toch wel naar de 4kg gaat als ze nog lang blijft zitten... Werd op 39weken geschat op 3kg660 en volgens mij kwamen ze per week rond de 200-250gram bij. Of ben ik mis?
Ben wel bezig ja Maar zoals je ziet kan ik nog steeds reageren. Vk is langs geweest en had kleine 2 cm ontsluiting, ze heeft gestript zodat er meer kans is dat het doorzet. Komt nu om de 4 min en ze zijn niet fijn zeg maar Vk komt eind vd middag weer langs...
Ik zie mijn naam op de lijst staan dus ter aanvulling even info simba32 33 jaar 1ste kindje ziekenhuisbevalling (verplicht) borstvoeding verder hier nog geen teken van de baby maandag een gesprek in het ziekenhuis over inleiden eind volgende week. Hoop dat de bevalling alsnog spontaan begint. Voor de meiden die bezig zijn suc6 en alle wachtenden sterkte
Ik las laatst ergens dat ze nu nog 20 - 30 gram per dag bijkomen. Weet niet of dit helemaal klopt natuurlijk. Maar heb het wel op meerdere sites gelezen.
Hier nog steeds niks.. beetje gerommel maar niks wat er tot nu toe op lijkt dat het strippen heeft geholpen.. Had er wel een beetje op gehoopt omdat de VK ook zo enthousiast was. Misschien dat er straks nog iets gebeurd, maar heb er een beetje een hard hoofd in Wil mn kleine meisje nu wel in mn armen kunnen houden!
Ik heb echt het idee dat die kleine meisjes echt ongelofelijk koppig zijn! Volgens mij is hier ook de meerderheid die overtijd zijn zwanger van een meisje hé? @gewicht: Ja als ze zo blijft groeien dan denk ik dat we nog een flinkere baby krijgen dan de broer toen hij geboren was
hier een eigenwijze knul. Zit ook geen schot in, wel veel en vaak harde buiken, af en toe een krampje, maar heb niet het idee dat er wat staat te gebeuren.... bibi: succes! bevallen dames: GEFELICITEERD!!
Bibi, succes!!!! Hopelijk lezen we hier morgenochtend weer meer babynieuws!! Alvast iedereen een fijne nacht gewenst!
Ik heb het idee dat de kleine rustiger is dan anders. Maar ik voel er af en toe wel. Wanneer moet ik actie ondernemen?
dag meiden mag ik even klagen en me ontzettend #@&voelen ? krijg net een brief van het uwv dat ze een fout hebben gemaakt en mij teveel betaald hebben kan wel janken net vlak voordat de kleine kan komen baal er zo enorm van ben al sinds ik thuis ben aan het stressen wat ik niet wil maar kriig het niet uit mijn hoofd , hoe is het verder met iedereen ?
@Ego: Het pittige eten heeft niet geholpen, al droomde ik wel dat ik lag te bevallen, met 3cm ontsluiting en mijn vliezen waren ook uit zichzelf gebroken
Hier ook vage krampjes en sinds vandaag in eens hele zeer tepels Van mijaf ze komen en ik ben nog niet eens 40 weken
@claudje: je hoeft niet alles terug te betalen, alleen datgene wat je meer gekregen hebt dan je salaris, je hebt het toch over je zwangerschapsuitkering? En wie heeft die aangevraagd, jij of je werkgever? Anders lekker door je werk laten regelrn, met een betalingsregeling om het teveel ontvangen bedrag terug te betalen.