Hier alleen een menstruatie gevoel...meer niet nog. Maar gok zelf op morgen of overmorgen, ben benieuwd haahha
@bamjolan: dat menstruatie gevoel had ik ook de dag voorafgaand aan de bevalling! Echt heel licht had ik het! Maar hij is echt snachts geboren!
Okee, ik hoop dat het iets betekend! Heb t wel vaker al gehad vandaag die ongiegevoel, het blijft even en gaat daarna langzaam weer weg.
@jojo ik hoop dat het snel begint bij jou. Ik verlies al 2,5 week hele slijmklodders/proppen bij het afvegen ( wel zonder bloed) wordt er gek van. Ik hoop dat het hier ook eens iets gaat doen.
Gefeliciteerd!!! En wat een mooie naam! Benieuwd naar je verhaal, maar geniet eerst maar lekker van elkaar.
ja hoor ik duim heel erg mee ik heb trouwens gelezen (en dat geldt voor Nathalie dan ook) dat je beter niet gaat poetsen als je op het punt staat van te bevallen, want dan gaat de adrenaline naar omhoog en vertraagt het de bevalling geen idee of het klopt hoor
Goede morgen (nou ja bijna middag) weinig te zeggen weer, wel pijnlijke harde buiken gehad gisterenavond en deze nacht, maar zonder regelmaat (dus niks anders dan al de andere dagen) maar ik heb buikpijn sinds het ontbijt, bah, mijn buik lijkt nog erger opgeblazen en gevuld dan anders
2 wassen gedraaid, cupcakes gebakken en zo maar eens met de tas inpakken beginnen. Voel me wel raar dat ik naar het ziekenhuis moet om ingeleid te worden, ben toch niet ziek? Voelt net alsof mijn lichaam het af laat weten en dat is ergens natuurlijk ook zo. Niet fijn!
@Nathalie, let maar op. Morgen of over morgen heb jij je kleintje in je armen en dan denk je hier helemaal niet meer aan. Je moet nu maar zo denken dat die kleine het gewoon erg fijn en goed nog heeft bij jou binnen.
Redelijk geslapen vannacht, weer een beetje teleurgesteld wakker geworden omdat er niks is gebeurt. Heb de hoop maar opgegeven dat het strippen heeft gewerkt. Waarom wilt ons kleine ukje er niet uit! Maar een beetje de was bijgewerkt tot nu toe, verder vermaken met films, miss nog wat maken voor de kleine. Had eigenlijk een beetje gehoopt dat de afspraak voor morgen bij de VK niet door hoefde te gaan, maar zoals het er nu uitziet gaat die gewoon door.
Wel bizar dat ze het nog goed heeft, ik eet niet super gezond en de ruimte is erg beperkt. Maar aan de andere kant, placenta zag er nog prima uit en vruchtwater was ook voldoende. Maar ben er nu wel klaar mee. Bewegen van de kleine worden echt pijnlijk, kan me bijna niet omdraaien in bed, etc. Hopelijk kunnen ze morgen al de vliezen breken, en wordt ze snel geboren. Lijkt me niks om lang in het zkh te moeten blijven! Ik wil lekker bij mijn mannetje zijn!
Nesteldrang hier, baby nog steeds in de buik Althans... Ik ben voornamelijk aan het helpen en de lieftallige assistente aan het spelen Manlief heeft t op zn heupen hij heeft de schuur opgeruimd zodat er plek is voor de kinderwagen en de kinderwagen daar neer gezet, hij heeft de zolderkamers (ook wel was ruimte en logeerkamer) helemaal opgeruimd, hij heeft de belasting aangifte gedaan en verder hebben we samen dit weekend de babykamer bijna helemaal afgemaakt t is zoooo mooi geworden ik ben echt blij er mee ja ik weet de baby krijgt er niets van mee maar ik ben gek op interieur styling dus ehmm ben los gegaan zeg maar haha. Ik moet alleen nog fotopapier halen zodat ik alle prints in de lijstjes kan doen, een nieuwe lampenkap halen en zand bij de xenos en een aantal illustraties bewerken en dan finished Dan nog wat poetsen en administratie doen en dan mag ie echt komen haha
S.arah spuugt niet veel, maar ik hoor haar heel regelmatig wat terug slikken. Mijn oudste 2 waren wel behoorlijke spugerts, maar spugen hoeft toch niet perse reflux te betekenen? Heeft hij pijn als hij voeding terug geeft? Want mijn oudste meiden huilden dan niet perse, leek meer dat ze overvol zten en daarom een restje terug gaven.
Je ziet dat hij er idd last van heeft! Dan vertrekt zijn gezichtje helemaal en het ruikt heel zuur! En vaak gaat hij ook huilen! Herken het helaas van de oudste! Al kwamen we er daar pas achter toen hij bloed spoog!
Hoi meiden, hoe gaat het met jullie? Met ons gaat het prima, maar de dagen vliegen voorbij dus ik ben hier niet zo veel meer te vinden. Wel wilde ik even ons meisje showen : Bekijk bijlage 312493
@Steph: Mooie meid! @Sammelskee: Ja ik heb morgen ook een afspraak bij de gynaecoloog had ook gehoopt dat deze niet meer door moest gaan maar hier ziet het er ook niet naar uit dat we vroeger gaan bevallen... @Nathalie: Denk dat sommige baby's het gewoon nog veel te veel naar hun zin hebben in de buik dus dat wilt juist zeggen dat wij heel goed voor ze zorgen Spannende dag voor jou morgen! @All: Hier zet helaas niks door Verlies nu ook geen slijm meer. Deze middag toch maar wat op bed gaan liggen moest het nu toch nog beginnen vanavond of vannacht heb ik toch wat kunnen rusten. Al denk ik dat ik gewoon morgen namiddag terug op controle moet bij de gynaecoloog... Hoop dat ze me dan kan strippen en dat het deze keer iets uithaalt! Het feit dat ik nu mijn slijmprop verloren ben wilt toch zeggen dat mijn lichaam aan het werken is hé? Zit weer niks anders op dan afwachten en oh heel eerlijk ik begin het wat zat te worden..
4 maart nathalie2012 - 32 jaar- 1e kindje - bevalling: ziekenhuis- voeding: borstvoeding 7 maart Sammelskee - 23 jaar, 1ste kindje, bevalling: zkh, borstvoeding 9 maart simba32 - 33 jaar -1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 10 maart bibi123 - 25 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis/geboortehuis - voeding: borstvoeding 11 maart jojogirl88 - 24 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 12 maart lym - 43 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 15 maart Gism0w -22 jaar 1e kindje bevalling: thuis voeding: borstvoeding/flesvoeding 16 maart liefschaapje- 25 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis - voeding: flesvoeding 17 maart bamjolan - 29 jaar - 4e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding Vioow1992 20 jaar 1e kindje bevalling: zkh voeding: ? prachtigwonder ?? jaar 1e kindje bevalling: thuis voeding: ? 18 maart Onzeker23 - 24 jaar - 1e kindje - bevalling: geboortecentrum - voeding: fv Claudje1981 - 31 jaar - 1e kindje - bevalling ziekenhuis - voeding:bv 19 maart booky - 28 jaar - 3e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding 22 maart 3kats - 33 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 23 maart ynte - 34 jaar - 3e kindje - bevalling : ziekenhuis - voeding: borstvoeding 24 maart sammie88 - 24 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding kahlen - 28 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding 25 maart leeuwtje83 - 29 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding gebakje - 30 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding 26 maart sarahtj3 - 26 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 27 maart danssie - 26 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding 29 maart Anique87 - 25 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding 30 maart Rachel1984 4e kindje bevalling: zkh voeding: flesvoeding Geboren baby's 04-02-2013 Ploetertje - F.emke - 34,6 w - Keizersnee 13-02-2013 Veritas87 - J.ayden - 37,5 w - natuurlijke bevalling 18-02-2013 Lilalief - S.enne - 35,5 w - natuurlijke bevalling 18-02-2013 Regenboogje82 - B.as - 38,2 w - natuurlijke bevalling 18-02-2013 JeetjeB - M.ila - 37,1 w keizersnee 18-02-2013 JoyB A.iden - 35,2 w? natuurlijke bevalling 19-02-2013 Misja - S.em- 38,1 w - natuurlijke bevalling 20-02-2013 Smile82 - K.jelt - 37,5 w - natuurlijke bevalling 00-02-2013 Mbeekje - D.aimyan - 3?,? w - natuurlijke bevalling 26-02-2013 Jolie - B.ram - 38,2 w - natuurlijke bevalling 28-02-2013 Hanneke88 - M.ilan -36,5 w - natuurlijke bevalling 02-03-2013 Chikai - B.art -37,2 w - natuurlijke bevalling 04-03-2013 Bonkie - Baby L - ?? w - natuurlijke bevalling 07-03-2013 Stephanie20 L.oïc - 39 w - natuurlijke bevalling 07-03-2013 Steph80 E.lin 40w natuurlijke bevalling 08-03-2013 Charly81 S.ammie 41,1 w natuurlijke bevalling 08-03-2013 Gespannen S.arah 39,6 w natuurlijke bevalling 08-03-2013 GSI Lady S.oraya 39,6 w natuurlijke bevalling 12-03-2013 Nicole182 G.uus 37,2 w natuurlijke bevalling 12-03-2013 Molenbloempje O.livier 41,4 w natuurlijke bevalling 13-03-2013 Mamavanf J.ulian 40,2 w natuurlijke bevalling 14-3-2013 MWB L.aura 39 w natuurlijke bevalling 14-03-2013 Manuk J.asmijn 40,1 w natuurlijke bevalling 15-03-2013 Brenjoni D.ex 39,? w natuurlijke bevalling 16-03-2013 Gism0w H.ielkje 40,1 keizersnee
Damesss, even over de lijst... Er gaat nu een oude en een nieuwe "rond"... Deze die hier boven staat is t meest recent en staan alleen de mensen op die nog actief mee schrijven. Iedereen die al langer dan 6 maand niet mee geschreven heeft staat er niet meer op. Lijkt me wel zo overzichtelijk! Op een of andere manier komt elke keer de oude weer terug, dus vandaar dat ik het weer ff opper hihi! Mocht er iemand niet opstaan, aanvullen maar!!!
Ha meiden, De kleine was zo rustig vandaag dat de verlos me door heeft gestuurd voor een ctg. Die was niet helemaal okee alleen het laatste stukje dus ben opgenomen voor een inleiding dmv tabletjes om het te rijpen. Later meer!