Zou ik heel leuk vinden, maar is een beetje ver reizen... Tenzij jullie allemaal naar Nieuw-Zeeland komen?
Thanks voor de reacties tot nu toe, ik hou even zelf bij wie er open voor staat. Ik wacht de reacties van andere nog even af.... Voor de meiden die niet weten waar het nu overgaat: Ik wil ff een balletje opgooien en ben benieuwd naar jullie reacties. Vind iemand van jullie het leuk om als alle baby's geboren zijn een babymeeting te plannen?
Volgens mij hebben we vandaag nog niks gehoord van Bibi en was het gister bij haar begonnen. Dus ik zeg: kom maar op met babynieuws!!
Ik wil ook babynieuws vertellen!!! Alleen mijn baby denkt er anders over... Nog steeds niks. Net mezelf maar wat troostvoedsel gegeven, heerlijk frietjes van de frituur gegeten! Ben echt ongelofelijk chaggy vandaag...
Gismow gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! Bamjolan succes!! Hopelijk zet het snel door!!
Hier ook nog weinig nieuws.. vanmiddag maar met vriendlief naar de Hornbach geweest, nog wat plantjes gekocht voor de tuin en binnen, de was maar gedaan en gevouwen. Verder hangen op de bank.. pff Morgen om 13.15 naar de VK voor CTG, ben benieuwd..
Wij moeten om 14u30, ben ook benieuwd... Kunnen voor elkaar duimen Heeft nu lang genoeg geduurd hé nu is het tijd om baby's te knuffelen!
Ja inderdaad, begin het nu wel een beetje beu te worden.. Al mag ik natuurlijk niet klagen, weet het pas 2 maanden, maar toch! We werden vanmorgen zelfs al uit bed gebeld omdat we nog niet online waren geweest op FB & msn.. mogen niet eens een beetje uitslapen Hoop morgen meer te weten, of wat voor actie's dat ze kunnen gaan doen.. Ik zal voor je duimen Jojo, willen babyknuffelen!
Ja ik mag ook niet klagen hoor heb echt een super zwangerschap en zelfs nu gaat het lichamelijk echt perfect heb enkel last van brandend maagzuur maar mijn geduld is echt OP! En inderdaad zoals je zegt die smsjes/telefoontjes/... vanaf dat je even niet antwoord ik word er ook helemaal turelure van! En jij bent dan nog eens 4 dagen langer overtijd dan mij..
Ik ga nog maar eens kijken of ik nog iets kan maken voor de kleine meid! Heb al 2 wikkeldekens en een jumpsuit gemaakt Moet de tijd toch een beetje doorkomen haha
Zo, weer even bijgelezen, toch een stuk minder tijd voor nu! Volop aan het genieten van ons meisje, foto lukt me helaas niet op de ipad wordt later! Voor iedereen die bevallen is, gefeliciteerd! Voor iedereen die nog moet beginnen, het is zwaar, maar het zoooo waard! Bv lukt me helaas nog niet. Ik wist dat de kans klein zou zijn, maar helaas is ze ook niet meteen aangelegd in het ziekenhuis hoewel ik dat vantevoren wel aangegeven had, dus nu snapt ze niet hoe ze moet aanhappen en dat in combinatie met nog niet op gang gekomen bv heeft dat er voor gezorgd dat we sinds gisteren eigenlijk flesvoeding geven (proberen wel bv en ik kolf ook om te stimuleren, maar voorlopig lukt dat dus nog niet). Gelukkig is ze niet extreem afgevallen en doet ze het verder heel goed. Ik kom later weer eens kijken (en natuurlijk een foto showen!).
Oh en die meeting, sta ik op zich wel voor open, maar net als de anderen... Afstand is wel een issue! Maar wie weet!
@ iedereen die nog niet bevallen is: succes de komende dagen! Ik weet niet of het me de komende dagen/week lukt op internet te komen ivm ziekenhuisopname/inleiding. Als het lukt dan houd ik jullie op de hoogte en anders horen jullie het als ik weer thuis ben. Ik ga met een lege maxi cosi naar het ziekenhuis en kom er als het goed is met een volle terug
Sammelske dan zie ik jou net niet morgen tenminste als jij bij roos ( bij het zkh) vk loopt ??? Ik mag om 11.10 uur