Lym gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van!! Kahlen ik moet altijd wel om je lachen hoor, als ik je stukjes lees! Qua borstvoeding, gewoon kijken waar jij je goed bij voelt! Hier; alweer een klein beetje een ritme aan het proberen te vinden met 2 kleine mannetjes. Zo raar..... de tijd gaat zo snel! Alweer een paar wassen gedaan, huis gepoetst, badkamer (stom werk), trap gezogen, met m'n zoontje gespeeld, gegeten... En nu liggen beide mannetjes lekker in bed, kan ik niet bij gaan slapen, want er komt vanmiddag een aannemer met werkploeg en dan wordt er gestart met het uitbouwen van de erker aan de voorkant..... Dus een volle dag vandaag.... En het vreemde ervan; het blijft zo raar dat Bart eigenlijk pas a.s. donderdag geboren had 'mogen' worden.... en nu is hij er alweer ruim 2 weken!!
4 maart nathalie2012 - 32 jaar- 1e kindje - bevalling: ziekenhuis- voeding: borstvoeding 7 maart Sammelskee - 23 jaar, 1ste kindje, bevalling: zkh, borstvoeding 9 maart simba32 - 33 jaar -1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 10 maart bibi123 - 25 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis/geboortehuis - voeding: borstvoeding 11 maart jojogirl88 - 24 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 16 maart liefschaapje- 25 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis - voeding: flesvoeding 17 maart bamjolan - 29 jaar - 4e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding Vioow1992 20 jaar 1e kindje bevalling: zkh voeding: ? prachtigwonder ?? jaar 1e kindje bevalling: thuis voeding: ? 18 maart Onzeker23 - 24 jaar - 1e kindje - bevalling: geboortecentrum - voeding: fv Claudje1981 - 31 jaar - 1e kindje - bevalling ziekenhuis - voeding:bv 19 maart booky - 28 jaar - 3e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding 22 maart 3kats - 33 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 23 maart ynte - 34 jaar - 3e kindje - bevalling : ziekenhuis - voeding: borstvoeding 24 maart sammie88 - 24 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding kahlen - 28 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding 25 maart leeuwtje83 - 29 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding gebakje - 30 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding 26 maart sarahtj3 - 26 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 27 maart danssie - 26 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding 29 maart Anique87 - 25 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding 30 maart Rachel1984 4e kindje bevalling: zkh voeding: flesvoeding Geboren baby's 04-02-2013 Ploetertje - F.emke - 34,6 w - Keizersnee 13-02-2013 Veritas87 - J.ayden - 37,5 w - natuurlijke bevalling 18-02-2013 Lilalief - S.enne - 35,5 w - natuurlijke bevalling 18-02-2013 Regenboogje82 - B.as - 38,2 w - natuurlijke bevalling 18-02-2013 JeetjeB - M.ila - 37,1 w keizersnee 18-02-2013 JoyB A.iden - 35,2 w? natuurlijke bevalling 19-02-2013 Misja - S.em- 38,1 w - natuurlijke bevalling 20-02-2013 Smile82 - K.jelt - 37,5 w - natuurlijke bevalling 00-02-2013 Mbeekje - D.aimyan - 3?,? w - natuurlijke bevalling 26-02-2013 Jolie - B.ram - 38,2 w - natuurlijke bevalling 28-02-2013 Hanneke88 - M.ilan -36,5 w - natuurlijke bevalling 02-03-2013 Chikai - B.art -37,2 w - natuurlijke bevalling 04-03-2013 Bonkie - Baby L - ?? w - natuurlijke bevalling 07-03-2013 Stephanie20 L.oïc - 39 w - natuurlijke bevalling 07-03-2013 Steph80 E.lin 40w natuurlijke bevalling 08-03-2013 Charly81 S.ammie 41,1 w natuurlijke bevalling 08-03-2013 Gespannen S.arah 39,6 w natuurlijke bevalling 08-03-2013 GSI Lady S.oraya 39,6 w natuurlijke bevalling 12-03-2013 Nicole182 G.uus 37,2 w natuurlijke bevalling 12-03-2013 Molenbloempje O.livier 41,4 w natuurlijke bevalling 13-03-2013 Mamavanf J.ulian 40,2 w natuurlijke bevalling 14-3-2013 MWB L.aura 39 w natuurlijke bevalling 14-03-2013 Manuk J.asmijn 40,1 w natuurlijke bevalling 15-03-2013 Brenjoni D.ex 39,? w natuurlijke bevalling 16-03-2013 Gism0w H.ielkje 40,1 keizersnee 18-03-2013 lym ?? 40,6 w natuurlijke bevalling
Gefeliciteerd lym!!!! Ben benieuwd naar je verhaal en de naam van de kleine!! hihi!! De lijst wordt steeds korter, spannend!!
Staat de naam van jullie baby er inmiddels al tussen?? Die van ons wel! Dus straks een dubbele naam in de lijst hihi!
Even snel een berichtje! Ik ben gisterochtend bevallen van een flinke zoon, T.eije! Was een pittige bevalling maar we maken het goed al moeten we nog even in het ziekenhuis blijven omdat ik een katheter heb. Hij weegt 9!!!!! Pond en is 53 cm lang. Heeft enorm lekker dikke billetjes! Ik zal later uitgebreid verslag doen en terug lezen!!
ik zit te twijfelen of ik zal gaan autorijden, ben een beetje duizelig en moe maar moet toch echt iets terugbrengen... T is maar 10 minuten rijden maar toch..
@bibi: Gefeliciteerd!!! Wat een flinkerd zeg! @Lym: Jij ook gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de naam! En wat is dat vlug gegaan!
zo weer terug van de vk. uitegbreid gebabbeld. en ze stelde voor om mij tegemoet te komen door vrijdag afspraak bij de gyn en dat die dan beslis om maandag in te leiden bijv. maar ze wees me ook op de risico;s dat de bevalling dan 3 dagen kan duren etc. dus mocht ik nog even over nadenken.' maar ze heeft toch nog even gevoeld down there. en na heel hard duwen en diep zat ze bij mijn bmm. die lag nog steeds super ver naar achteren. maar wat denk je ruim een cm ontsluiting en het tuutje was weg. weet niet of het verweekt was? maar ze heeft kunnen strippen. en ooooh wat deed dat zeer!!! heb gewoon de pijn weggepuft en dacht dat ik moest drukken haha. had wel wat bloedverlies maar dat is normaal. ben benieuwd of het iets gaat doen. we hebben nu iig nog geen afspraak voor bij de gyn gemaakt. werkt strippen goed? en hoe snel merk je daar meestal iets van?
Bevallen dames: gefeliciteerd !!! Hier terug van de controle. Bloeddruk is omhoog gegaan. van 120/65 naar 140/80. baby ligt niet meer los boven de bekken ingang, maar op de bekken ingang. Ze heeft niet inwendig gekeken, maar volgende week op controle ben ik precies 40 weken en dan wil ze proberen te strippen.
Aaargh. Voor de tweede keer mijn reactie kwijt. Ikga toch echt nie alles een derde keer lezen. Voor iedereen die bevallen is ( en dat waren er al de nodige) van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Ook zag ik een aantal mooie foto's voorbij komen. @doist, welkom @kahlen, mijn moeder heeft een soort van geboorteschilderij geborduurd en dat hangt boven het ledikantje.
@lym: gefeliciteerd met je zoontje!! Je verhaal komt wel! Geniet er eerst maar van! Het forum komt wel! @bibi: gefeliciteerd met jullie t.eije! Wat een flinkerd! heerlijk toch te weten dat hij het goed had bij jou! Geniet van je kraamtijd! Zo hier ook echt weer in het alledaagse leven! Gek idee dat S.em morgen alweer vier weken is en dat er vollop baby.s geboren worden nog! Hier alle bedden verschoond, wassen gedraaid, opgevouwen en gestreken. Cake gebakken en de keuken goed gesopt! zo even lekker met me jongens naar buiten! Het is heerlijk weer vandaag!
Bibi en lym: gefeliciteerd!!! Heerlijk, dikke baby billetjes! En die kneepjes in armen en benen vind ik ook zo geweldig! Zo leuk al die namen, stiekem vind ik ze gewoon allemaal leuk! Grappig om zo terug te denken aan een maand of 7-8 geleden. Toen kwamen er nog regelmatig posts voorbij met "oh die echo zal toch niet inwendig zijn he?!" En nu wordt er heel hard gehoopt op strippen, VT's en inwendige controles hihi! Vond het zelf ook zo bijzonder dat je in het begin op ziet tegen de bevalling en aan het eind niet kan wachten.. Mooi geregeld die natuur he Hier: helemaal blij, net op controle geweest en m'n hb is in krap drie weken van 3 naar 6.3 gestegen. En Bram heeft spekjes, ik ben niet meer zenuwachtig als ik alleen thuis ben, heb m'n huishouden weer onder controle, m'n buik is 80% weg.. Gebeurt zo veel in drie weken tijd! Nu de kilo's nog.. Je zou toch zeggen dat dat met een fanatiek drinkend borstgevoed kind zou moeten lukken... Misschien zonder paaaeitjes :-D :-D