Ik ben op een dinsdag gestrip met 1cm. Dat deed niet veel, ik heb in de dagen erna wel wat rodig slijm verloren. Toen op vrijdag weer gestript, toen zat ik op 3cm. Dat strippen heeft toen tot bevalling geleid. Om 12:10 ongeveer gestript, rond 17:00 goed herkenbare weeen, daarvoor wel zo nu en dan een krampje. Om 20:19 was ze geboren.
Mijn baarmoeder lag enorm naar voren en ik heb 2 uur geperst. Zegt niet zo veel denk ik Ow en kahlen: ik heb ze wel die kloven en ook de aanzuigpijn heel erg gehad. Maar ik doe het nog steeds en t is ook echt heel knus die bv en heel erg samen met je kindje. Als het alleen maar ellende was was ik al lang gestopt. Ik heb alleen vantevoren nooit gehoord dat t ook gewoon pijn kan doen in het begin dus dacht dat het aan mij lag en ik de enige was die het "niet kon" ofzo. Ik had graag de volledige info gehad vantevoren zodat ik beter wist waar ik aan toe was.
ooh oke. vandaar dat de vk tegen mij zei om bijv over 2 dagen nog eens te strippen. ze vertelde wel. dat omdat mijn baarmoeder samentrok tijdens het strippen een goed teken was. dus daar hoop ik stiemum op. maar tot nu toe geen wee te herkennen. enkel wat gevoelige schaamstreek. en veel plassen. vanaaf verjaardag. hoop niet dat mijn vliezen knappen
sammie gefeliciteerd! aah je was op dezelfde dag uitgerekend als ik! Voor mij voelt het nog enorm als een ver van mijn bed-show, alsof ie nog wel een paar maanden in mijn buik ronddobbert of zo terwijl het elk moment kan gebeuren. EEEKS
shit man er kom straks echt een B-A-B-Y uit. t is zo raar. Omdat het mijn eerste is. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten. Zo onwerkelijk!
oh en ik was net helemaal gefrustreerd in de auto, rijd ik op een voorrangsweg, staat er aan de rechterzijde een auto bij haaientanden. Die moet voor mij stoppen. Hij stopte. Op het moment dat ik langs reed, gaat ie vet gas geven en zit ie zowat in mijn deur!!!! Ik vol op mijn rem, is ie nou helemaal lekker???!!!! Gelukkig niets gebeurd, rijd ik een stuk verder, allemaal verkeersregelaars. GAat er een naar me zwaaien. Dus ik denk: oh shit wat nu weer, moet ik stoppen? Was ie aan het flirten. Eikel. Volgende keer rijd ik ze voor hen sokken. hoe hebben jullie het trouwens gedaan met avondeten @ bevallen dames hier? Ik heb voor 6 dagen eten gehaald wat ik qua ingrediënten ga invriezen en zo. Kan mijn man of kraamzorg dat makkelijker klaar maken, ik zie mezelf niet echt koken straks. Of doen jullie dat wel? oh ja gister had ik zoiets raars, ik had ontzettend de slappe lach opeens (zo onwijs de slappe lach heb ik niet vaak) en daarna moest ik huilen. Om... NIETS? hormonen? of hoort dat bij slappe lach? Vet raar.
ben ik weer, forumstalker vraag nummer 100 oke ik kijk op youtube naar aanleg-borstvoedings filmpjes. Maar die vrouwen hebben echt behoorlijk flinke tepels! Dat heb ik dus helemaal niet, t zijn echt kleine knopjes... Kan dat een probleem zijn? En alleen als ik t koud heb of zo worden ze hard... Maar alsnog klein.
ik heb ook vrij vlakke tepels hoor. maar ze zeggen dat het niet zoveel uitmaakt. zijn zelfs vrouwen met ingestrokken die nog borstvoeding geven. ze nemen tenslotte ook gewoon de buitenrand in hun mond.en desnood tepelhoedje. maar vaak is dat niet eens nodig. ze zeggen zelfs soms weleens dat borsten met grote tepels niet altijd perfect is. omdat de baby het dan te gemakkelijk word gemaakt. maar goed het is voor mij ook nog ontdekken hoor
Kahlen: hier ook iemand met kleine tepels Dat is helemaal geen probleem hoor, die kleine vindt ze echt wel. Dat is een soort baby instinct en reuk vermogen. De borst komt in de buurt en de baby denkt alleen maar mama, mama, tepel melk, melk melk
Mijn moeder en ik gaan veel soep koken de komende dagen, en brood bakken. Dat alles fijn de vriezer in
@Ego: Beuh, ben zo chagrijnig vanochtend, en misselijk, en natuurlijk wilde Miriam ook niet makkelijk uit bed komen. Was het zo zat op een gegeven moment, dat ik haar halfnaakt naar de opvang had laten gaan als het aan mij had gelegen. Gelukkig heeft Leeuwman het toen overgenomen. Zit met een verkoudheid die niet door wil zetten Of zou het een voorteken zijn? Gisteravond nog wel bedactiviteit gehad... We wachten af.
@leeuwtje hier ook verkouden en misselijk. Dat misselijke kon volgens de verloskundige komen doordat de hormonen op het eind weer veranderen in je lichaam.
@eten: had ook eea in de vriezer en mijn man kan goed koken @tepels: hier vrij vlakke ook, maar ze zijn in de afgelopen weken wel anders geworden. En ja baby vindt ze heus wel! Je mag ze niet inzepen overigens, met als gevolg dat ik vind dat ik stinktepels heb hahaha! Als ik Bram was had ik geen trek meer..