Ah wat lief Ploetertje! Ja ik heb haar de eerste dag waarschijnlijk niet goed aangelegd, maar de kloofjes zelf doen niet echt zeer, het is meer de rand rondom de tepels, die ze uittrekt zeg maar, ik stop wel het tepelhof in haar mondje. Volgens kraamzorg word ze ook goed aangelegd, maarja misschien moet ik er idd even doorheen, de kloven zelf worden niet erger overigens.
Mooie foto's!! Zwijmel...... Binnen nu en een paar dagen kan ik ook komen spammen! Datum voor evt inleiding staat gepland! Maar heb nog stille hoop dat hij uit zich zelf komt... morgen proberen te strippen.. hopelijk gaat dat helpen! Morgen is manlief jarig, zou een geweldig cadeau zijn natuurlijk!!
Haha ik zal vanavond eens een poging wagen Ploetertje, ik snap dat je in love bent, wat een PLAATJE! Claudje, wat een prachtig binkie! Sammie, wat een mooi menneke, en wat ziet hij er al wijs uit!
Oh wat een leuk filmpje!!! Maar ik doe al dagelijks achterlijke dansjes eigenlijk dus die van mij is t gewend deze bewegingen. Ik heb iets heftigers nodig haha