Ik gebruikte al weinig koemelk, maak veel zelf en eet nu geitenkaas. Het is wel ff uitkijken maar ik vind het wel te doen.. Werd ik al gemist ja? *bloos*
Over koemelk allergie: als ik nou bv geef en mijn kind heeft koemelk allergie, moet ik dan ook koemelk vrij leven (begrijp ik dat nou goed?) Want de kans is groot dat ie dat krijgt omdat ik dat vroeger had (ben er overheen gegroeid). Of geldt het alleen voor flesvoeding? Edit: oh wacht ik moet beter lezen. Ja dus.
Het ligt eraan hoe ernstig de allergie is. Een tweede of derde kindje is vaak erger allergisch dan de eerste en Lila was heel erg allergisch. Het kan zijn dat ondanks een lichte koemelkallergie jouw kindje niet of nauwelijks op jouw borstvoeding reageert. Hou het in de gaten, krampjes zijn normaal de eerste maanden maar als je je kindje erg ziet strekken, voorkeurshouding heeft, krijsen ipv huilen, extreem of projectiel spugen en dergelijke dan kan je proberen koemelkvrij te eten. Met anderhalve dag zie je al verschil als dat het is..
Lilalief wat fijn dat Senne het zo goed doet, en heerlijk toch, zon kleintje!! (hier ook en ik geniet er enorm van, liever nog even wat langer klein, ze groeien toch al zo snel!) Danssie ik voelde het hoofdje intern heel laag zitten (vanaf week 36), ik had heel veel steken en een drukkend gevoel op mn schaambotten. Maar ik heb nooit met mn vingers gevoeld Wat een lieve fotos allemaal zeg!!
@Ego: Ben het zat, ben het zat, ben het zat! Continu dat gepor in mijn baarmoederhals (zo voelt het tenminste). Kom eruit kleine, tis mooi geweest!
Binnen 8 uur begint dan de bevalling, belooft het filmpje. Misschien moet ik maar lekker met mijn heupen zwaaien tijdens het stofzuigen?
En nog 1, deze hebben we laten uitvergroten en komt naast mn buikfoto te hangen. Hebben we ook bij grote zus gedaan. Ik vind het een leuke herinnering aan mn zwangerschap.