Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ jolie, wat een lief schatje! Hoop dat je kloven snel genezen.

2. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    jolie wat een heerlijk ventje nu word ik nog ongeduldiger naar ons ventje wil hem knuffelen,
    @ tv pffff allemaal herhalingen dus vl is nu aan het ps en ik achter de laptop simse maar dat is ook allemaal hetzelfde vl is aankomende 5 weekjes thuis vind ik wel zo fijn hoeft hij niet uren te rijden mocht het beginnen :)

3. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Man achter computer, gamend met voetbal international op tv. Saaaaaaai. Hier ook aan t vervelen

4. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Niemand zin om te gaan bevallen en ons in spanning te laten zitten?? :D

Wat zijn de plannen voor dit weekend dames?
    Ik zou graag morgenavond nog eens met mijn vriend naar de cinema gaan zouden jullie dat nog doen?

5. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Zullen we elkaar maar gaan vervelen dan? :D
    Zit nu maar naar TLC te kijken maar állemachtig wat een drama's weer zeg, je zou er depri van worden.
    Denk dat classic FM maar opgaat, rustige muziek en dan een spelletje of weer foto's kijken van mijn oudste als baby :)

6. MamavanF2009

Héél veel zin om te gaan bevallen maar zoonlief heeft er nog geen trek ik ben ik bang :(

Hier ga ik de deur niet meer uit als het niet persé nodig is, filmpje pakken zou ik dus zéker niet meer doen.
    Zit de hele dag in pyama, lig lekker op de bank of zit op mijn klapstoeltje onder de douche.
    Vind ik méér dan genoeg activiteit voor nu, heb mijn energie hard zat nodig dadelijk...

7. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    @jolie: zoveel als je kunt met blote borsten,en idd heel goed aanleggen is erg belangrijk!

8. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @MamavanF: Oh maar ik voel me echt nog wel fit hoor en denk dat het mss nog wel eens gezellig kan zijn nog een avondje onder ons 2tjes maar heb wat schrik dat mijn water breekt ofzo in de cinema *genant* :D Hoewel bij mijn zoontje mijn vliezen niet vanzelf gebroken zijn maar dat wilt natuurlijk niks zeggen hé :)

Haha moest wel lachen met je reactie :D vooral dan met je klapstoeltje onder douche zie je al zitten :D *sorry* :):p

9. MamavanF2009

LOL ja het is ook geen gezicht joh, maar als ik blijf staan pleur ik zo op mijn gezicht, is niet echt handig :p

Ja als je nog genoeg energie hebt en je voelt je goed zou ik lekker gaan hoor, je vliezen hoeven niet perse te breken, je kan ook ineens in de weeën schieten.
    En dan ben je nog gauw genoeg thuis of in het ziekenhuis, toch?

Bij mij begon vorige bevalling met hele sloten vruchtwater, benieuwd hoe dat nu gaat beginnen.
    Hoop ook weer met gebroken vliezen, dan kan ik me wat beter voorbereiden omdat ik bij mijn oudste ook lang heb moeten wachten op de weeën.

Het ongeduld begint me een klein beetje op te breken, ben er ook zó onrustig van, zou het liefst de hele avond door de kamer gaan lopen ijsberen maar daar gaat het niet sneller door natuurlijk.
    Ga maar even een wierookje aanmaken, misschien word ik dan wat rustiger...

10. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    ja graag kan niet wachten niet zozeer om te bevallen maar wel om onze knul eindelijk te zien :D

11. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @MamavanF: Ja is op een half uurtje rijden van waar we wonen (en waar het ziekenhuis is) dus als er iets gebeurd zijn we snel genoeg in het ziekenhuis :)

Even vragen of mijn broertje zin heeft om te babysitten morgen avond :)

12. MamavanF2009

Welke film wil je dan gaan zien?
    Zou nog wel ff lekker zijn he, zou wel een kussentje voor in je rug meenemen, anders zit het voor geen meter :D

13. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ja dat is wel een goeie tip dat kussentje! Is dat niet een heel gek gezicht om iemand met een kussen te zien binnen wandelen?? :D
    Denk dat we gewoon een komedie gaan zien, nog eens goed lachen :D

14. MamavanF2009

Ik had een extra grote handtas meegenomen met mijn kussentje erin.
    Maar zag wel wat mensen raar kijken toen ik het in de stoel legde, heb ze lekker laten staren :D
    Zullen ze ook wel snappen joh, als je daar met je dikke buik binnenkomt, en anders... hun probleem :D

Wel lekker ja, ff goed lachen, geen idee wat er allemaal draait maar zal vast wel wat tussen zitten :)

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    Oh! ik heb vanavond ook bij de mac gegeten!:D haha. Bij waylon had ik gewoon friet op:) (leah was smiddags dus brood...)

16. Molenbloempje

Molenbloempje Actief lid

25 mrt 2012
    215
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Gsi Lady; wat helpt tegen maagzuur? Vanillevla

Mooie foto voorbij zien komen zeg!

Hier vandaag 40 weken! :) Volgens m'n moeder is 'm'n buik wat naar beneden gezakt!' Daar ben ik helemaal blij mee!! :D:)

Het wachten is me echt teveel aan het worden. (zoals m'n banner zegt; Uitgeteld!:(:x)
    Dus ik heb vandaag m'n hele dag vol geplant;), was, douchen, toen in de auto naar m'n ouders, samen met mam's een paar winkels langs, oppassen bij een vriendin, op haar te schattige kindje van een paar maanden. Pizza-tje, wasje ophangen en toen ff bij lezen!

Wat wordt er veeeeeel geschreven zeg! :$
    Ik weet echt niet meer wat er allemaal geschreven is, waar ik op zou kunnen reageren. Veel succes bij alles wat tegen zit!

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    Jolie, wat een scheetje! Hopelijk valt hij niet meer teveel af en helpt de olie (of zalf?) Bij jou goed en vlug...

@mamavanf, hier ook al dagen chagrijnig.. Vandaag ging het redelijk...

@buik, nou had ik zelf het idee dat hij gezakt was?? Mensen zeggen al steeds dat hij laag hangt... Maar echt hoog heeft hij nog nooit gezeten;)

18. MamavanF2009

Zeggen ze tegen mij ook, blijkbaar gaat mijn buik elke dag lager hangen.
    Dat ie er maar gauw uitkomt!!!
    Hij is nou al eigenwijs geloof ik, hihi (had ook niks anders verwacht :p )

Echt niet meer leuk dit, onrust jaagt door mijn lijf, hele tijd harde buiken totdat ik het er benauwd van krijg en alles irriteert me.
    Zou willen dat ik ook goed was in het uiten van emoties/gevoel ipv het alleen maar te benoemen.
    Dan zou ik eens heerlijk hard janken ofzo maar zelfs dát lukt me niet.

Baby, wanneer kóm je nou? :)

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zo even een paar uur weg, omdat ik uit eten ging met mijn werk. 10 pagina's bij geschreven of zo. En niet 1 baby erbij :p

Eten was heerlijk, ik heb me lekker niet aan het suikerdieet gehouden. Ik heb wel 2 uur lang rug voorweeën gehad onder het eten. Bah. Zakt nu gelukkig weer af. (had ik bij de eerste ook, toen wist ik niet dat het voor rugweeën waren)

De stoelen waar we opzaten, ging je kont van plakken, dus toen ik op stond, dacht ik in eerste instantie dat mijn vliezen gebroken waren :p (gelukkig niet het geval, ook zo raar in een vol restaurant/cafe gebeuren)

20. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

hihi lees ik nou iets over mij;) helaas ben nog niet bevallen.
    ik was vanmiddag met manlief op visite bij mijn ouders en gegeten daarna even samen boodschapjes gedaan en om half 9 op d ebank geploft en vliegende hollanders gekeken.
    vandaag ook onzettend last van nesteldrang.. en wasdrang..
    verder vanmiddag als gevolg lekker in mijn rug. en hormoonpijn in mijn rug net naast mijn ruggenwervels. au!
    nu steeds veel x plassen om het kwartier... vreemd want zoveel heb ik niet gedronken.
    de kleine is ook weer DRUK! lat maar snel komen die kleine uk;)
    gelukkig heb ik een stuk minder pijn vandaag!! echt een verademing.ik heb nu lekker bij kunnen komen voor als d ebevalling begint.

Deel Deze Pagina