Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hier nog steeds geen baby... Hoop gerommel, licht pijnlijke harde buiken, maar geen weeën, slijmprop of gebroken vliezen :(

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Wat betreft verder blijven kletsen: lijkt me gezellig :) FB is daar wss een goede voor!

3. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @borstvoeding: vast een domme vraag maar doet t niet vreselijk zeer als je kind tandjes krijgt..?

4. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    Hier hetzelfde, harde buiken bij bewegen verder noppes.
    Zit er wel ff door...zwaar slaap tekort door onrustige benen en 20 keer plassen op een nacht....Pfffff heb het ook wat benauwd als ik lig en natuurlijk maagzuur. Gisteren trapte dekleine steeds tegen mijn maag, middenrif en hart streek.....niet echt fijn moet ik zeggen.
    Zo lekker geklaagd en ga ik proberen wat slaap in te halen. Hopelijk ben ik dan wat fitter wanneer debevalling begint. Oh ja vreselijk rommelende darmen zodat ik niet meer weet of de krampen van mijn darmen komen of wat anders pfffff dikke knuffel voor jullie! X

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Als t goed is aangelegd niet, tong valt over tandjes heen hihi

6. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Owwww ok..
    Weet ook niet wanneer de tandjes komen maar vroeg t me opeens af.
    Gaat t eindelijk zonder pijn, zag ik de bui al weer hangen ;)

7. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Ik zal nog even komen vertellen hoe mijn bevallig is verlopen.

Woensdag nog veel gedaan, naar de VK, intratuin & boodschappen doen, had 's avonds wel wat pijn maar ik dacht dat het kwam door het vele lopen van die dag. Rond 23 uur gingen we een poging doen tot slapen want donderdag zou ik ingeleid worden.

Maar toen ik eenmaal in bed lag begon ik echt last te krijgen van, wat ik dacht, krampen, maar na 2 uur liggen wormen in bed werd vriendlief hier wakker van en hadden we zoiets van volgens mij zijn het toch weeën. Maar eens gaan timen. Toen kwamen ze al om de 2 minuten, dus hup uit bed en maar naar de bank. Ze bleven om de 2 minuten komen en toen heeft VL de VK maar gebeld, die was er om 2 uur. Toen had ik 4 cm ontsluiting.
    We hebben ervoor gekozen om toen naar het zkh te gaan en de vk zou om 5 uur terug komen.
    Wij dus naar het zkh, ouders gebeld die kwamen ook naar het zkh.

Ondertussen gingen de weeën door, nog steeds om de 2 minuten, het waren ook nog rugweeën geworden, thnx aan lieve mama die ze heeft gemasseerd!

Om 5 uur kwam de VK weer terug en toen had ik 8 cm ontsluiting en al enige drang om te persen. We zijn toen verhuisd naar de verloskamers en daar heeft de verloskundige mijn vliezen gebroken.

Om 5.35 mocht ik beginnen met persen en om 7.01 is Floortje geboren! Wel met een knip uiteindelijk, dus zit nu lekker met 4 hechtingen.

Ik had wel veel bloed verloren, ruim 900 cc en had hier wel vrij veel last van, want toen ze me wilden gaan douchen viel ik bijna flauw en toen hebben ze me op het verlos bed gewassen en aangekleed.

Floortje was ondertussen gewogen en aangekleed, met haar 56 cm en 4380 gr een flinke dame!

Rond half 11 kwamen we thuis aan en zijn we gaan slapen, want ik was helemaal kapot. De kraamzorg dacht ook wel dat ik me beter zou voelen nadat ik had geslapen en gegeten. Helaas was dit niet het geval en na het slapen voelde ik me nog steeds slecht en kon niet plassen. Dus moesten we weer terug naar het zkh voor een katheter en opname van 24 uur. Als ik de dag erna kon plassen kon ik weer naar huis. Gelukkig was dit zo en mochten we gister middag rond 2 uur weer naar huis!

Nu zijn we lekker aan het genieten van ons kleine meisje! Borstvoeding gaat nu goed, met hulp van tepelhoedjes wel, omdat mijn tepel niet goed naar buiten wil komen en daar word mevrouw ongeduldig van met het gevolg dat mijn tepels ondertussen helemaal rood zijn! Maar nu met de tepelhoedjes gaat het een stuk beter!

Alleen last van de spierpijn overal en van de hechting van de knip, maar dat gaat al steeds beter gelukkig!

Bijgevoegde bestanden:

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Lekker mollig moppie, en een heftige bevalling! Geniet van je kleinje :)

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Yep. En 'bijten' kunnen ze ook zonder tandjes ;)

10. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Soms zijn er gewoon geen signalen.
    Ik ben nu voor de 4e keer bevallen, zonder signalen vooraf. Ook dat kan dus gewoon.
    Alle keren begonnen met weeen, in de zin van krampjes die met een bepaalde regelmaat terugkwamen. Alle keren waren deze krampjes dus de voorbode van bevallen. Alle keren binnen 8 uur na de eerste krampjes bevallen.
    Dus Kahlen, het kan zomaar beginnen en dan kun je ook snel moeder zijn.

11. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Kan. Ik ben 1x tot bloedens toe gebeten door 1 van mijn kids. Daar schrok ik zo van, deed ook echt pijn, dus ik gaf een gil, kind liet los en durfde het eerst uur niet meer aan te happen, heeft daarna nooit meer een poging tot bijten gedaan.
    Verder de oudste 9 maanden gevoed, maar die kreeg pas met 11,5 maanden d'r eerst tand.
    De 2e 10 maanden gevoed, die kreeg rond die tijd d'r eerste tand.
    De 3e 13 maanden gevoed, die had met 9 maanden haar eerst tand.
    De tijd rondom het tandenkrijgen is het vervelendst, want dan doet die kaak zeer en willen ze graag ergens op bijten, is voor jou als moeder erg gevoelig, ondanks dat er nog geen scherpe tanden inzitten. Wat hier goed werkte (maar goed, dat meisje was ook al 9 maanden, dus best al 'oud' was duidelijk 'nee' zeggen als ze beet en bij de 3e keer loskoppen. Dat had ze snel door.

12. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Dank voor de tip! Had idd al gemerkt dat bijten zonder tanden ook lukt ( hij schrikt soms als mijn man hard hoest ofzo, met soms fanatiek dicht klappende kaakjes als gevolg.. Auw..) dus vroeg het me daarom ook af ;)
    Sammelskee: zo lief zo'n mollig babietje! Geniet er van!

13. Anique87

Anique87 Lid

26 jul 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeeeeeeee:$ wakker worden en uit het raam kijken en dan ligt er een dik pak sneeuw!!!! Dat geloof je toch niet... Als ik maar niet weer een lekkage krijg:x

14. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Hallo iedereen,

Na bijna een week niet op het forum geweest te zijn hier eindelijk weer een berichtje van mij.

Mag ik jullie voorstellen aan onze prachtige dochter: E.lvira!
    Ze is geboren op dinsdag 19 maart met een spoedkeizersnee en ze woog 3440 gram.

Na 4 dagen en nachten ziekenhuis mochten we eindelijk gisteren naar huis.
    We maken het allebei goed al moet ik nog heel erg aansterken. Ook de kleine meid was erg afgevallen en ze krijgt nu borst en kunstvoeding. Borstvoeding loopt nog erg slecht (weinig productie en laat op gang wrs door narcose) en ze drinkt (nog) niet goed dus nu aan het kolven. Hopelijk gaat het lukken met bv.
    Het bevallingsverhaal volgt nog, maar kan alvast zeggen dat het heftig was.

Bijgevoegde bestanden:

15. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    meiden die zijn bevallen lekker genieten van jullie beeb maar ook zeker van kt die is zo voorbij ( jammer kan ik ergens tekenen wel lekker zo iemand die doet poetsen lol)
    @ hier gisteren begonnen met kolven ging redelijk al hoop ik dat het straks alleen nodig is als ik een nachtje bij wil slapen kleine vent doet het top een heel tevreden mannetje
    @fb waar kan ik me melde n:D gezellig !!!!
    @beebmeeting blijf erbij kei gezellig
    @weer :x het is lente !!!!!! grrrr als ik erachter kom wie dit heeft besteld open ik de jacht ik wil zon vogels die fluiten en het meeste van alles wandelen met de kleine prins

16. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij wacht echt op warmer weer...

40 weken vandaag. Slecht geslapen. Bij elk steekje denk ik ooooh hij komt. Oh nee niet.

17. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nathalie gefeliciteerd! Toffe naam! En wat een schatje!

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh.

Hier een goede nacht geslapen. Heerlijk.
    Kleine meisje mag vandaag wel komen hoor, ben er helemaal uitgerust voor :p

Ook hier een heel pak sneeuw.

Kan man lief mooi straks nog even op de slee met die kleine vent.

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Morgen is mijn due date.
    En als het mogelijk is, qua ontsluiting wil ze proberen te strippen. ( op mijn verzoek). Ik ben benieuwd.

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nathalie van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan!

Sammelskee wat een mooi verhaal, en wat een leuke foto's!

T. kan zich nog niet goed op temp. houden, ze is tussen de 36 en 36,6.
    Dus word deze week ook nog niet naar buiten.

Drinken gaat goed, wel nog veel last van pijn.
    Kloven worden gelukkig minder dus het aanleggen gaat goed nu.

Deel Deze Pagina