Moguh ! Vandaag uitgerekend, maar ik denk dat het beter is als ze nog een dagje blijft zitten. Ik ben BRAK. Ik heb max 4 uurtjes geslapen. Eerst man lief die niet kon slapen, lag te woelen , toen we eindelijk sliepen besloot ons kleine ventje ziek te worden. Koorts en huilen. Zelf: met vlagen misselijk en ontzettend last van maagzuur, sinds vannacht. Blegh.
laat staan je eigen lichaam...(gisterenavond en vannacht weer voorwee¨en van 21u tot 3u...en toen was het weer gedaan aaaaggghhhhh)
Zo, vannacht dus weer maar eens enkele uren schijnmanoeuvers, ondanks de dreigementen die mijn jongste gisteren aan hett adres van haar broertje heeft uitgesproken lol. Dan vond ik het bij de zwangerschappen van mijn meiden wel makkelijker : ik voelde gewoon niets - noppes - nada op voorhand. Om 10u45 weer aan de ctg, en ik vermoed weer een strip-poging van de gyn. Mijn man gaat deze keer gelukkig mee.
Beterschap voor jullie allemaal! Volgens Google is misselijkheid een voorteken van de bevalling. We shall see
Hmm hier vannacht zo'n bizarre maagzuur gehad en misselijk... Ik heb echt heel erge maagpijn gehad. 2 rennies hielpen voor geen meter... Maar als t de bevalling aankomdigt zeur ik er niet meer over haha kom maar hier baby.
Succes Liefschaapje!! Gebakje beterschap!! Jolie idd ik heb vannacht zitten janken en vloeken. Ga de pijnlijkste borst iig afkolven vandaag.
ja eens we bevallen zijn, dan lijkt het zo futiel hé ik zat net nog tegen mezelf te zeggen : wat zeur jij nou, je hebt een heel goede vriendin die van haar 3 kids telkens bijna 2 weken over tijd is gegaan (en hier op het forum ook genoeg voorbeelden) en je hebt een andere vriendin die maar niet zwanger wil worden
Ik heb ook een vriendin die maar niet zwanger wordt en dat vind ik zo erg bluh ik gun t hun zo!! En iedereen in hun omgeving krijgen maar kindjes en ze willen zo graag! Wat ben ik dankbaar dat t bij mij zo makkelijk gaat. Ik was echt meteen zwanger. Eerste beste shot was raak zeg maar haha. Als je bedenkt hoeveel vrouwen en hun partners er mee strugglen.... En hoe vrienden van ons die malle molens doormoeten en het allemaal niet Zo vanzelfsprekend is... dan bedenk ik me... dit Is zo'n geschenk!