Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ach lief lief lief lief!!

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ik ga eens proberen te slapen, hopen dat het morgen beter gaat.
    Truste allemaal en hopelijk morgen wél weer babynieuws :)

3. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    jaaaaa hoor de verveling slaat toe en wat doen we dan ? de was weg werken slaapkamer opruimen kastje onder de gootsteen opruimen zo morgen weer minder te doen en vl vraagt wat ik godsnaam aan het doen ben hahaha hebbhet hem gezegd maar zit nog achter de ps dus dat heeft die niet mee gekregen

4. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Dank voor alle complimentjes meiden!
    Ik hoop zo dat t bij jullie ook snel zover is!

5. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Helaas ook hier nog geen babynieuws.
    Wel in tegenstelling tot nu toe een paar keer een harde buik gehad gisteren. Manlief moet vandaag de hele dag werken, dus ik denk dat de baby nog wel even binnen blijft. Wel heeft er nu een fijne vk dienst, maar die gene die van zat op zondag werkt is ook tof en die van ma op dinsdag en dinsdag op woensdag werkt ook. Maar goed komt ons meisje, dan komt ze. We wachten af. Ik gok pas na het weekend.

Naar de bios zou ik gewoon nog gaan. Vorige week met precies 38 weken nog geweest. Ging goed. Ok, was Nijntje, dus niet een hele lange zit.

Nesteldrang heb in nog steeds niet. Ik MOET vandaag 2 wassen wassen, want de wasmanden zitten echt loei vol, te lang voor me uit geschoven. Verder pyama dag houden met de meiden. Lekker voor de tv hangen denk ik zo.

Jolie, onwijs lief fotootje van de mannetje van jou. Ik geneit echt van die babys, hoewel ik dan ook wel een mini beetje jaloer ben, ik wil ook zooooooooo graaaaaaag knuffelen met mijn kleine meid.

Ik heb echt geen idee meer wat ik gegeten heb voor bepaalde bevallingen. De oudste is om 15:00 uur geboren, dus ik denk brood. De andere 2 avond en nacht, maar wat voor maaltijd daarvoor op tafel stond, ik jeb echt geen idee.
    Gisterenavond patat gegeten, maar dat heeft dus geen effect gehad. Vanavond staat soep met brood op het programma.

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh. Vannacht om 4 uur weer een uur lang rug krampen gehad. Bah. Ik ben brak nu.

7. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    @Jolie: Wat een prachtig mannetje!!

@Slapen: Vannacht voor de verandering eens goed geslapen :D

@Bevallen: Wil het maar al te graag. Mini is te groot voor mijn lichaam en is behoorlijk pijnlijk. Bij elke beweging ed. krijg ik even geen lucht meer. Ook hangt baby steeds in mijn ribben terwijl het allang vast licht. Weet vaak gewoon niet meer hoe ik moet zitten of liggen zonder dat ik om lucht hoef te happen. In de avond zijn de bewegingen nog het ergst. De tranen schieten me dan soms in de ogen.

@Lieff: Kreeg gisterochtend een smsje van dochter(15) van broer: 'Pfff... Wou wel dat je nou eens belde dat de baby geboren is hoor!' Dat vond ik vet lieff van haar!

@Auto: ML en ik hebben even omgeruild van auto omdat ik met mijn korte beentjes niet meer in mijn auto kan rijden. Kan ik toch nog een beetje verder weg komen dan de overkant van de straat!

@Eten: Yes...!! Vanavond krijgen we weet frietjes!!! Tegenwoordig mijn favo maaltijd! :p

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wij gaan vanaaf lekker een pizza halen. Pizza afhalen op zaterdag bij domino's is altijd maar 5 euro. Dus nog leuk om te doen.

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    Ttss gisteravond paar uur harde buiken, zeer in mijn rug en buik dat ik af en toe echt moest zuchten... we waren zo moe dat we toch in slaap gevallen zijn... Het heeft niet door gezet. Had het wel gehoopt:)
    Vandaag 2 verjaardagen. vanavond vast weer erg moe..
    Denk vanavond maar macaroni proberen;) hihi

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Man lief kwam net lekker met verse croissantjes thuis uit zijn werk. Lekkerrrr. Verder ga ik niet veel doen vandaag. Alleen 1 wasmand met was weg werken , en als het droog blijft even naar buiten met die kleine.

Man lief moet naar een feest vanavond van een tante die 65 geworden is. Ik blijf thuis. Dus kan lekker op tv kijken wat ik wil ;)

11. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ eten, me eetlust is wel redelijk terug, maar liever alleen hartig.
    @ babynieuws, elke ochtend check ik even na de nachtvoeding.
    @ hier, kraamvisite vandaag en morgen en vanmiddag de newborn fotoshoot, erg veel zin in. Ben erg benieuwd naar de foto's...

12. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ ego: hier nog alles rustig, kleine wel erg druk in de buik. Ze kan de uitgerekende datum van 4 maart nog gaan halen ;)

13. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    zou hier dan toch een vorm van nesteldrang zijn toegeslagen?

2e was zit in de wasmachine.
    bezig geweest met aangifte inkomstenbelasting.
    Helaas klopt er iets niet bij de belastingdienst, maar een deel van hun programma ligt plat, dus of ik vanmiddag terug wil bellen. Leuker kunnen we het niet maken ;)

14. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Goedemorgen (a.s.) Mama's! Gefeliciteerd aan de gene die al bevallen zijn!
    @jolie, wat n poepie, jullie mannetje!

Hier ook nog geen babynieuws, heb t idee dat ik ook mn tijd wel uit zal zitten. Terwijl ik eergister pasta heb gegeten en gisteren patat! haha!
    Wel een vreselijk volle buik,(maar ja wat wil je met al die koolhydraten) pfff wat kan die in de wegzitten zeg!
    Beeb zit nog hoog dus in mn maag zowat en kan echt niet meer lekker liggen. Wat een rotnacht, bleh echt kotsmisselijk geweest, en vreselijk maagzuur en hardstikke benauwd. Kon geen kant opdraaien.
    Hoop dat t vandaag beter gaat. Nog ff wat kleine dingetjes afmaken, verder is alles klaar! Ben benieuwd of een van jullie vandaag gaat bevallen, spannend hoor!

Fijne dag allemaal

15. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Hier is de stress toegeslagen. Opeens nog allemaal enorme uitgaven op het programma.
    Zolder verbouwing is nog in volle gang en nog niet alles is klaar in de babykamer. Zie je het mij natuurlijk overkomen dat de baby wel eerder komt dan de uitgerekende datum :(
    Tijd om het weer wat rustiger te krijgen hier in huis.
    Hoe gaan jullie om met stress?

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Stress: daar doe ik niet aan :p

Ik weet dat ik zo goed als alles in huis heb ( had natuurlijk al veel van de eerste, die is pas net 18 maanden)

Er zijn nog wel dingend ie ik wil, zoals een mee rij plankje. Maar dat heeft geen haast. Kan makkelijk gehaald worden als de kleine er straks is.

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik moet nog wel de enveloppen schrijven 50st, maar dat wil ik vanavond gaan doen als die kleine op bed ligt. En zelfs dat zou eventueel mijn man nog kunnen doen als de kleine zich vandaag al zou aandienen (wat ik niet verwacht)

18. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    goeiemorgen meiden vannacht kunnen genieten van harde buiken en krampen paar uurtjes geslapen maar niet veel dadelijk gaat vl met mijn vader boodschappen doen dus ik ga gezellig kletsen met mams mocht het beginnen ben ik tenminste niet alleen .
    alleen even kijken of ik de kapster red vanmiddag ach ja en anders zeg ik af

19. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit te twijfelen of ik nog even snel andere gordijnen in de slaapkamer moet kopen. Het zijn van die rolgordijnen die ik nu heb maar dat maakt zo'n ongelooflijke herrie met die gordijnen omhoog trekken... En ik wil eigenlijk al heel lang nieuwe... Maar toch weer 200 euroos hmm....
    Moet nog best veel kopen na de bevalling: kolf, flessenset, box, babyfoon. Wel bizar eigenlijk hoeveel zo'n kleintje al kost zonder dat hij geboren is haha

20. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Hier ons laatste weekeinde samen op programma. Vent heeft zelfs voetbal afgezegd, gebeurt niet vaak. Maar hij is dan zo 5 uur weg, want voetbalt op 45 minuten rijden. Wij gaan lekker dagje beetje rondhangen, ff naar ouders, vrienden, zus en zwager en zien wel hoe het gaat. Misschien dat meisje zich nog vanzelf aandient, maar hadden het er gisteren nog ff over en denken alle twee dat het gewoon donderdag wordt. Vanaf dinsdag spannend als ik naar ziekenhuis moet.

@bonkie, jij gaat toch maandag inleiden? Succes! Ben jaloers, is toch weer 3 dagen eerder dan ikke.

Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina