Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Dat is het ook! En het is goed je dat te realiseren. Maar ook dan mag je t best zat zijn en soms gewoon zeuren hoor!
    Anders zou je bij wijze van spreken ook niet meer mogen jodelen als je je teen stoot omdat sommige mensen geen voeten hebben.. Tuurlijk kan het altijd erger!

2. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha leuke vergelijking van de voeten hahaha

3. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    @liefschaapje: succes meid!
    @leeuwtje: kom op met die beeb;)
    @ynte: ik hoop echt dat die valse dingen gewoon eens doorzetten!
    @kahlen: komt allemaal goed meid en wat leeuwtje zegt: go with the flow.... (ik vind het ook gewoon weer spannend hoor;)

@hier: zo naar de vk...hopelijk lukt het nu om te strippen.....
    xxx

4. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammelkee, na week doen hechtingen minder pijn en na 2 weken voel je ze bijna niet meer! Ik kan het weten, had er boel. Ook groot kind met knip en scheur als gevolg

5. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    maagzuur gaat maar niet weg en ik heb non stop het gevoel dat ik moet poepen (en dan moet ik ook, vandaag al 3 keer tjeempie)

zal het zal het??
    ah ik moet me niets in gaan beelden. ik ga maar even douchen en de administratie doen. Joepie.

6. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja wel onhandig er zijn hier schilders bezig met de hal en morgen moet mijn voordeur de hele dag open omdat die geschilderd moet worden... eh wat nou als ik moet bevallen??

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Jolie13 ik kolf na de ochtendvoeding (meestal rond 7.00u/8.00u) Dan zegt 'men' dat je het meeste melk hebt. En Bart drinkt wel uit 2 borsten, eentje drinkt hij helemaal leeg, de andere is echt 'voor het lekker'.

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Liefschaapje succes meid, je kunt het!!

Kahlen ook jij kunt het, je moet maar zo denken; er zijn al zoveel vrouwen mij voorgegaan, ik kan dat ook! Laat het los, het zenuwen helpt je bevalling niet op gang te komen...En je stuurt die schilders gewoon weg als je bevalling begint!! :D

bamjolan dan is afkolven wel even een goed idee, dan kan je borst een beetje tot rust komen. Bepanthen vast ook al geprobeerd???

9. onzeker23

onzeker23 Lid

3 nov 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik ben vanmorgen voor ctg en echo naar het ziekenhuis geweest. Kleine bewoog te weinig en me bloeddruk was wat aan de hoge kant. Moet dus morgen opnieuw voor ctg enz.... ik ben bang dat ik deze week ingeleid ga worden. Voelt een beetje alsof me lichaam faalt. Ik zie het echt niet gebeuren dat ik uit mezelf ga bevallen.

Zo weer even me hart gelucht.

Alle bevallen dames van harte gefeliciteerd!!!!

10. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D wat een leuke vergelijking, daar ga ik gelijk al minder van balen xxx

11. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan heb je alvast supporters ;)

kan je geen handdoek in de opening hangen?

12. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Terug van bij de gyn
    ctg was weer goed, bloeddruk ook, enkele harde buiken geregistreerd
    de valse starten lonen want ik zit nu op een 2 cm opening
    ze voelde het hoofdje goed en kon goed bij de vliezen om te strippen, en ik voel dat het goed gelukt is want mega-menstruatiepijn nu én ik ben net nog wat slijmprop kwijt
    alleen was de bmm nog steeds stug, dus ze denkt dat het nog niet voor vandaag is
    heb ook een volgende afspraak, nl. op 2 april! en als hij er dan nog niet is, dan hebben we het over inleiden

oh ja, wel een domper op het verhaal : ik ben GBS-positief! Compleet tegen de verwachtingen in, want de vorige 2 bevallingen mooi negatief. Dus ik moet aan de AB tijdens de bevalling, normaal gezien 2 kuren met 4 uur tussen. Zei de gyn al lachend: al haal je mss die 2de kuur niet...

Zijn er hier nog dames die GBS-positief waren? Ik herinner mij iets van prachtigwonder, maar dat het vanzelf was over gegaan.

13. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik duim!!!

14. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Weet iemand dit; gisterenavond heb ik een ibuprofen genomen tegen de hoofdpijn en daarna niet meer zelf gevoed.
    Nu heb ik een nogal volle linkerborst (rechts lijkt leeg te blijven, heel raar) en wil mijn mannetje toch even aanleggen als hij straks wakker wordt.
    Kan dat, omdat ik die ibuprofen genomen heb?
    Heb hem rond 19.00uur genomen gisteren en zal denk ik over een uurtje of anderhalf weer moeten voeden.

15. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    :$Hier gaat het niet zo lekker. Veel last van hogere hartslag zelfs in rust, benauwd gevoel (gevoel van een strak elastiekje om mijn borststreek), tintelingen in mijn ruggenwervel (waardoor benauwd), al 3 dagen bijna constant een harde buik en die bekkenpijn :(

Net maar even vk gebeld vanwege de klachten. Zegt ze: 'je staat bovenaan ons lijstje om te bevallen!' :$ de druk voor mij wordt hoog!
    Straks even een extra controle voor bloeddruk en urine of er niet iets anders mis is. Hopelijk kunnen ze ook kijken of er wat gebeurd daar beneden, dan weet ik dat het niet voor niets is.

Wanneer komt de beeb nou ;)

16. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Dat is al heel lang geleden. Kan geen kwaad dus! Ibu werkt 4 uur dacht ik.

17. MamavanF2009

En natuurlijk alle dames die vandaag ingeleid, gestript of uit zichzelf aan de gang gaan; succes en hopelijk hebben jullie je kindjes vandaag in je armen.

Wat balen Ynte, van dat GBS, ik weer er niets van maar lijkt me niet prettig.

Niet te geloven dat maart al bijna voorbij is en dat de meeste baby's al geboren zijn, wat gaat het hard.
    Ons mannetje is alweer 12 dagen, gaat mij véél te snel.
    Mag ik nog een fotootje spammen van zijn veel te grote muts, gebreid (of gehaakt) door zijn peettante voor volgende winter:

18. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    ehh.. wat is GBS positief?

19. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Wat een schatje! :)

20. MamavanF2009

Dankje!
    Dat dacht ik zelf ook wel maar ben dan toch weer een beetje onzeker he :)

Deel Deze Pagina