ik ben "gewroet" want strippen was niet mogelijk helaas pindakaas. Ze probeerde mijn baarmoedermond los te masseren. Prettig was het niet maar vergeleken het verwijderen van mijn mirena was dit kietelen dus heel goed te doen (mijn mirena zat vast en heb alle klemmen gezien die ze maar hadden en dat was geen feest haha en het zetten van de mirena was ook vreselijk dus dit was echt NIETS daarbij vergeleken) Beetje zeurderig gevoel nu, maar ook goed te doen. Vrijdag weer proberen, dan maandag afspraak ziekenhuis en dinsdag inleiden als ie er nog niet is.
Oh balen zeg! Hopelijk was het toch genoeg.. Anders vannacht toch maar met de blote buik onder de volle maan gaan slapen waarom gaan ze je eigenlijk inleiden? Omdat je voor een ctg bent geweest ivm rustige baby? Ik hoop ook dat ze me niet tot 42 weken laten lopen.. Ik heb nog wel even voordat ik 42 weken ben maar aangezien het zo rustig is heb ik niet echt het idee dat ze er vandaag of morgen uitfloept
@ anique: hier bieden ze aan om in te leiden met 41 weken - als ik dat zelf wil. Hetzelfde geldt voor strippen, dat bieden ze aan als ik dat zelf wil. Dus ik mag ook "ongemanipuleerd" afwachten tot 42 weken maar ik ben zo gestressed van het wachten dat het goed voor mij is om een plannetje te hebben. Grote kans dat het nog uit zichzelf komt natuurlijk. Ik vind het wel fijn om een handje geholpen te worden, al is het maar psychisch Ik ben totaal niet bang voor dit soort manipulaties maar dat komt omdat ik zelf werk in een ziekenhuis dus misschien dat ik daar sneller voor kies, terwijl het niet medisch noodzakelijk is dus. Ik vind het fijner dat ik kom en dat ik weet dat ik pijn ga hebben dan dat ik maar moet afwachten van wanneer komt het nou. DAt maakt me echt helemaal gestressed. stom he?
Nee hoor, ik was ook nerveuzer vantevoren dan torn het eenmaal begon. Dan weet je gewoon dat t ff niet tof wordt en dat je heel hard moet werken en daar kon ik me ook heel goed in vinden. Beter dan in afwachten in onwetendheid.
Weinig tijd om mee te lezen, te druk met genieten van ons ventje!! Ik ben zo gelukkig! Al meer mensen inmiddels bevallen? Hopelijk hoeft de rest van jullie niet lang meer te wachten!! Bekijk bijlage 315115 Ff spammen hihihi... Bevallingsverhaal volgt snel!
Ze noemen het 'labour tincture'. VK adviseerde trouwens ook kniebuigingen (om de kleine in te laten dalen) en verse ananas.
Mooie foto liefschaapje! Poe wat zie je er goed uit voor net bevallen! Had jij geen vocht of opgeblazen pers-gezicht?!? (nee niet jaloers hoor ...) Bamjolan wat een mooi popje! Echt schattig