Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    @charlie, ik las dat je dinsdag eerst voor triage moet, wat betekent dat eigenlijk?

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Even een vies praatje:

Normaal kon ik maar 1x per 2-3 dagen een keer naar de wc voor een grote boodschap, en dat ging dan nog moeizaam ook.

De laatste 4-5 dagen moet ik elke dag, soms wel 2x en gaat het zeer soepel.

Hebben meer mensen daar last van zo aan het einde ???

3. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ borstvoeding vraagje:
    hadden jullie ook snel dat je flauw wordt?
    En had iemand van jullie ook te maken met bij bijvoeding? Volgens mij heb nog net niet genoeg om ons hongerlapje te eten te geven...

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @smile: ik heb Jasper toen na een aantal dagen moeten bij voeden, want hij viel te veel af. Dit moest met vinger feeding. Met een spuitje (liefst de borstvoeding, maar als dat niet genoeg was gewone flesvoeding) over je pink zo het mondje in laten lopen.

Verder moest ik elke keer na de voeding extra proberen te kolven 20 min, om de productie te stimuleren. Was 2 dagen een vreselijk slopend karwei. Voeden, vinger feeding, kolven. En dan kon ik bijna weer opnieuw beginnen. Maar na 2 dagen was de productie goed omhoog gegaan.

(tevens zeggen ze dat anijs, en salie de productie erg stimuleren. Dus veel beschuit met muisjes eten)

5. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Wij wilden helemaal geen beschuit met muisjes halen, maar misschien toch maar doen voor de zekerheid, helpt mbt BV en misschien toch wel lekker...

6. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Heb gehoord dat dat wel vaker voorkomt, wordt de darm alvast leeg gemaakt voor de bevalling ;)

7. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Voel me vandaag niet echt lekker: beetje migraine achtige hoofdpijn. Was weer terug in bedje gekropen maar hielp niet echt. Rib is ook echt pijnlijk, weet niet wat nu het beste is: wel beha aan of juist niet en wel/geen buikband om te verstevigen...

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Nou dat hoorde ik ook, maar ik dacht dat dat alleen echt net voor de bevalling was. De dag zelf zeg maar , dat mensen zowat leeg lopen :p

9. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

alles nog rustig. wel spierpijn:( hoe ik daar nou aan kom.
    van het stofzuigen?

hebben net de box neergezet en vol gegooid met balonnen. er zijn er al wat geknap haha. dat vinden de poezen niet zo leuk.

hier ook ook meer naar de wc

10. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    yups heb ik ook last van nu is het weer wat minder zal wel voorwerk zijn :D

11. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    allemaal aan de macaroni de komende weken
    al denk ik dat ze dat hier na enkele dagen wel beu gaan zijn :)

12. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    vraagje is het zo dat je eerst je slijmprop verliest en dat dan de bevalling pas begint ?
    en merk je het altijd als je je slijmprop verliest ?

13. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Haha hier eten we ook pasta vanavond ;)

14. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Hoeft niet geloof ik dat je die altijd verliest en dat je het ook merkt, heb ik hier eerder ergens gelezen, maar het kán er wel mee beginnen.

Bevalling begint met, of:
    1. weeën
    2. verlies vruchtwater
    3. verlies slijmprop

15. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Hier ook weer geen babynieuws.
    Wel een flink beroerde nacht gehad; niet kunnen slapen door die verd*** onrust, enorme darmkrampen maar niet naar het toilet kunnen, misselijk, zweten, zowat flauwvallen van de pijn etc.
    Gelukkig is het daarstraks wel gelukt en ben ik weer een hoop kwijt (letterlijk hahaha) maar heb dat laxeermiddel er echt voor nodig anders wil het niet.
    Heb wel veel maar aandrang dan normaal maar vaak lukt het gewoon niet, erg frustrerend en pijnlijk.

Heb in bed ontbeten, laptop erbij en Lief is met de oudste de deur uit om mij rust te gunnen (en de nodige dingen te kopen).
    Blijf voorlopig nog even liggen, proberen wat bij te slapen en anders toch in ieder geval wat te lezen.
    Straks nog even lekker lang onder de hete douche zitten, helpt ook tegen alle krampen en pijn die ik de hele tijd voel.

Heb niets meer te doen of te regelen, alles is helemaal klaar alleen de postzegels moeten nog op de enveloppen.
    Maar dat mag Lief doen, het zijn van die ranzige lik-zegels en daar begin ik niet aan hahaha

(en ik hoor Lief en zoon nu alweer thuis komen, zijn nog geen half uur weggeweest... dat schiet op :D )

Vanavond maar weer een poging wagen om de weeën op te wekken maar wat ik me nou afvraag; zit het hem nou in het alleen maar dóen of dat je ook echt een orgasme moet krijgen (sorry, ff details :D ) omdat de boel dan samentrekt.
    En of dat dan alleen voor mij geldt of ook voor mijn Lief, of zijn 'spul' nog wat kan opwekken.
    Ja, je ziet wel; geen verstand van, heb nog nooit gesexed tijdens een zwangerschap hihi (ja vorige week een keer voorzichtig geprobeerd maar dat ging zó voorzichtig dat dat niet echt telt :D )
    Ik laat Lief in ieder geval maar wat verse ananas meenemen, ze zeggen dat dat ook werkt (zal wel een fabeltje zijn maar tis toch lekker)

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Mamavanf alleen het hart van de ananas zou werken ennuhhh, dat is heel smerig, hard, en niet weg te krijgen

17. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ja ik dacht al zoiets... ik geloof er ook niet echt in maar het is anders toch gewoon lekker fris voor tussendoor :D
    En zoonlief is gek op fruit, krijgt hij er ook wel wat van hahaha

Ach, ons kindje komt toch pas wanneer het hem uitkomt, kunnen we doen wat we willen maar als het nog niet zijn tijd is gebeurt er toch niks...

Zooo, Lief en zoon gaan voetballen in het parkje hier tegenover, mama weer even de oogjes dicht :D

18. prachtigwonder

hahah het schijnt dat manlief zijn "spul" het beste werkt. maar je moet dan wel weer oppassen voor infectie.. en idd orgasme kan ook weeen opwekken. alleen kan ook zorgen voor voorween. dus beetje dubbel.
    aan de ene kant denk ik ja is een pofing waard maar aan de andere kant durf ik het niet. en stel je voor dat de bavlling begint dan komt manlief zijn goedje er nog lekker mee uit:);)

19. prachtigwonder

over slijmprop. sommige merken niet dat ze die verliezen.
    soms gaat het is hele kleine stukjes dat je het niet eens opmerkt. en soms pas tijdens de bavlling zelf.
    en als je de slijmprop nu verlies kan het zelfs nog 2 weken duren.
    dus helaas kan je er niet altijd wat uit opmaken.
    het kan een begin zijn maar hoeft niet.

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Prachtigwonder: dat zie je dan niet meer hoor als dat mee eruit komt. Want door je vliezen die breken, is alles weer weg gespoeld. ( en na de daad gewoon even leeg laten lopen op de wc :p )

Deel Deze Pagina