Bluh... Werd vanochtend wakker, heb ontbeten, en ben weer naar bed gegaan. Trok het allemaal niet meer, en Leeuwman en Leeuwmoeder waren thuis om voor Miriam te zorgen. Best fijn eigenlijk Daarna met Leeuwman uit lunchen geweest.
Ik zwaai ff met een heel slaperig hoofd!! even voeden en daarna hopelijk weer gauw vreder slapen! Op naar de volgende voeding.
Leeuwtje ik duim echt dat je mannetje snel komt! Hier ook aan het voeden, met kapotte tepels.....voeding is nog niet genoeg voor onze hongerige dame..... Komt het goed? Ik hoop echt dat ik live bbq kan blijven geven.....
Ja hoor, komt allemaal goed Het is heel normaal dat ze de eerste tijd volcontinu aan je tepel hangen: dat zorgt ervoor dat je melk doorkomt, en het is ook goed voor de binding tussen moeder en kind. Ze wil gewoon heel graag bij je zijn, en zuigen werkt kalmerend. Knuf!
Jojo, wat een lief moppie. Leeuwtje, je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. JoyB, wat jammer dat jullie je draai nog niet helemaal gevonden hebben. Komt vast goed. Hier onze draai alweer helemaal gevonden. We hebben ook geen keus. Er moeten ook gewoon 3 andere meiden uit bed, eten, naar school ed. Maar ik moet zeggen dat onze kleine med zich daar wel erg makkelijk invoegt. Heerlijk relaxed kind. Ik ben nooit erg van de schema, dus overdag hebben we ook geen schema, maar de avonden/nachten verlopen wel redelijk hetzelfde. S is meestal wakker tussen 18:00 en 20:00, dit kan ook een uur verschoven liggen, tussen 20:30 en 22:00 uur gaat ze in bed voor de nacht (en ik ook) 's nachts komt ze dsn 1x, ze maakt in het begin een lange ruk van minimaal 5 uur, soms zelfs zo luxe dat er 7 urr tussen zit. Na die voeding hoe vroeg of laat die ook valt komt ze tussen 6:00 en 7:00. En vanaf dan rommelen we lekker. Komt vooral van het versjouwen. Slaapt ze net, moet ze in de maxicosi gehesen worden om alles op school te brengen, daar weer uit de auto, dan weer naar huis ed. Dus vaak zit ik tussen 6:00 en 12:00 al aan 3 voedingen. Maar daar heb ik dan ook rustig de tijd voor. Of ze netjes aankomt dat weet ik niet, pas 9 april naar het CB. Verder een meisje dat heerlijk alert is als ze wakker is. Ze zoekt mijn stem al op als ze die hoort. Gisteren ging ik met mijn foon een foto maken, toen leek ze die al te volgen. Hier dus een tevreden moppie, weinig kramp en zo toch, dan bij mij in de doek, werkt voldoende voor haar en voor mij.
Klinkt goed gespannen! En ik geloof dat ik ook maar aan de doek ga. Heb na alle tips van hier maar besloten eerst zo'n tricot doek te proberen. Wordt ook aanbevolen voor beginners en zijn niet zo heel erg duur dus kan ik later altijd nog een andere erbij aanschaffen. Hier ook een makkelijk tevreden kindje. Ben gister kleertjes gaan kopen omdat hij nu bijna in maat 56 past. Ooooooh wat is dat leuk allemaal! Ik ga een extra kast nodig hebben...
Vannacht onwijze buikpijn maar geen weeën. Steaks weer proberen te strippen. Ik wil bevalluuhhh please kom nouuuu Vanmiddag komt schoonmoeder langs om te wandelen en me wat bezig te houden. Ik verveel me echt stierlijk en slaap super slecht.
En verder: Lieve babies van Leeuwtje, Kahlen, Gebakje, Anique en andere wachtende moeders, Het is nu wel genoeg geweest. We begrijpen dat jullie lekker warm zitten daar binnen en dat het buiten nog veel te koud is, maar daar hebben we warme kleertjes, kruiken en verwarming voor (en leeuwbaby mag helemaal niet mopperen..). Daarnaast begrijpen we dat het licht, groot, lawaaiig en spannend is hierbuiten, maar komop, lawaai heb je daarbinnen ook en altijd maar in het donker is ook niks en het wordt echt niet minder spannend als je langer wacht! En daarnaast beginnen jullie mama's erg chagrijnig en ongeduldig te worden van al dat wachten en je kunt maar beter kennis maken met een vrolijke mama! Dus: kom nu maar naar buiten want maart is bijna afgelopen!!
Ik heb mijn telefoon voor m'n buik gehouden met jouw tekst met het dringende doch vriendelijke verzoek aan le bebe om de tekst goed te lezen. Als ik vanavond dus nog niet bevallen ben dan ga ik ook nog dat ene dansje doen en een ananas maaltijd bereiden.
@Gespannen: fijn dat het zo goed gaat @Jolie: bedankt voor de tekst, we merken wel of Leeuwzoon het zich aantrekt @kahlen: hier ook verse ananas in de koelkast. Als het niet werkt, is het in ieder geval lekker
Morgen allemaal baaldag vandaag, echt raar opgestaan vanmorgen, met een raar gevoel in mijn buik en mijn rechteroog dat toe plakte omdat ik een serieuze verkoudheid met veel snot heb zo dadelijk als ventje terug is maar eens gaan douchen @Jolie : we hebben het al vriendelijk gevraagd - we hebben al gedreigd - maar ik ga je tekst ook nog voorhouden hoor
Hier vandaag om 12.45 uur , strip poging nr 2. Ik ben benieuwd. En ook wat zenuwachtig, ik ga vragen of ze anders mijn vliezen kunnen breken , of kunnen inleiden dinsdag.
Trouwens een erg brak nachtje gehad. Man lief had iets van een buik virus. Dus spugen en diarree. Blegh
Hey ik ook inleiden dinsdag dus sowieso babynews op dinsdag!! Spannend en jij ook succes met strippen!
ik moet ook terug op controle die dag, hopelijk mag ik dan gelijk blijven al hoop ik nog meer dat zoonlief gewoon NU komt
Oké, dit gaat echt als zeuren klinken, mijn excuses ervoor, maar als hij niet vandaag komt, dan - moeten onze eigen ontworpen kaartjes bij een andere drukker gedrukt worden (de onze is een weekje met vakantie) en geen idee of die dat even goed gaat kunnen - krijg ik de vervangster van de vroedvrouw die ik heb gecontacteerd over de vloer volgende week, van de mijne is dus ook op vakantie, en die andere ziet er minder leuk uit - heeft mijn vader niets voor niets een week vakantie genomen - mis ik misschien de verjaardag van mijn oudste meid aaaaagggghhhhhh