Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ynte heeft je vader op de gok een week vrij genomen dan ? Je weet toch nooit wanneer de kleine komt. Dat vind ik wel een risico om dat zo op de gok te doen.

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Kahlen inleiden op dinsdag, betekend nog niet automatisch een baby op dinsdag hé ? Kan net zo goed nog woensdag zijn , of met veel pech donderdag @:(

3. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja en nee, hij gaat op pensioen in augustus en hij moet nog heel wat vakantiedagen opnemen, en gezien de uitgerekende datum leek hem dat dé moment om een weekje te nemen
    nu heeft hij ook niet stilletjes thuis zitten wachten op een geboorte hoor, maar ja het had leuk geweest voor hem :)

4. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hehe na een douche zie je het gelukkiger weer wat positiever in. Ik bedacht net : het is Paasvakantie voor de meiden, dus kunnen zij ook aan het nieuwe ritme wennen, en hoeven wij er niet gelijk elke morgend om 7uur er uit om ze naar school te brengen.

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Lieve meiden, ik had de hoop al opgegeven maar gisteren is dan toch nog thuis geboren onze derde prachtige zoon Finn. Hij weegt precies 8 pond en hij doet het super!! Vooral onze oudste is onwijs trots op zijn broertje.. Onze tweede ook maar vindt het ook nog wat spannend.

Gisteren half tien begon het met rustige krampjes. Tien uur nog naar vk geweest (had afspraak staan om te strippen). Bleek toen 3 à 4 cm te hebben, gestript. Krampjes bleven komen, maar ik durfde nergens op te hopen ;). Oudste zoon tussen de middag of thuis gegeten, daarna vk gebeld, die was er om twee uur. Toen 5-6 cm ff onder de douche gestaan, vliezen gebroken en toen ging het HARD. In een half uur van 6 naar 10 cm, kwartier persen en daar is hij :D. Zo onwijs bijzonder om weer mee te mogen maken. Hij hapt goed aan, dus wachten tot de bv goed op gang is.

6. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooohhh Booky wat fantastisch nieuws! en opnieuw een zoontje...GEFELICITEERD!!!

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Booky Gefeliciteerd met F.inn!

Doorslapen...mijn meiske heeft van 00.30 tot 05.30 geslapen!
    WOW dit mocht eigenlijk niet van het CB, maarja moet ik dan echt om de 3u mijn wekker zetten?
    Hoe doen jullie dat?

T. woog gister 3240gr op het CB en moest van de wijkvpk bijvoeden met kunstvoeding en hoewel ik dat af en toe al deed, zit het me niet lekker dat de voeding zal terug lopen.
    Ik heb vanmorgen alles op alles gezet en heb haar weer aangelegd aan beide borsten en dit ging goed.
    Rechts is nog wel gevoelig maar kan nu wel voeden.
    Wat is nu precies het beste?
    Dat ik haar om de 2 uur ga aanleggen om de productie weer op te hogen?
    Wie heeft er tips?

8. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou ze idd opnieuw vaker aanleggen, zeker nu het minder pijn doet
    maar ik ben niet de expert ter zake

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ik zou ook vaker aanleggen. Blijven aabieden en zorgen dat die productie optimaal blijft.

10. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd booky, geweldig! leuke naam ook Finn!

Straks komt de vk. Ik voel me echt niet zo lekker, ik hb zo'n hoofdpijn, ben misselijk, buikpijn, kan amper uit mijn ogen kijken, had vannacht onwijze jeuk aan mijn handpalmen, ledematen, voeten etc. Heb net nog even gebeld, ze gaan zo mijn bloeddruk ook checken en zo. Gelukkig komt ze bij me thuis. Ben benieuwd of t misschien al uit zichzelf in gang is gezet of dat ik nog steeds zo potdicht zit want ik heb de halve nacht wakker gelegen van de buikpijn en rugpijn wat constant voelde ipv in "golven".

HIER MET DIE BABY.

11. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    neeeh dat hebben we niet afgesproken, mini en ik. inleiden en uitpoepen, thats the deal.

12. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Hallo dames!

Ik merk nu dat ik hier niet meer helemaal up-to-date ben. Merk toch wel dat sommige bevallingsverhalen me zwaar vallen. Zoals een nicht van ons die smorgens om 10.00 vrolijk door de gangen van het ziekenhuis wandelde met gebroken vliezen, half 2 haar zoon is geboren en ze om 18.00uur al weer thuis waren.

Gefeliciteerd met de geboorte van alle nieuwe baby's!

Alleen psygisch nog wat opstootjes hier. Gister hebben we even een kleine wandeling gemaakt met H.ielkje. Eventjes eruit! Dat was heerlijk. Daarna wel weer erg moe.
    H.ielkje doet het super goed!

Aan alle wachtende mama's: Het duurt voor jullie niet zo lang meer! Jullie lange wachten word bijna beloond! Suc6!

13. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Als ik jou was zou ik alle mogelijkheden maar open houden ;) . Als het wel anders loopt, kan het nog wel eens zwaar vallen. Spreek inmiddels uit ervaring ;)

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Och Kahlen en alle meiden die nog wachten. Hoop zo dat het snel doorzet, kan me helemaal verplaatsen in jullie gevoel.

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Jojogirl wat een schatje zeg!
    Leeuwtje heerlijk toch, probeer nog maar even uit te rusten. En lekker geluncht?
    Booky gefeliciteerd met je zoontje! Fijn, hij is er!!
    Bamjolan in de kraamweek heb ik de wekker om de drie uur gezet ’s nachts, daarna niet meer en voed ik lekker op verzoek!

Alle wachtende mama’s sterkte!! Het zal echt niet lang meer duren hoop ik!!!

Welke knoop gebruiken jullie nu om je kindje in de draagdoek te doen? Ik ken er maar één, geen flauw idee hoe die heet (de basisknoop van de tricot slen, maar die gebruik ik nu met mijn geweven doek).

16. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff weer niet gelukt met strippen, wel verhoogde bloeddruk dus weer naar zh voor hartfilmpje, echo, bloed, rattaplan.

3e keer deze week. naja wel goed dat ik zo goed in de gaten gehouden wordt echt heel fijn maar ik wil mijn baby.

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Succes Kahlen!!

18. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @kahlen: succes en hou vol nog eventjes!
    @b

19. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @kahlen: succes en hou vol nog eventjes!
    @booky: gefeliciteerd!! Wat snel!
    @bamjolan: hier ook alleen de kraamweek de wekker gezet en daarna op verzoek. En als hij zoals vannacht om 22.30 drinkt en daarna pas om 6.15 wakker wordt, vind ik dat meer dan prima! Overdag houd ik wel in de gaten. Ik zou in jouw geval overdag wat meer aanleggen voor je productie en als ze 's nachts slaapt gewoon zo laten. Maar ik ben ook geen expert natuurlijk.

20. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    booky gefeliciteerd !!!! @kahlen wie weet de dag s nog niet om
    @bv ik ga denk ik overstappen op fv het is niet rijk genoeg voor T en is pas echt voldaan na zijn flesje kolven lukt ook niet omdat T ze echt leeg drinkt daarna haal ik maar 30 cc eruit borsten samen straks even met vl over hebben

Deel Deze Pagina