Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Succes gebakje, hoop dat het snel doorzet en dat je je kindje vanmiddag al in je armen mag houden.
    Ook ik duim voor de meiden die nog zitten te wachten, dat jullie kindjes maar snel komen!

Heb jullie wat verwaarloosd, wel meegelezen maar niet altijd zin om te reageren.
    Niet omdat ik niet meeleef ofzo maar ik zit eindelijk op mijn roze wolk en daar geniet ik zó van dat de rest er even niet toe doet.
    Voel me lichamelijk nog steeds brak en waardeloos maar verder ben ik overgelukkig en geniet ik volop van mijn mannen.
    Voel me compleet nu met mijn mannenhuishouden, geniet elke seconde en ben ook weer helemaal verliefd op mijn Lief.
    Ik lach weer veel en graag en zie het weer zonnig in nu ik eindelijk van die rothormonen af ben.
    Denk niet dat er ooit nog een kindje bijkomt, durf denk ik geen zwangerschap meer aan maar zo compleet als het nu voelt is dat ook helemaal niet erg.
    Ik ben weer gelukkig, eindelijk! :)

2. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat vind ik het ontzettend fijn om te lezen dat je je zo veel beter voelt mamavanf, dat gun ik je zo erg! Houden zo!!!

3. MamavanF2009

Dankje :) Ga ik zeker doen!
    En ook weer wat meer meeschrijven hier, leef toch wel met jullie mee hoor!

4. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg

Mooie foto

5. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Gefeliciteerd, geniet ervan

6. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Succes gebakje!!!

Mamavanf wat heerlijk om te lezen! Geniet lekker!

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Kahlen jouw kleine ukkepuk komt ook echt wel, er is nog geen een baby blijven zitten.... maar je zoontje heeft het nog veel te goed naar zijn zin volgens mij... * even streng toespreken UKKEPUK kom er eens uit!! Je moeder is er klaar mee *

MamavanF fijn dat je je weer zo goed voelt, lekker genieten!!

Hier vanochtend een meerijplankje aan de wandelwagen vast geknutseld (geen easywalker plankje, maar eentje via bol die ook past en stukken goedkoper was!). Doel bereikt :) Thijs kan nu ook uitrusten onderweg en we kunnen weer langere stukken gaan wandelen, nu nog goed weer !

8. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooohhh succes meid!!!

9. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik loop nog steeds rond :) Maar bedankt om het te vragen.
    Gisteren wel overdag om de 5 minuten contracties, maar zijn weer gestopt toen ik de meiden moest ophalen.
    Gisterenavond dan maar shoarma met frietjes en pikante saus gegeten, en mijn man nog eens aangezet om manoeuvers te doen en even, om 5 u vanmorgen dacht ik dat het had gewerkt, maar om 7 u was het weer voorbij. En zo zijn we weer een dag verder en ben ik 1 week over tijd.

Ik heb gisteren aan de schoolpoort nog wel een leuk compliment gekregen. Dat is er dan misschien wel hoogzwanger uitzie, maar nog steeds heel goed :). En eigenlijk voel ik me bij momenten ook nog heel goed. Gewoon ongeduldig lol.

Zeg, 5 weken al...de tijd vliegt hé. Heel "het kleine ventje" zal er ondertussen wel al af zijn?

10. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik duim mega-hard dat dit het is!

11. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het al eens gezegd hier, maar mijn oudste dochter is op 1 april jarig. En die vindt daar niks ergs aan. Integendeel, het is een dag waarop iedereen lacht en grapjes maakt. Leuker kan haast niet :D

12. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, sorry, heb al een tijd niet gereageerd, maar met zo'n kleintje vliegen de dagen echt voorbij!
    @ wachtende dames: het eind komt in zicht, ook jullie hebben straks een schattige baby in jullie armen!
    @ foto's: wat een mooie foto's zijn er voorbij gekomen!
    @ hier: E.lin doet het super; ze huilt alleen als ze honger heeft of een schone luier moet. Gisteren was ze wel veel wakker, maar dan ligt ze gewoon lekker om zich heen te kijken. Ze krijgt nu 90+3 flesvoeding en dat om de 3 uur, ook 's nachts. Soms komt ze zelfs na 2,5 uur al en op advies van het cb hebben we toen 120+4 gegeven, maar dan dronk ze echt niet meer dan wanneer we 90+3 gaven. Ze is ook niet zo'n fan van speentjes, ze zuigt liever op je vinger, maar dat willen we niet. Volgende week maar eens naar het inloopspreekuur van het cb, eerste afspraak is pas 16 april en ik ben toch wel benieuwd hoeveel ze is aangekomen.
    Is jullie partner ook zo beschermend? Mijn vriend is constant bang dat ze: het koud heeft/op de tocht ligt/last heeft van visite/etc. Soms een beetje overdreven, maar ook wel weer heel schattig ;).
    Binnen 2 weken zat ik trouwens 1 kg onder m'n startgewicht, m'n broeken zitten nog wel wat strak omdat ik nog echt een flubberbuik heb.
    Een paar dagen geleden zijn we voor het eerst naar buiten geweest en hebben we 2 uur gelopen met een kleine pauze! Voor de bevalling kon ik (i.v.m. bi) nog geen kwartier lopen dus ik ben zo blij dat ik weer een beetje mobiel ben!

13. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @gebakje: succes! Zet hem op. Misschien heb je je kleine meisje al wel vast!

Wat een lieve foto zag ik voorbij komen! ontzettend mooi mannetje!

Hier vandaag rustig dagje thuis met mijn kleine mannetjes! ML heeft avonddienst helaas! Strakjes lekker patatjes eten met me oudste.

@steph: heel herkenbaar hoor dat de dagen voorbij vliegen! Kindjes bepalen een beetje het ritme van de dag he! Maar lekker genieten hoor van zo'n zoet meisje!

14. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Gebakje succes meid!

15. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Kahlen en leeuwtje, jullie geduld wordt wel op de proef gesteld he!
    Nog even en je hebt je mannetje in je armen,
    Sterkte met wachten

16. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Hoi meiden,

Het lukt me gewoon niet meer om bij te lezen en te reageren. Ik heb natuurlijk eerst 5 dagen in het ziekenhuis gelegen na de keizersnee. Daarna kwam de kraamzorg en was het ook superdruk en werd ik geleefd. Eerst nog geprobeerd BV te geven. Dat zorgde ervoor dat ik de hele dag aan het kolven was, en flesjes maken, luiers verschonen, etc. Na 2 dagen BV gestopt en dat gaf gelukkig meer rust. De kraamzorg is nu sinds gister weg maar het is gewoon allemaal zo onrustig. E.lvira huilt de laatste 2 dagen veel en is veel wakker en we weten ook niet zo goed wat we er mee aan moeten. Even rustig achter de pc of iets voor mezelf doen is er niet bij. Dat is wel even wennen. Toen de kraamzorg er nog was, sliep ze veel meer dan nu, maar toen had de kraamzorg allerlei bezigheden, uitleg, etc.

Ik zou hier graag meer komen, maar het lukt me gewoon niet. Hopelijk gaat het snel beter, maar de maand is ook al zo goed als voorbij dus ik weet niet of hier nog veel mensen komen? Ik zal nog wel even mijn bevallingsverhaal plaatsen.

17. Anique87

Anique87 Lid

26 jul 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou wachtende dames de telegraaf komt met een verklaring: "Ooievaars in de war door aanhoudende kou" haha moest wel lachen toen ik het stukje zag staan! Alhoewel wij natuurlijk allang weten dat onze baby's de lentezon willen! Ik voel me niet echt lekker vandaag.. Vanmorgen werd ik wakker en waren mijn onderbenen/enkels nog steeds heel dik van het vocht en ik heb echt een beetje een "duf" gevoel in mn hoofd niet echt hoofdpijn maar gewoon vreemd.. Maargoed dat zal allemaal wel horen bij de laatste lootjes..

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hoi hoi,

Het is uit eindelijk een spoed keizersnee geworden. Onze meid was te groot en vind het niet fijn meer in mijn buik. (ik trouwens ook niet ).
    Toen ze het besloten hadden lag ik binnen 10 min al open op de IK.

Ze is geboren om 16.02 uur en heet Lieke. Ze was net geen 9 pond.

19. Anique87

Anique87 Lid

26 jul 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gebakje poeh heftig! Maar ze is er eindelijk! Van harte proficiat!! Rust maar goed uit en hopelijk voel je je snel weer goed!

20. MamavanF2009

Gefeliciteerd gebakje, heftig maar eindelijk kan je je meisje in je armen houden! Leuke naam ook :)
    Rust goed uit en hoop dat je snel naar huis mag en goed opknapt!

Deel Deze Pagina