Ow echt gewoon die alcohol 70% van oa kraampakket? Dan ga ik dat meteen ff doen! Ik dacht dat de blaas al besmettelijk was?
Ja die alcohol kun je gebruiken daarvoor! Werkt hier altijd perfect! Dan zijn de blaasjes ingedroogd en kan het geen kwaad meer! Het prikt alleen voor.jezelf ff!
Dames, ik ben idd aan het bevallen. De weeën zijn nu nog goed te doen. Hou jullie op de hoogte Duim voor me, please!
ben jij ook al zo nieuwsgierig naar geboortekaartjes... Bewaar sowieso alle geboortekaartjes die we krijgen. Ik wil je er best een van beide kinderen op sturen, als je er blij mee bent.
Gebakje gefeliciteerd!!! Kahlen succes vanmiddag, eindelijk is het zover! Leeuwtje succes nu, ook voor jou eindelijk zover!!
Gebakje pfff... maar ze is er dan! 9 pond is een flinke meid! En een leuke naam, zo heet ik ook Gefeliciteerd!! Leeuwtje heel veel succes meid!!! Zet hem op! Kahlen succes vandaag, hopelijk gaat het inleiden vlot en voorspoedig!!! Hier weer een slechte nacht gehad Bart is nu tegenwoordig standaard van 2u tot 5u echt klaarwakker en slaapt dan daarna heel onrustig verder. Hij spuugt steeds meer, ook uren na de voeding en heeft geregeld krampjes. Zo sneu. En niet echt bevorderlijk voor mama's en Bart's nachtrust. Gelukkig heeft Thijs er vannacht doorheen geslapen. Maar om 4u ben ik met Bart naar beneden gegaan en heb ik maar kleine baby's, grote zorgen gekeken. Ik moest toch wat....
Gebakje gefeliciteerd! Daar is ze dan! Kahlen sterkte en zet m op meis! Leeuwtje succes meid, nog even! Anique87 hopelijk komt jou beetje ook snel! Hier: de kleine meid doet het redelijk vannacht kwam ze wat vaker voor en voeding, maar we gaan steeds en stapje vooruit, overdag is het een schone slaapster. Grote zus doet het ook super! Ben zo ontzettend trots op haar! Zo komt er en andere kraamhulp dus ik ben benieuwd. Xxx Ik hou de dames die aan het bevallen zijn in de gaten! Xxx
Hihi ja ik verzamel ze al vanaf mijn 7e jaar Hartstikke leuk als je een kaartje van je kindjes over hebt!
Leeuwtje succes!! Kahlen jij ook succes!! Helaas heeft die alcohol niet geholpen.....heb er een 2e koortslip bij, bah!