Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Seks: Ergens wil ik het wel proberen (volgende week ofzo, vanaf 39weken) om op deze manier de bevalling wat op te wekken maar ik durf niet echt... Klinkt mss heel stom maar ik denk altijd dat mijn vriend zijn 'ding' tegen de baby aandrukt :( Ja wss kan dat niet maar als ik dan denk dat de gynaecoloog met haar vingers het hoofdje kan voelen... Dan moet hij toch zeker met zijn 'ding' tot bij de baby komen?? Ookal zit zij natuurlijk goed beschermd door de vliezen. Of stel ik me nu hele rare dingen voor :D

@Opwekken bevalling: bij mijn zoontje heb ik ook wel wat fabeltjes geprobeerd hoor (gini drinken, ananas eten, trappen lopen, wandelen, ...) maar niks heeft volgens mij geholpen :)

@Slijmprop: Bij mijn zoontje heb ik die een week voor de bevalling verloren kan er ook niet omheen, bij het afvegen kwam er echt een hele hoop rozig slijm mee (sorry klinkt wat onsmakelijk :D)
    Hoop eigenlijk dat ik hem nu weer verlies en het opmerk geeft me toch wat het idee dat mijn lichaam aan het werk is.

@MamavanF: Fijn dat het wat beter weer word hé dat de kindjes eens buiten kunnen :) Wij gaan morgen eens wandelen en naar de speeltuin. Wandeling kan maar vast de boel wat in gang zetten en zo is mijn zoontje er ook nog eens uit zal hem deugd doen want die word echt gek van al het binnen zitten!

@Babynieuws: Ik denk dat er volgende week echt een hele hoop gaan geboren worden! O.a. de baby's van wie ingeleid word. Leuk hé eindelijk nog eens babynieuws!
    Gaat er niemand voor morgen? Is wel een mooie datum 3-3-2013 ;)

@Gebakje: Dat ivm stoelgang heb ik ook! Tot voor kort kon ik maar 1x per dag gaan maar nu makkelijk 2-3x denk eigenlijk dat het komt doordat de baby zo groot word en de darmen wat verdringt zeg maar zodat alles er meteen weer uit word geperst.

@Ego: Heb een hele goeie nacht gehad! Maar 1x eruit om 4u30 om te gaan plassen en dan nog heerlijk kunnen blijven liggen tot 9u30, vriendlief was opgestaan met ons zoontje.
    Heb wel heel veel behoefte aan slaap de laatste tijd vind ik.
    Nu nog maar wat was wegwerken want dat stapelt hem hier zo snel op!

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haha, lekkere praatjes;) en ik vriend maar lief aankijken.... hij 'durft' niet meer goed omdat we allebei bijna zeker weten dat het dan echt gaat beginnen... (en ik heb juist zin en behoefte om te kroelen... ttss:D)
    hier van de week alleen geprobeerd en dat haalde niks uit;) haha.
    met vriend afgelopen zondag en daarna naar het ziekenhuis.. dus samen werkt hier beter.
    er zijn ook veel vrouwen bij wie het niet werkt (maar ja, het is het proberen waard:D:p)

@hier, ben moe! ppff vanmorgen om boodschappen en daarna al moe. vriend moest mee om te tillen.. die heeft al zoon hekel aan boodschappen doen.. en dan nog op zaterdag ook:D hihi. maar we zijn heelhuids thuis gekomen;)
    zo nog even liggen, straks nog 2 verjaardagen. 1 waar ik geen zin in heb (bang dat er daar een kruimel op de vloer valt;)) en 1 van het zoontje van mijn vriendin, dat is gewoon leuk:D haha.
    (we gaan eerst naar de niet zo leuke, dan zeggen we gewoon dat we niet lang kunnen blijven, want we moeten naar nog een verjaardag:D:p (evil me:))
    heb ook niet veel zin in allemaal mensen rond me...

@slijmprop, die is mijn zus eergister veloren:D weet niet of je dan binnen zoveel uur iets moet merken?
    ze heeft vanmorgen weer aan de monitor gelegen, een paar harde buiken.. er zat vooruitgang in.. ik word nu echt nieuwsgierig naar mijn neefje of nichtje:D naar mijn idee wacht onze baby gewoon tot ze eerst bevalt... dus laat haar maar bevallen:D:p haha.

ik heb nog nooit een slijmprop verloren (toch niet van wat ik weet)

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @seks/ baby raken: ik denk maar zo: als moeders plezier heeft heeft de baby dat ook:D:p haha;)

4. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Hier nog nooit bewust een slijmprop verloren.
    Bevalling ook nog nooit begonnen met breken van de vliezen.
    3x met weeen begonnen, dus daat ga ik nu ook gewoon vanuit.

Dochters hebben vandaag de was gedaan. Jong geleerd is oud gedaan zullen we maar zeggen. Hoefde ik niet steeds de trappen op naar zolder.
    Zelf belastingaangifte gedaan. Uiteindelijk samen met de belastingdienst eruit gekomen. Ondanks voorlopige teruggaaf toch nog een aardig bedragje terug. Ook m'n adressenlijst bijgewerkt, ben alleen bang dat ik nog wat mensen vergeten ben op de lijst. Mijn hoofd is echt een warboel.

5. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Moet me nog even bedenken of ik er wel van ga kunnen genieten..;)
    Denk dat ik de hele tijd ga denken 'ohnee straks duwt hij de baby':D
    Vriendlief heeft er trouwens ook wel wat schrik voor hoor we zien wel ;)

6. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Die van mij lag vast in het bekken en na een lekker potje seks was mw. toch mooi weer omhoog geschoten. Week erna goed diep in het bekken, weer omhoog geschoten na de seks. Dus manlief vond het geen goed idee meer. Maar ja, dat hield hij niet lang vol ;).
    Afgelopend donderdag heeft helaas niets in gang gezet. Vrijdag bleek ze nog wel vast in het bekken te liggen, dus omhoog schuiven doe ze nu waarschijnlijk niet meer. Wie weet vanavond een vernieuwde poging, maar ik ben nu al moe, dus of hij optijd genoeg het bed in duikt weet ik niet.

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hihi, dat omhoog duwen is niet zo handig... volgens mij ligt er hier nog niks vast? (lijkt sinds gister wel dieper te liggen?? maar dat is omdat ik nu moeilijker loop dat ik dat denk)

@adressen, ik heb ook het idee dat we iemand vergeten?? maar ik bestel zoiezo wat kaartjes extra.. dus mocht ik er nog op komen dan sturen we die nog na:)

@begin bevalling, hier ook 2keer met lichte rugweeen... die ik nu al gehad heb (de weeen) zaten echt meer in mijn buik, dus dat is nu al anders...

8. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Begin bevalling: Bij de eerste is het ook gewoon begonnen met weeën dus heb geen idee hoe het voelt als je vliezen breken :) Hoop dat het nu ook terug met weeën begint. (slijmprop was ik week ervoor verloren dus was niet echt het begin)

@Omhoog duwen: Ohnee moest ik dat weten dan zou ik het al helemaal niet meer durven :D :D
    Ik wacht de controle maandag af en als er dan nog geen schot in de zaak is dan proberen we het mss eens voorzichtig :D

9. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

hmm terug onhoog duwen, liever niet zeg. Hij ligt nu net helemaal goed ingedaald en vast in het bekken, wil niet dat hij weer 'losschiet' zeg maar.
    Maar zal zo'n vaart toch niet lopen, wel?

Slijmprop verliezen kan ik me niet herinneren van vorige bevallig, geen idee hoe dat voelt/eruit ziet.
    Het begon toen wel met gebroken vliezen, lag 's ochtends in bed wat tv te kijken toen er ineens een hele grote plas water uit kwam.
    Heeft 20 uur geduurd, regelmatig grote plassen verloren maar tussendoor ook gewoon naar de VK, notaris voor mijn testament en boodschappen gedaan, weeën kwamen toch niet.
    Niet te geloven hoeveel water eruit kan komen zeg, gelukkig blijf je nieuw aanmaken anders was ik bang geworden dat mijn zoon zonder kwam te zitten :p
    Hoop dat het nu weer zo begint, weet ik in ieder geval wat ik kan verwachten en kan ik me nog wat voorbereiden.

Zo en nu lekker film kijken op de laptop, lig nog steeds in bed, kei misselijk van dat ranzige, zoete laxeermiddel. Gátver!!!

10. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    hmmm ik ga het even goed in de gaten houden want krampen blijven en harde buiken ook, zit nu wel bij de kapper gelukkig is zij een vriendinnetje van me ze lag net wel in deuk toen ik binnen kwam gerold ze zegt vrouw wat doe je jezelf aan hahaha als ik klaar ben lekker naar huis douche en bank op

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier bij Jasper wel geteld 4 weeën gehad, en toen een scheur in het vlies.

Slijmprop bij Jasper wel 2x verloren :p Dus zegt niets.

Nu verlies ik al 2 weken veel slijm. Ik moet echt na het plassen wel 2x afvegen om het een beetje weg te krijgen. Hele slierten, bah.

12. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    ja dat had ik eerst ook maar het lijkt minder te zijn geworden ???? snap er niets van

bijna 2 uur verder en ik zit nog bij de kapper poeh poeh nog een kwartiertje en dan mag de spoeling eruit en mag ik me heerlijk knus op het bankje nestelen met mijn pyjama aan en ik denk een boek erbij heb er nog zeker 6 liggen die ik moet lezen is goeie afleiding

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ha meiden,
    Ben er nog hoor haha met baby in buik!!

Stoelgang, was alweer 4 dagen niet geweest maar vannacht toch gegaan en nu voel ik dat ik weer moet.
    Ene keer wat soepel, de andere keer keutels, had ik bij mn zoon ook haha

Slijmprop, zegt inderdaad niet omdat die ook weer word aangemaakt.
    Ik heb bij de oudste een taai/glasachtig stukje in mn slip gevonden met wat bloed en werd daarna gestript.
    Bij de tweede tijdens de weeën verloor ik echt zoveel, was echt niet normaal, leek wel zakje smurfensnot haha
    Bij de derde niets van een slijmprop gezien!

Ben zeer benieuwd hoe t nu zal gaan, ik kan de baarmoedermond wel voelen, ik voel ook dat deze heel zacht is en een stuk open staat...maargoed ik ga er verder niet aankomen want wil geen bevalling opwekken ofzo...ze moet uit zichzelf komen haha

14. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    ik vind het echt spannend worden nu hoor wie nu eerst gaat bevallen en hoe of wat ;) ,
    @ hier finally home :D vl staat in de keuken en ik lekker onderuit gezakt op de bank dus kleine binkemans kom maar ben er klaar voor iedereen een fijne zaterdagavond gewenst en zondag natuurlijk ik kom af en toe nog eens spieken ;)

15. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Voor alle geboren baby's: gefeliciteerd! :)

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik vind t zo eng en spannend haha je weet dat je binnen nu en 2 weken zult bevallen....maar wanneer is de vraag....die niemand weet...alleen de baby haha!

Heb vandaag een logee hier en over 2 weken als ik uitgeteld ben dat weekend, is ze er weer, met de hoop dat ze er bij is als ik beval haha

17. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Triage is om te kijken of ze baarmoeder moeten voorbereiden op inleiden.

18. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ja ik ben iemand die van plannen houd en graag weet waar ze aan toe is. Bevallen is dus niet iets wat ik heel erg fijn vind, omdat ik gewoonweg niet weet wanneer het gaat beginnen haha

Ben wel benieuwd wie de eerstvolgende is, ben het lijstje even kwijt. Charly was voor mij en nog 1 of 2 anderen. Nog 2 nachtjes dan is het 4 maart....

19. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ik vind de baby hier erg stil vandaag. heb hem wel af en toe lichtjes gevoeld. maar hij is echt rustig.. mischien omdat hij 2 dagen zooooo druk is geweest dat hij nu exstra slaapt?
    haha nu ik terug denk vanmiddag met de grote booschap liet ie wel van zich horen. vond ie blijkbaar niet zo lekker;) straks even in bad. dan word ie meestal ook wel wakker. kijk het gewoon even aan.
    hebben vandaag een mooi rieten mand gekocht bij de ikea. voor de knuffels speelgoed en boskleden in te doen.

p.s de poezen blijven nog steeds bij de box vandaan:D maarja hij ligt dan ook helemeaal vol met balonnen dus echt erin komen kunnen nze niet eens. straks als de kleine erin leg en de balonnen eruit zijn zal het wel moeilijker worden denk ik om de poezen er vandaan te houden.

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Meiden wat is het rustig deze avond. Iedereen behalve ik al aan het puffen ???

Deel Deze Pagina