Ik ook niet, zit me door wat te eten heen te worstelen maar voel me goed beroerd vandaag dus bevallen zal niet gebeuren nu...
Hier ligt mijn kleine monster al in bed, en hubbie is net weg naar een feest van een tante die 65 is geworden. Daarna gaat hij werken, heeft nachtdienst. Dus ik zit lekker op de bank met de voetjes op tafel.
Hier ook onderuit met voetjes op tafel ja, straks lekker samen Brigitte Kaandorp kijken. Hoop dat ik me daar wat beter door ga voelen maar mán wat een rommelende darmen zeg. Ben misselijk en vandaag al een paar keer naar het toilet moeten gaan terwijl het normaal niet zo goed lukt. Nu dus wel en volgens mij mag ik zometeen weer gaan lopen Bah, voel me ellendig, vind er niks meer aan zo. Kan op deze manier niet eens meer genieten van het getrappel van mijn ukkie in mijn buik :'(
Vanmorgen om 10.48u is onze zoon Bart geboren, na zo ongeveer een stortbevalling. Gelukkig wel thuis, want ik was vandaag pas 37+2....! Vannacht werd ik wakker en voelde ik een knak plus golf warm water. Toen dacht ik meteen, dit kan niets anders zijn dan vruchtwater. Gelukkig helder, dus dat was mooi. En dan ineens is het heel werkelijk, dit weekend zou hij geboren worden! Om 1.30u starten de weeën, maar heel onregelmatig, dan om de 5 min, dan om de 10, dan om de 4 min. Alles goed op te vangen, beetje zuchten en dat was het wel. Om half zeven werd het wat serieuzer qua heftigheid. Om kwart over 8 mijn ouders gebeld, zij hebben thijs om kwart voor negen opgehaald. VK gebeld, zij zou in de loop vd dag langskomen, want het was nog niet heftig genoeg qua weeën. En daarna begon het; meteen weeën om de 2 minuten die niet op te vangen waren. Ik wist niet hoe ik moest liggen, hangen, staan.... Onder de douche, maar toen werd het alleen maar heftiger. Uit de douche, vk weer gebeld. Zij zei meteen; bel ook maar de kraamhulp. Gelukkig waren ze er erg snel, rond kwart voor tien. En met 2 persweeën was Bart er om kwart voor elf! Gelukkig maar, want ik vond het erg heftig en pijnlijk, heel anders dan bij Thijs waar ik de weeën lang goed op heb kunnen vangen. En toen kwam nog meer goed nieuws; niet uitgescheurd of geknipt of niets!! Dus heerlijk thuis verder genoten! Nu wel flink last van naweeën, maar dat trekt ook wel weerweg... Thijs is vanmiddag weer gekomen en was meteen erg lief voor z'n broertje en vond het geweldig allemaal.... Dus al met al een dagje dat we niet hadden verwacht....Ik dacht wel dat Bart vroeger zou komen, maar bijna 3 weken te vroeg, had ik toch weer niet gedacht!
hier straks ook tv kijken. manlief is weg. had een feestje maar ik had niet zon zin om mee te gaan dus hier komt zus straks met mij mee tv kijken en bankhangen beetje chips erbij en heb nog kipvingers in de diepvries. dus denk dat ik die ook maar soldaat maak verder is het verbazend rustig in mijn buik. en totaal geen pijn! zoooo vreemd. lijkt wel stilte voor de storm voel zelfs geen gewroet op mijn blaas. btw. 39 weken zwanger is 9 maanden toch? had een mand met kado's en voor elke maand een kado uitpakken. maar ben weer in de kluts. wil niet vals spelen
gefeliciteerd!!!! JALOERS HIHI ooh meid het klinkt echt als een nette bevalling. en lekker vroeg! had je al last van voorween hiervoor of overviel het je plotseling na die knak en plons vruchtwater? ga er maar lekker van genieten hoor meid
Wauw chikai, dat is inderdaad een snelle zeg, gefeliciteerd!!! Fijn dat je thuis bent bevallen, kan je heerlijk in je eigen omgeving genieten. En wat fijn dat Thijs het zo geweldig vindt Tja die rommelende darmen kúnnen een naderende bevalling zijn, had ik bij mijn oudste ook vantevoren. Maar dat duurde toen zeker een week of zelfs een dag of tien, in zo'n mate dat ik serieus dacht niet te kunnen bevallen en dat het een keizersnee zou worden omdat ik zoveel pijn had en uitgeput was van de krampen. Maar uiteindelijk was het een makkie, hoop zo dat dat deze keer ook zo gaat zijn Oja, Jochem Meyer is ook op, da's waar ook, die is ook zo goed. Lastige keuze
chikai, gefeliciteerd!! gelukkig alles goed gegaan en geen knip ofzo, lijkt me erg lekker geniet van jullie mannetje!
Wat wordt er veel geschreven zeg. Niet meer bij te houden. Bijlezen gaat helaas niets worden. Had ik dik 30 pagina's gelezen en tussendoor een voeding gehad, kreeg ik mijn reacties niet meer geplaatst. Grrrrr Voor iedereen die reeds bevallen is; van harte gefeliciteerd en geniet ervan.
Prachtig wonder nee, die knak en het vruchtwater was het eerste signaal dat ik dacht; oh, ik ga bevallen!! Niets geen voorweeën gehad, en met 2 zwangerschappen weet ik ook nog steeds niet wat harde buiken zijn....