Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ gebakje: fijn dat het inknippen zo mee is gevallen! Kan ik hopelijk een beetje mezelf geruststellen! Hechten lijkt me ook niet fijn maar begreep dat ze dat kunnen verdoven. Ik krijg sowieso een injectie met oxycitine na de bevalling om het bloeden sneller te laten stoppen en een infuusvoorbereiding. Bleh ben niet echt van de naalden, maar als het moet...

@ tijdbesteding: het zal best even wennen zijn dat ik straks rekening moet houden met zo'n kleintje, maar aan de andere kant denk ik dat het me ook veel voldoening geeft om voor haar te zorgen. Zorgt toch voor daginvulling. Wat ik wel jammer vind: ik wilde nog zo graag een keer shoppen, ook voor babyspulletjes (koop liever in de winkel dan via internet) en een keer naar de ikea maar dat komt er gewoon niet van en nu doe ik dat ook liever niet meer. Trouwens, ik kan niet zelf meer autorijden en ML heeft zijn blik nu op huis afmaken (begrijpelijk) dus komt er niks van...

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Dat is wel vervelend. Ik kan gelukkig zelf nog uit de voeten met de auto. Ik kan alleen niet zo lang meer lopen in de Ikea, heb te veel last van mijn bekken/rug dan. Dus als ik al ga, dan is het echt heel doel gericht en een korte route

3. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

@ macaroni. ik heb dat van dw week op maar mijn buik reageerde er fel op. veel naar de toilet! en veel winden. dus dat vermijd ik voorlopig even hhaha. en erwtensoep ook. want dat is het niet poepen tijdens de bevalling maar gassen hahaha . daar wil ik al helemaal niet aan denken;) ik ben trouwens ook bang om te plassen tijdens de bevalling.
    maarja ik moet het denk ik toch maar laten gebueren..

4. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vent is er van overtuigd dat er wel n drol meekomt en pest me er mee haha.

Ik zit overigens nog steeds in de auto, ik rijd alleen geen lange afstanden voor de zekerheid. Straks zit ik in de middle of nowhere te puffen en wie helpt me dan haha. Dus ik hou t een beetje bij de omgeving.

Hier alles goed trouwens. Vandaag alweer 37 weken. Ik verheug me zo op zijn komst maar ga ook mijn buikje erg missen. Wat vind ik zwanger zijn toch speciaal :)

5. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    @mensen die vragen of ik het zat ben ...duhhhh nu wel kan niks meer vl moet me helpen met afdrogen aankleden schoenen aantrekken pfff ik ga mijn buik heus wel missen hoor vooral omdat ik ons kleine ventje niet meer bij me heb en dat iedereen dan aan hem kan zitten maar voor de rest oooooooh heerlijk rennen springen op mijn buik slapen gemasseerd worden :D,
    gisteravond weer krampen dus ik had me al voorbereid op een slapeloze nacht maar dat was niet nodig heb geslapen als een paard :(
    @bevallen hmmm het enige waar ik tegenop zie is als ze met een zuignap aankomen of met de tang het inknippen of scheuren heb ik me overheen gezet pijn ga ik toch hebben wil alleen niet dat uk er niks naars van over houd

6. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Dames, mag ik even wat van me afschrijven? Onze familie is zeer complex met betrekking tot mijn oma1 *moeder van moeder* en naamziek. dat lange verhaal ga ik jullie besparen ;).
    Om al die complexe redenen en naamziek heb ik dus totaal geen goede band met oma1. Ik heb zo ontzettend mijn best gedaan omdat zo goed mogelijk te houden omdat ik iets miste maar kreeg telkens weer het deksel op mijn neus. Ze heeft me ongelofelijk veel pijn gedaan.
    Oma2 *moeder van vader* heb ik helaas niet gekend maar bleek een ontzettende lieve oma te zijn hoe een oma hoort te zijn. Omdat ik toch wel een oma heb gemist hebben we besloten om mini naar oma2 te gaan vernoemen.
    Nu komt het.... Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik uitgerekend ben op de verjaardag van oma1. Is dit het lot of is dit toeval? Oma1 had ook al commentaar op de naam toen mijn zus is geboren. Mijn naam is haar ook al een steek in de rug. Nu ben ik uitgerekend op haar verjaardag en word mini naar oma2 vernoemd. Ben benieuwd welke ellende hier allemaal weer achter weg gaat komen. Ben echt niet van plan om de naam te veranderen want deze naam heb ik altijd al in mijn hoofd gehad mochten we een meisje krijgen!
    Toch zit het me wel een beetje dwars en moest ik dit even kwijt :(.

7. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ bevallen: ik las dat Bonkie mogelijk vandaag al ingeleid gaat worden!

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Gismow: Jullie moeten de naam mooi vinden , en jullie kindje zit er de rest van haar leven aan vast. Dus gewoon lekker doen wat jullie willen hoor. En als jullie toch al geen geode band hebben, dan maakt het echt niet uit als je haar wel vernoemd had naar oma1. De band wordt daar echt niet zomaar beter van.

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wanneer was Bonkie uitgerekend?? Ik kan er niet op het lijstje terug vinden.

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    leah is hier naar mijn oma vernoemd (van moeder) bleek na de bevalling dat vriend zijn oma lenie heet:D wist ik helemaal niet (is al heel lang geleden overleden) dus dat was mooi meegenomen.
    oma van vriend (zijn moeders moeder) is vorig jaar overleden (eind 2011) dus als dit een meisje geweest was hadden ze vast graag gehad dat ze vernoemd zou worden... maar dat vond ik niet zoon leuke naam

leah haar 2de naam is naar opa van vriend vernoemt, maar dat is omdat het met een J is:D ik wil de 2de namen met een J. want vriend en ik hebben dat ook. baby word nu naar mijn zus vernoemd (die ook zwanger is) waylon is naar beiden vernoemd en naar mij (jomi, zo heet ik met mijn 2de naam afgeleid van de beginletters van mijn zussen, heeft mijn vader verzonnen)

opa zei toen ik zwanger was van leah dat als het een jongen was hij theo moest heten;) nou sorry maar zo ga ik mijn kind toch echt NIET noemen!! haha. (hij was ook verrast dat ze naar hem vernoemt was;))

gewoon doen wat je zelf wil, namen blijft lastig en als je het wel naar je oma doet krijg je misschien alsnog commentaar?? (als ik je verhaal zo lees zou dat ook nog kunnen;) )

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gismow jullie moeten idd doen waar jullie je goed bij voelen en wat jullie mooi vinden!!
    Mijn dochtertje krijgt 3 namen, waarvan de laatste naar mijn moeder alleen in een wat "moderne" jasje (Ma heet W.il maar op haar geboorteakte staat W.illemientje W.illemijntje en word dus W.illemijn).
    Maar hier krijg ik sowieso natuurlijk geen gezeur er om omdat ik geen schoonfamilie heb..nouja..die hebben er niks mee te maken haha

12. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Om de naam zou ik me niet druk maken. Jullie keus!

Zo hebben wij vanaf het begin gezegd niet te zullen vernoemen.
    Nou heeft onze oudste dochter Hanna en mijn schoonmoeder heet Johanna, ofwel, veel mensen dachten dat we toch vermnoemd hadden ed. Geen scheve gezichten gelukkig.

13. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de geboorte van Bart!!!

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zo zei mijn schoonvader dat als we Jasper niet zouden dopen, hij niet in het testament kwam. En ik denk dat hij de enige is die er in staat, zo gek is hij met hem :p

15. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hé al die mooie verhalen doen je bijna zin krijgen om te bevallen :)

wel, ik zou zeggen ga voor een derde : wat ik de voorbije 2 zwangerschappen nooit aan harde buiken of voorwee¨en heb gevoeld, haal ik nu aan schade in :D

16. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @gismow: Hier ook altijd familieproblemen... Vooral dan met mijn vaders kant. Heb mijn vader 2 jaar niet gezien. Laatste keer gezien toen ik pas zwanger was van mijn zoontje heeft hem nooit gezien tot hij 1,5jaar oud was... Ging echt over iets heel stoms hoor en die heeft er ook echt geen problemen mee om zijn eigen vlees en bloed van de ene op de andere moment te verbannen uit zijn leven! Met mijn oma langs papa's kant heb ik ook nooit een band gehad, was eigenlijk zo wat een oppervlakkige relatie niet de relatie die je hoort te hebben als kleinkind met je oma...
    Is moeilijk hé om voor iedereen goed te doen ik versta je dus heel goed!
    Maar ivm de naam ik zou het echt niet veranderen als jullie de baby willen vernoemen naar je ene oma dan zou ik dat gewoon doen moet je andere oma maar begrijpen! Het is jullie baby dus ook jullie keuze!
    Maar versta wel dat je het er moeilijk mee hebt hoor, probeer het van je af te zetten.

@Leeuwtje: Slaapwel! :D

@Bonkie: Oh veel succes als je nu al word ingeleid! Hopelijk snel je kleintje in je armen

Stond de lijst niet ergens in het begin van dit nieuwe deel?

17. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha familie...je kan ze spijtig genoeg niet kiezen :(
    maar op momenten als deze is het zeker zo erg als er problemen binnen de familie zijn

ego: zo wat een avond en een nacht zeg. Ik was gisteren prima in vorm en heb de keuken gesopt, was ik heel trots op dat ik dat nog voor mekaar kreeg - maar omstreeks 18u ben ik het beginnen voelen : voorwee¨en.
    Hadden we om 19u een reservatie voor een familiediner met een Bongo Bon (moest op voor 29 maart) en we zijn maar gewoon geweest, maar ik zat er echt niet op mijn gemak. Heb proberen aan manlief de pijn te verbergen, maar hij leest na bijna 15 jaar zo mijn gezicht natuurlijk. Ik hoopte eens dat ik thuis was en in de sofa zat dat het wel ging kalmeren, was dus niet het geval. Ben dan maar gaan slapen en om 24u heb ik de laatste voorwee gevoeld, daarna ben ik in slaap gevallen.
    Dus vandaag maar wat kalmer aan

18. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Hier nog maar n keer, maar zie bonkie zo snel niet ertussen
    Heb mn leeftijd ff aangepast, ben alweer n jaartje ouder, pff
    Gelukkig voel ik me 30, hihi

Bevallingslijst:

28 februari
    charly81 - 30 jaar - 1e kindje- bevalling: ziekenhuis - voeding: bv

1 maart
    Molenbloempje – bevalling: zkh – voeding: borstvoeding

4 maart
    nathalie2012 - 32 jaar- 1e kindje - bevalling: ziekenhuis- voeding: borstvoeding

6 maart
    biancaa1982- 30 jaar - 1e kindje - bevalling: thuisbevalling voeding: borstvoeding

7 maart
    steph80 - 32 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis- voeding: borstvoeding
    Sammelskee - 23 jaar, 1ste kindje, bevalling: zkh, borstvoeding

9 maart
    gespannen - 29 jaar - 4e kindje- bevalling: thuis- voeding: borstvoeding

10 maart
    bibi123 - 25 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis/geboortehuis - voeding: borstvoeding

11 maart
    jojogirl88 - 23 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding
    mamavanf - 33 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding

12 maart
    lym - 43 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding

14 maart
    ukkie11 - 27 jaar - 1e kindje - bevalling: kraamhotel- voeding: borstvoeding
    stephanie20 - 25 jaar - 2de kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding

15 maart
    frouk85 - 26 jaar - 1e kindje - bevalling: kraamhotel - voeding: borstvoeding
    joyb - 28 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding
    Gism0w -22 jaar – 1e kindje – bevalling: thuis – voeding: borstvoeding/flesvoeding

16 maart
    liefschaapje- 25 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis - voeding: flesvoeding

17 maart
    bamjolan - 29 jaar - 4e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding
    esther - 29 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: ?
    zasaa - 27 jaar - 1e kindje - bevalling: Kraamhotel - voeding: ?
    Vioow1992 – 20 jaar – 1e kindje – bevalling: zkh – voeding: ?

18 maart
    Sproetje1988 - ? jaar - ? kindje - bevalling: ? - voeding: ?

19 maart
    booky - 28 jaar - 3e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding
    brenjomi - 28 jaar - 3e kindje - bevalling: ziekenhuis voeding: bv/fv

20 maart
    angelina2- 35 jaar- 7e kindje- bevalling: thuis - voeding: borstvoeding

21 maart
    chikai- 30 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding
    mwb - 39 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: bv/fles geen voorkeur

22 maart
    3kats - 33 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding

23 maart
    ynte - 34 jaar - 3e kindje - bevalling : ziekenhuis - voeding: borstvoeding

24 maart
    sammie88 - 24 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding
    kahlen - 28 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding

25 maart
    leeuwtje83 - 29 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding
    gebakje - 29 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding

26 maart
    sarahtj3 - 26 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding

27 maart
    kateblack - 2 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding
    danssie - 26 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding

30 maart
    Rachel1984 – 4e kindje – bevalling: zkh – voeding: flesvoeding[/QUOTE]

19. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Heb ff teruggezocht, ze was 1 maart uitgerekend

20. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Bonkie ligt aan de ctg, wordt als het goed is vandaag ingeleid.
    Ze heeft n topic aangemaakt 3-3 word ik ingeleid.
    Hebben jullie weer wat te lezen,:D

Deel Deze Pagina