Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Wow, wat een leuk mannetje! Ik kan me voorstellen dat je ontzettend gelukkig met hem bent!

2. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Lieve foto's Jolie.

Liefschaap, gewoon een balletje opwerpen over dat strippen.
    Hier ligt het een beetje aan de vk. De ene is er makkelijker in dan de ander. Ik ben 2x met resultaat gestript met 39+2.
    Nu heb ik de belofte dat alsze er met de 40 weken nog niet is ik in iedergeval gestript ga worden. Als er genoeg ontsluiting is willen ze eventueel ook voor de 41 weken mijn vliezen doorprikken om me op die manier thuis in te leiden.

Nou hopen dat de andere vks die niet bij ze afsprask waren daar ook in mee gaan.

3. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag heb ik ge"kadavert" zoals iemand dit op het forum mooi zei.

Mijn hemel ikmheb niets uitgevroten. Ik heb alleen voer in mn momd gestopt en mij verveelt en met lood in mn schoenen al mopperend boodschappen gedaan. Knul drukt nu erg van onder en ik kan niet meer snel lopen en het voelt alsof ik aan het schaatsen ben hoe ik nu loop haha.

Wel ontdekt dat ik de broeken van mn man pas haha daar ga ik mooi gebruik van maken.

Zo koken en nog meer eten

En heb langetjes gegeten maar dasr zit kaneel in hmm vet lekker maar dat mag eigenlijk niet he? Ik besefte het me net pas. Hmmm

4. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    En jolie wat een geweldige fotoos, prachtige mama met prachtige zoon! Vooral blijven posten :)

5. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    je mag toch wel kaneel eten ? je mag alleen niet zo'n potje in je mond leeg gooien lol ik heb gewoon peperkoek gegeten en appelflappen hmmmmm krijg er trek van morgen cupcakes maken nomnomnom

6. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    @jolie wat een mooie foto's van een trotse mama en een knap ventje lekker spammen hoor kan niet wachten tot ik dat ook kan doen :D

7. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Dankjewel meiden!
    En @kahlen; de hoeveelheid kaneel waarvan ze niet weten of het veilig is (dus al helemaal niet of het schadelijk is) komt overeen met hele appeltaarten, ontbijtkoeken en trommels vol langetjes en dus geen probleem hoor! En zeker niet als je dat niet dagelijks doet ;)
    En bij kadaveren (ik was het haha) hoort ook jezelf verwennen!

8. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Lieve foto's Jolie! Je ziet er supergelukkig uit!
    Hier nog steeds alles rustig, gisteren wat harde buiken maar vandaag valt het weer erg mee. Ctg's zijn nog steeds goed, ons meisje heeft het veel te goed in m'n buik. Ze heeft nog maar 3 dagen om uit zichzelf te komen, ik zie zo op tegen het inleiden! Helemaal als ik een ballonkathether moet, dan kan het zo nog 3 dagen duren voor ze geboren wordt en ik wil echt niet zo lang in het ziekenhuis liggen :(. Naast dat het natuurlijk gewoon niet fijn is om niet thuis te zijn ben ik nogal een lastige eter en dat maakt het in combinatie met zwangerschapsdiabetes en vegetariër zijn niet makkelijker op. Vriendlief heeft al gezegd dat hij elke dag eten komt brengen :D.
    En ik wil chocola! Heel veel! En poffertjes! En nog een heleboel andere dingen die nu niet mogen :p. Nou ja, nog eventjes...

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat een leuke foto's Jolie!
    Geniet van je ventje!

Ik wil oohoookkk hahahaha :p
    Wel veel harde buiken maar daar blijft t bij.

10. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ja hier voelt het allemaal niet prettig, maar echte weeën heb ik volgens mij nog niet gehad :(
    De kleine meid wordt gewoon te groot voor mijn buik (auwie voetjes in mijn zij), dus laat er maar komen!

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wie weet morgen Nathalie? :D
    Zou leuk zijn!

12. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Dankje :)
    En ik denk dat je helemaal gelijk hebt hoor...
    Heb het er met Lief ook even goed over gehad en hij begrijpt het gelukkig goed en heeft er alle vertrouwen in dat het goed komt.
    En mijn moeder zei dat dit bij elk kind erger wordt, in haar ervaring toch in ieder geval.

Ik voel me wel beter nu, opgelucht en ik probeer het maar gewoon allemaal los te laten en geduld op te brengen.
    Hoe dan ook is ons kindje er over maximaal drie weken en al trek ik het amper meer, dan trek ik het maar niet, moet ik me ook niet druk over maken (gewend om altijd sterk te zijn en me beter voor te doen dan ik ben/me voel :p )

Enneh... nog foto's!!! *smelt* :)

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Wat mooi! Crea kinderen heb je :)

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ach lieverd, de situatie is nu zó anders! Ik weet zeker dat zodra Nutje geboren is, je je niet meer voor kunt stellen dat je dacht minder van hem te houden dan van je 1e kind.

15. MamavanF2009

Wat is het weer rustig hier joh, zijn we aan het bevallen? :p

16. MamavanF2009

Dankje :)
    Ik weet dat dit helemaal waar is maar wat kunnen hormonen rare dingen met je doen he :(

17. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Wat een snoepies! :)

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Yep, het benne mormels, die hormonsters ;)

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    37 weken vandaag! Jahoe, weer een mijlpaal! :D

20. MamavanF2009

hahaha ja nou, en hóe... zal blij zijn als ik ze kwijt ben zeg, en er zo'n heerlijk, klein frummeltje voor in de plaats heb gekregen :)

Deel Deze Pagina