wij hebben er wel een gekocht van topcom bij babydump baad het niet dan schaad het niet kosten geloof ik 40 euro vind hetzelf makkelijk voor mijn ouders mocht hij daar gaan slapen en ook voor onszelf eigenlijk anders ben ik bang dat ik om de 5 minuten op de slaapkamer sta
Zo, goedemorgen. Daar ben ik weer. Met baby in buik. Straks weer alle kids naar school. Gelukkigmkomt er een vriendin even langs in de ochtend, want wat gezelligheid kan ik wel gebruiken. Leeuwtje, ik vind het echt knap dat je het zo lang hebt volgehouden met werken. Stoer hoor. Qua babyfoon hebben wij een Alecto, inmiddels al bijna 7 jaar oud, maar functioneerd nog goed denk ik. Weinig gebruikt. Thuis minimaal (eigenlijk pas toen we naar dit huis zijn verhuisd en de meiden op zolder gingen slapen en wij beneden met de tv aan zaten, de eerste week om te horen hoe het ging. Verder hebben wij toen de oudste 2 meiden nog jong waten wel regelmatig de toemalige buurvrouw met babyfoon laten oppassen. Qua traktatie ben ik er nog niet helemaal uit. Ondanks dat de jongste 2 in hetzelfde lokaal zitten (combi 0/1/2) willen ze toch graag los van elkaar trakteren, wat ik ergens ook wel begrijp. De jongste wil graag op lange vingers met muisjes trakteren, dus dat is te doen (kun je die dingen eigenlijk nu al maken en in een goed afgesloten bak bewaren? Of worden ze dan zompig?). De andere 2 houden niet van muisjes, dus willen wat anders, maar hebben het nog niet bedacht. Mogelijk zoek ik in een speelgoedwinkel nog naar van die kleine speentjes (die wij vroeger aaan kettingen droegen , van dat plastic) en hang ik daar gewoon een kaartje aan.
Ons zoontje is een paar keer gestikt, denk dat ik het zonder babyfoon niet had gehoord dus wij zijn erg blij dat we er een hebben (philips avent). Ze hebben nu een goede voor 34,95 van Alecto bij de trekpleister, zelfde functies als een dure maar dan flink goedkoper.
Da's inderdaad wel eng. heeft mijn nicht ook gehad met haar zoontje. Dan is zo'n babyfoon inderdaad een godsgeschenk.
Goedemorgen! @ ego: Hier weer alles rustig in mijn buik, op de kleine meid na Dacht echt even dat het door ging zetten, voelde me zo apart. Had ook het idee dat ik me af wilde zonderen, kon niet stilzitten en wilde aandacht van ML (alleen kreeg ik die niet want hij was druk ). Maar blijkbaar zette het toch niet door, of heb ik iets gedaan waardoor het weer gestopt is? Kan dat ook? Ik twijfel nog steeds over de naam (ML niet), vraag me af of dat een reden kan zijn? @ babyfoon: wij hebben de Alecto DVM70. Dat is met een camera. ML wilde dat graag. Babyfoons zijn er in heel veel prijsklasses, ik zou eerst eens goed nagaan wat je er mee wilt kunnen. Hoe vaak gebruiken, waar, etc.
Hier ook een alecto. Zeer fijn ding. Muziekjes erin, nooit gebruikt. Puur baby foon functie en temperatuur van de kamer.
Hier al sinds gisteren avond een vreemd gevoel in mijn buik. Ik kan mijn vinger er niet opleggen wat het is. Net alsof er een scheet dwars zit en niet komt. (maar dat is het niet )
Goedemorgen dames, Hier ook nog de beeb in mijn buik, wel heel vaak er uit genieten om te plassen, dus nu moe en hoofdpijn. Effe Dora kijken met de kleine meid en dan er uit broodje eten. Wel gevoelige buik maar dat kan ook van de darmen komen. Nog geen voorwerk, ben nog niet ingedaald en volgens mij gaat ze nog alle kanten o, de ene keer voel ik de hik boven en de andere keer beneden .... leeuwtje jeuj! 37 weken! Wat en mooie foto's zag ik weer voorbij komen! Echt en smelt momentje. Geniet er van meiden. Ik kan niet wachten Vandaag en dagje boodschappen en in huis keutelen, hopelijk komt de zon door zoals voorspeld, lekker naar buiten met mijn meisje. Tot straks weer!
hier ook nog steeds beeb in buik. wel vreemde buik. vandaag 7 uur uit bedje au!! normaal ga ik er 9 uur uit. voelde me een beetje misselijk vanmorge en moest gelijk voor de grote boodschap want had wat kramp.. terwijl ik gisteren ook al 2 x ben geweest.. vreemd.. kwart over 12 bij de vk zijn. benieuwd wat ze zegt . zal mijn pijntjes nog een een keer vertellen. hopelijk reageert ze nu wat meegaander en scheept ze he tniet af. nu eerst mijn boterhammetje maar eens opeten en thee. en dan komt schoonmams. die komt soppen samen met schoonzus.
@ seks: ML had het er pas over gehad dat hij wel wilde vrijen, maar gisteravond kwam de aap uit de mouw: hij durfde niet hihi! Hij is bang dat hij er meer fout dan goed aan doet. Ik vind het eigenlijk ook wel spannend. Bovendien voel ik me ook niet echt fijn meer. Buik is zo gevoelig en kan niet meer fijn zitten op bank of stoel. Bovendien doet de kleine meid erg veel pijn met haar geduw en getrappel. Seks is niet waar ik nu naar verlang!
prachtigwonder: wat fijn dat ze even komen soppen. Mijn moeder is afgelopen week ook geweest. Dat was wel fijn hoor, alles weer lekker schoon. ( al houd ik het hier nooit lang schoon met man en kind)
Hier om 12.10 weer controle vk. Ik ben benieuwd of de kleine meid eindelijk is ingedaald. Een paar weken terug wist ik het zeker dat ze ingedaald was, had enorm veel last van schaambotje en van onder, en toen lag ze ook nog gewoon boven de bekken ingang
Goeienmorgen dames! Had gehoopt om babynieuws te plaatsen maar helaas weer niets. Gister een libido verhoging gehad waarvan we gretig gebruik van hebben gemaakt. Hierna wel steeds wat pijnlijke harde buiken maar mini zit nog steeds in mijn buik. Gister avond lekker wezen wokken saampjes. Wat pittig eten naar binnen gewerkt, lekkere stukjes gesneden ananas gegeten en aan de bitter lemon. Geluks koekje gaf aan dat er een 'kleine verrassing op ons staat te wachten'. Dit allemaal te vergeefs... Hierna alleen maar uit-buik-krampen . Zou het dan toch die beruchte 15-03-13 worden? @Babyfoon: Hier van phillips zonder camera. Weet het typte zo niet uit mijn hoofd maar dit vonden we een lief, compact, en simpel toestelletje. We hebben al gebruikt voor de 2 stiefjes die samen op de kamer slapen en steeds gingen stoeien. Na het plaatsen van de babyfoon was het wel over met de pret .
haha hier blijft het ook niet super lang schoon met 4 huisdieren maar de grofste dingen zoals plavuizen vloer schrobben en badkamer ontkalken heeft wel zin gelukkig voor een tijdje
@ hulp: hier geen hulp met het huishouden. Schoonmaken doe ik dus ook niet zo vaak, nu helemaal niet meer. Ik doe in principe alles zelf: wassen, stofzuigen, stoffen, vaatwasser, schoonmaken keuken, badkamer, caviakooi, etc. ML kookt wel elke dag. Soms word ik er wel eens geïrriteerd van dat hij me alles laat doen. Maar ja als ik het vraag gebeurt er uiteindelijk nog niks en doe ik het maar liever zelf! Ook wat betreft de aanschaf van babyspullen. We zouden samen kleertjes gaan kopen, uiteindelijk heb ik het toch maar zelf gedaan. Ook had ik op mp een kinderstoel gezien, daar moet ik ook maar om blijven zeuren, heb nu nog geen antwoord. Maar een versterker voor het film kijken, daar heeft meneer wel oog voor! Zucht, mannen!
Goeie morgen!! Hier ook nog de baby in de buik Heb niet het idee dat ze snel wilt komen... Deze nacht was ze heel erg druk! Vandaag alweer 39 weken! Deze middag nog eens naar de gynaecoloog ben benieuw wat zij te vertellen heeft, duimen jullie me op een beetje opening??? moet om 14u45 gaan. @Babyfoon: Wij hebben een Angelcare met matjes onder de matras die de ademhaling registeren, altijd heel tevreden van geweest gaf mij een iets veiliger gevoel wanneer mijn zoontje naar zijn eigen kamer verhuisde (hoewel zijn kamer vlak naast de onze ligt...) Nu hebben we een 2de babyfoon op de geboortelijst gezet van Avent een iets simpeler model met nachtlamje, muziekje, ... Straks verhuizen beide kids naar de zolder dus dan hebben we er voor allebei nog 1 nodig. @Poetsen: Hier blijft het helaas ook nooit lang proper... De hond en onze zoon zijn aan elkaar gewaagd! Morgen gaat hij nog een voormiddag naar het kdv dus dan ga ik nog eens poetsen Veel dames controle vandaag precies, hopelijk voor iedereen goed nieuws
Blegh, veel harde buiken ineens vandaag. 't Kan maar beter geen voorteken zijn: ik ben nog niet klaar! Het wiegje staat nog niet eens Slecht, ik weet het, ik zeur Leeuwman al weken aan zijn hoofd, en telkens gebeurt het niet. Zucht...