Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    Bonkie gefeliciteerd met de kleine
    Brenjomi gefeliciteerd ket je nichtje !!
    @ hier word gek van de harde buiken en krampen zetten het maar door pfff vanmiddag op controle ben benieuwd wat die zegt ...

2. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Kahlen: als je al zoveel bent bijgekomen(wat ik betwijfel) dan moet het zeker vocht zijn en ben je dat snel kwijt! Ikzelf ben nu 14 kg aangekomen. Bij dochterlief maar 10 kg.

Bonkie: alvast een dikke proficiat met L is het een jongen of een meid? Ben wel benieuwd. Hopelijk laat je binnenkort iets horen. Geniet nu maar van je klein ukje.

Gespannen: ik heb ook het gevoel dat ze in belgië een stuk losser omgaan met strippen voor de 40 weken. Ik weet dat ze bij ons in het ziekenhuis niet zo dol zijn op overtijd lopen enz.

Ego: we hoopten dat we deze nacht naar het ziekenhuis konden maar jammer genoeg niets. Manliefbegint het aardig zat te worden. Zeker omdat de gyn denkt dat het voor ieder moment is. Tja eigenzinnigheid begint al van in de buik zeker?! Straks wat gaan wandelen, de vorige keer zijn mn weeën daardoor op gang gekomen. Wat een mens al lijden kan.

3. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ gewicht: zou me niet te druk maken Kahlen, straks als de kleine er is maar eens afwachten hoe je gewicht dan uiteindelijk is.

Hier staat mijn gewicht al weken stil. Vond ik heel gek, maar de vk zegt dat mijn buik goed groeit dus dat ik me geen zorgen hoef te maken. In totaal schat ik dat ik zo'n 8 kilo ben aangekomen, al snoep ik best wel veel.

Ik zat gisteren babyfoto's te kijken van mezelf en bah wat een lelijke baby was ik zeg! Echt zo'n dikkerdje! Wel grappig om de foto's te zien, ook van het kamertje, het huis, de kleuren, etc. En de kleertjes die ik aanhad! Was ook niet echt mijn smaak haha.

ML stuurde net een berichtje: nog niks? Hèhè hij begint nu ook wel ongeduldig te raken volgens mij ;)

Ik ga maar eens lekker de zon in, wandelingetje naar het dorp. Wat boodschapjes doen, even bij schoonmama langs.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ben in totaal 15 kilo aangekomen en zit alleen op mijn buik.
    Moet donderdag de 7e weer naar de verloskundige.

5. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    de laatste kee controle was ik 20 kilo aangekomen :$ ben benieuwd hoeveel ik nu weeg hopelijk gaat het er snel vanaf de laatste 3a4 weken is yet enorm veel vocht kan niet eens meer goed een vuist maken

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij mij was t er heel snel weer af.
    Alleen na de oudste bleven mijn heupen wat wijder haha
    Bij de oudste kwam ik ook het meeste aan (21 kilo).

7. gsi lady

gsi lady Lid

20 jul 2012
    59
    1
    6
    banketbakker
    Spijkenisse
    over heupen gesproken... bubby is volledig ingedaald :)

maar ik kan nu geen enkele broek meer aan van de 4 die ik heb :(

bubby is opeens sinds maandagochtend heel de dag door actief, weet niet of meerdere meiden dat hadden vlak voor de bevalling...????:(

gister heel het huis schoongemaakt en het dressoir verplaatst zodat de kinderwagen er opgeklapt ertussen past, missie geslaagd om alles een plekje te geven kwa babyspul. ;)

8. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    @Bonkie gefeliciteerd!!!

@all: het blijft toch nog best rustig hier, zullen alle beebjes straks in 1 keer komen??

@ego: Gisteren wéér in het ziekenhuis gezeten, hoge bloedruk, eiwit in urine en baby bewoog weinig. Gelukkig met uk alles goed maar moet wel extra onder controle blijven nu.
    Hopelijk hoef ik niet bij de gyncl te blijven en mag ik terug naar de vk!
    UK kom er maar snel uit hoor!!! Mag best van mama nu!!!

@Prachtwonder: Wat een achterlijke vk zeg!! Gewoon geen woorden voor!!:x

@aankomen: Hier nu 15 kilo, maar laatste maand veel vocht. Ach prima toch! Gaat er ook wel weer af straks!!

@claudje en alle anderen met rommelende buikjes! Kom maar op met die beebjes en super zoete foto's!!! :)

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    even vlug, hier nog geen baby;) wel heel de nacht door kramp gehad, ook behoorlijk in mijn rug.
    vriend was ziek en dan ook echt ziek (en zielig;)) hij had 40graden koorts en lag te rillen.. het enige handige eraan was dat zijn warmte mijn rug goed deed:D haha. ik vroeg nog toen ik ging slapen: zou je kunnen rijden als het moet? maar hij kreunde: als het echt moet zal het wel. maar liever niet, alsjeblieft niet vannacht...;) (mannen he:D)
    nu nog steeds af en toe harde buiken. net om boodschappen geweest waylon is naar de creche. leah is tv aant kijken. vanmiddag nog even lekker niks doen.
    vriend voelt zich al veel beter, heeft geen koorts meer.. ben benieuwd.
    heb net al eens gevraagd of we straks niet een beetje gaan kroelen:D;) hihi.

zo even bijlezen. maar moet ook zo om waylon naar de creche...

@bonkie gefeliciteerd, gelukkig nog vlug gegaan.

10. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vrolijk verder met nesteldrang alleen m'n bekken beginnen te klagen hmm

11. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Brenjomi : nou dan is het misschien niet zo slecht dat het vannacht niet heeft doorgezet...stel dat je in het zh aankomt, dat je vriend nog meer aandacht krijgt dan jij met z'n koorts ;)

Flut, ik hou van het zonnetje maar nu heb ik nog meer nesteldrang :D...ben de ramen boven aan het lappen, mijn moeder doet hopelijk straks de grote ramen beneden (dan hoef ik niet op en af het trapje)

12. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Zo weer terug van de verloskundige, druppeltjes die ik verlies is geen vruchtwater.. :(
    Verder is ukje heel rustig de afgelopen 2 dagen, moet dit nu in de gaten houden en blijft het zo moet ik bellen. Verder was alles in orde.

13. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Heb ook nog erger nestdrang met dit weer!
    Al de hele bovenverdieping opgeruimd, gestofzuigd, was weggelegd, ...
    Straks maar eens de ramen doen boven en dan de benedenverdieping aanpakken :)

Deze middag als zoontje wakker is ga ik denk ik eens met hem gaan wandelen hij geniet ook zo van de zon :)

14. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

@ kahlen ik was eerst ook nog maar 7 kilo aangekomen.
    en toen ineens in 1 week tijd 3 kilo erbij en die week erna nog 2 kilo.
    dus in 2 weken 5 kilo. dus zou best kunnen kloppen wat je zegt hoor.
    waarschijnlijk ook wat vocht. ( vaak houden vrouwen ook vocht vast zonder dat het zichtbaar is )

15. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    nesteldrang pfoeee hou op hahaha vl is vandaag met de onderbuurman mee werken (gelukkig maar 10 minuutjes hiervandaan ) dus ik dacht hahaaaa poetsennnnnn lekker alles open gezet pink op de achtergrond (oftewel loeihard en lekker meebleren) ramen gelapt kattenpalen verzet boven alles open lekkerrrr alleen erger ik me nu dus aan het balkon die is me ranzig maar heb er geen puf meer voor dus daar ga ik morgen voor :D nu maar even rustig op de bank

16. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ik heb net hetzelfde probleem Claudje!!! hoe meer ik opruim en poets, hoe meer ik al de rest vuil en vies vind en dan wil ik daar weer aan beginnen

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Herkenbaar hahahahaha

18. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    en het ergste is morgen begin je gewoon weer helemaal overnieuw lol (behalve de ramen lappen dan dat is weer genoeg voor een paar maandjes hahaha)

19. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er zo erg last van dat ik midden in de nacht me erger aan hoe vies de badkamer nog steeds is. Ik heb gewoon een heel afvink lijstje gemaakt voor mezelf wat ik nog wil uitzoeken-weggooien-soppen.

Wat vreselijk haha

Heb mezelf gedwongen nu van t zonnetje te genieten. Maar ja dan zie ik weer allemaal dingen op t balkon en zo die wel een lapje kunnen gebruiken.

Wat erg dit!!

20. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @bonkie; gefeliciteerd met de geboorte van L.

Hier net even lekker naar het dorp geweest. Ook de was hangt lekker buiten. Wat een heerlijk zonnetje.

Deel Deze Pagina