04-02-2013 Ploetertje - F.emke - 34,6 w - Keizersnee 00-02-2013 Lilalief - S.enne - 35,? w - natuurlijke bevalling 20-02-2013 Smile - Baby K - 37,5 w - natuurlijke bevalling 00-02-2013 JeetjeB - M.ila - 3?,? w - keizersnee 00-02-2013 Mbeekje - Baby - 3?,? w - natuurlijke bevalling 26-02-2013 Jolie - B.ram - 38,2 w - natuurlijke bevalling Ik heb de datum aangepast van mijn bevalling, maar nu zijn de kleurtjes weg. Moet toch even slikken, als ik het zo op een lijstje zie...zo vroeg geboren, en een keizersnee.... Whoehaha, mijn mlk begint er spontaan van te lopen, krijgen jullie ook nog...!
Gefeliciteerd Hanneke !!! lekker genieten van je beebje . ik ga even plat ben bekaf bellypaint is super geworden thanks 2 lieve schoonzus <3
het valt me wel op dat alle beebjes voor de 40 weken zijn geboren. toeval of zal het met een reden zijn?
Mbeekje en Hanneke: van harte gefeliciteerd meiden! Wat is het geweldig he! Alle andere meiden: weinig tijd hier om te forummen maar houd vol! Ze komen echt, jullie wondertjes En tot 2 dagen geleden dacht ik dat ik t wel wist maar ik wist er niks van...: het is het allermooiste dat je kan overkomen! Ik ben nog nooit zo intens gelukkig geweest volgens mij, m'n tranen zitten hoog Tot snel en sterkte meiden, maart staat voor de deur!!
Mijn urine is ook donkerder, maar ik drink te weinig.. Je moet volgens mijn gyn de laatste weken minimaal 2,5 liter per dag drinken omdat je vocht gaat vast houden. Iedereen. Houdt vocht vast, de een wat meer dan de ander. Bij mij zie je het bijvoorbeeld niet eens. Daardoor gaat er minder vocht naar je blaas. Jammer dat ik er niet minder in hoef te plassen, haha. Vooral 's nachts een beetje minder zou fijn zijn.
In deel 2 vroeg iemand waarom ik werd ingeleid. Ik voel de baby niet meer bewegen. Lig nu al 5 weken elke dag aan de ctg en dat is slopend. Je krijgt bevestiging dat het goed gaat, maar na 5 minuten thuis ben je dat alweer vergeten. De zorgen veroorzaken stress. De stress is slecht voor de baby. Die wordt nu pas op 2720 gram geschat. En is de afgelopen weken nihil gegroeid. Ze wilden met 37 weken al inleiden, maar ik wilde liever wachten. Nu gaat het gewoon echt niet meer. Ook niet omdat we recent bij een vriendin deze situatie hebben meegemaakt, na 1,5 week een goede ctg is haar kindje met 40+5 toch overleden, zonder oorzaak, stomme pech. Het komt dan toch te dichtbij.
Bonkie wat eng, ik zou wel voor de inleiding gaan, je kindje heeft het blijkbaar niet meer zo goed in je buik. Ik heb morgen weer een echo voor de groei en als die niet goed is, hoor ik verder wat ze gaan doen.
@bonkie, inderdaad eng en spannend. de ctg stelt je wel gerust maar kan goed begrijpen dat dat niet voor lang is... @andere baby's... er is van de week een vrouwtje die ik ken bevallen en er stond op een foto op fb: slik haha. dat heb ik normaal niet. begin er door te zitten... maar dat komt ook deels omdat er een spier in mijn rechterbil steeds zeer doet.. en niet zoon beetje ook, kan er amper van staan. (zeker als ik buk ofzo doet het zeer...) de kindjes zijn met de xbox kinect aan het spelen (samen met papa) allerlei spelletjes, is grappig om te zien hoe vlug ze alles oppikken (wat ze moeten doen) leah vind het erg grappig waylon snapt er helemaal niks van (er zat net een duif op zijn hoofd)
@Hanneke: Gefeliciteerd!!! Nog een mannetje die niet kon wachten om zijn mama en papa te ontmoeten @Bonkie: Wat spannend voor je... Gelukkig word je wel goed begeleid! @Brenjomi: Dat heb ik nu ook als ik pasgeborenen zie of foto's van pasgeborenen krijg spontaan een krop in de keel... @Jolie: Wij zijn heel benieuwd naar je mannetje En inderdaad onze baby's komen er nu allemaal bijna aan! @Duur bevalling/gewicht baby: Bij mijn zoontje heeft de bevalling vanaf de eerste wee tot de geboorte ongeveer 14u geduurd. Hij is spontaan geboren op de uitgerekende datum en was 3kg725 en 54cm een flinke baby dus Hoop dat deze bevalling wat sneller gaat Gewicht en lengte denk ik dat het zo wat gelijk opgaat. @Ego: Pfff.. wat een nacht heb ik gehad! Lag echt heerlijk te slapen tot mijn zoontje om 1u al krijsend wakker werd heeft hij nog nooit gehad was echt helemaal overstuur en nam me heel erg strak vast ik vermoed dat hij gedroomd heeft ofzo... Daarna heeft hij nog even bij ons in bed gelegen kreeg hem echt niet meer in zijn eigen bedje en dan om 3u uiteindelijk al slapend hem terug in bed gestopt dus ik heb van 1-3u geen oog dicht gedaan... Deze ochtend dan nog met mijn mama naar Ikea om een nieuw kastje voor op de badkamer. Was echt gesloopt toen ik 's middags thuiskwam, gelukkig heeft zoonlief deze middag een grote dut gedaan (die was natuurlijk ook helemaal moe van deze nacht...) en heb ik toch een uurtje mee kunnen slapen. Deze avond maar vroeg naar bed Verder een hele drukke baby in de buik, doet me soms echt zo'n pijn! Dat drukkend gevoel naar beneden toe heb ik dus ook heel erg vaak kan dan soms echt geen stap vooruit. Hoop dat ze met al dat gewroet toch wat gaat losmaken daar beneden
Oh en inderdaad wat zijn er veel jongens! Waar blijven die meisjes??? Hier een meisje maar die zit nog lekker warm
Haha heb hier ook een klein meisje in mijn buik maar ze zit ook nog wel veels te goed daar heb ik het idee hihihihih Maar mama is zooooooooo nieuwschierig naar haar dus van mij mag ze! haha!
Oh de enige reden die ik nu kan bedenken waarom ik wil dat ze geboren word (los van het feit dat ik haar natuurlijk heel graag wil bewonderen!) is dat ik dan eindelijk van dat verschrikkelijke maagzuur verlost ben! Word er soms echt gek van! Neem ik net 10min geleden een lepel gaviscon heb ik gewoon al opnieuw last... Verder mag ik echt niet klagen hoor
Maagzuur ja ik slik rennies maar zo weinig mogelijk maar ik kan amper wat eten en halloooo zuur. Bij kaas is het helemaal ergg en nog erger bij maaltijden met room.
Hier ook een meisje in de buik worden de meisje gewoon later geboren? Van mij mag ze komen, maar ML stelt het elke keer uit Hij wil de woonkamer af hebben en elke keer zit het tegen, dus is het regelmatig dat hij zegt: ze moet nog even blijven zitten tot na het weekend en dan is het steeds weer een week later. Vandaag zei hij ook dat ze tot na het komende weekend moet blijven zitten, dan kan hij het hopelijk afmaken. Maar veel langer wil hij ook niet dat het gaat duren, dan moeten ze maar gaan inleiden mannen
@Nathalie: Haha hier net dezelfde man Die stelt ook altijd alles uit want ze zal nog niet komen volgens hem maar als ik dan zeg dat ik ook nog overtijd kan lopen dan is het ook weer niet goed Volgens mij gaat het hem nu ook ineens allemaal wat snel hij vreest voor het moment dat ik in het ziekenhuis achterblijf en hij alleen naar huis moet met onze 2jarige zoon, niet omdat hij er niet voor kan zorgen hoor maar gewoon omdat hij schrik heeft dat mijn zoontje de hele tijd achter mij gaat vragen en hij hem niet gaat kunne troosten... Ben ik ook wel wat bang om! @Kahlen: Idd hier ook van alles wat ik eet maagzuur! Ik moet zeggen dat ik nu toch aardig wat gaviscon naar binnen werk.. Volgens de apotheker kon het ook geen kwaad voor de baby omdat het echt enkel in je maag blijft zitten en niet in je bloedbaan komt. Stelde het in het begin altijd uit maar uiteindelijk moet ik eraan toegeven mijn slokdarm voelt al zo verbrand aan! Wat ik echt gek vond ik had bij mijn zoontje ook zo'n last van maagzuur en echt vanaf het moment dat die uit mijn buik floepte heb ik er nooit nog last van gehad, vreemd hé @Statistieken: Hoop dat niet iedereen hier nu overtijd gaat lopen want zijn toch heel wat dames te vroeg bevallen hé Ik heb zelf het idee dat ze weer rond de uitgerekende datum komt, denk de dag erna (12maart) zien of mijn voorgevoel klopt