Ach ja, daar is iedereen anders in. Bij eerste kind ook mogelijk anders dan bij volgenden. Ik merk dat ik in het verleden ook verbaasde gezichten kreeg bij dingen die ik ondernam met een minibaby. Nu zelfs als ik zeg dat wij van de zomer ewoon gaan kamperen zijn er nog mensen die mij vreemd aankijken. Kind is dan bijna 5 maanden oud, jongens waar hebben we het over. Wij gaan heel waarschijnlijk de ergen in, ja, koude nachten, maar ook daar kun je ze op kleden hoor.
Hier ook heel makkelijk met Jasper geweest, gelijk vanaf het begin. Nu was Jasper ook een makkelijke baby. Kon overal mee naar toe, vond alles best. Na 10 dagen zaten we al op een familiedag met 60 man, en met 8 weken heeft hij een nachtje gelogeerd. (omdat we een heel duur uitje hadden gehad van schoonouders wat anders niet meer geldig was)
@stephanie; spannend meid. @gebakje; auch.... Hopelijk heb nier meer dan wat blauwe plekken. Hoe is het met Jasper.
@gebakje, dat is schrikken. hopelijk morgen niet al te veel spierpijn... @stephanie, succes!! @eehhmm ik vergeet echt alles @hier, ppff mijn neus zit helemaal dicht, heb er zeer van in mijn hoofd (rond mijn oog) vriend is nog steeds ziek, gister leek het iets beter te gaan, maar vandaag bijna de hele dag in bed. we hebben vanmiddag even afgewisseld, kon ik even slapen hij bij de kindjes. heb vannacht ook slecht geslapen. lig niet meer lekker... bah! ga zo op de bank liggen dat ligt iets harder en dan kan ik me beter bewegen (al zal draaien nog niet goed lukken) heb leah bij papa in bed gelegd benieuwd of ze goed slaapt? had mezelf in januari gependeld en daar kwam uit dat ik 7maart ga bevallen dat is morgen... dus ben heel erg benieuwd (de pendel klopte in het begin ook dat het een jongen is) van mij mag het wel, al is een zieke man niet echt handig.. schoonmoeder kreeg volgens mij al hoop? dat ze bij de bevalling kon zijn als vriend ziek was... dan zou ik het nog eerder alleen doen en anders een vriendin of mijn oudste zus. no way dat ik mijn moeder of schoonmoeder erbij moet hebben.... (mijn schoonmoeder is altijd een erg stabiel persoon die je in geval van nood er wel bij kan hebben... tot ik bij mijn MA pillen kreeg en heel veel bloed verloor en naar het ziekenhuis moest met de ambulance... (vriend was op zee) toen was ze echt in paniek... dat had ik dus niet verwacht) @bevallen, ik zie het zo gebeuren dat er voor het weekend ineens een heleboel bevallen haha. ben benieuwd!!
EGO: pffff me hele lichaam doet zeer. De kleine is erg druk aan het bewegen en heb een heel drukkend gevoel van onder. Een soort spierpijn in mn benen in eens..... geen idee hoe ik er aan kom. En het slapen 's nachts.......... hou op schei uit!! wat een drama.
Hier ook niet echt lekker, beetje weeïg misselijk, zwaar hoofd en sinds vanmiddag om de zoveel tijd een flinke kramp die nét niet erg genoeg is om iets te betekenen. En ben bloednerveus, beetje trillerig en emotioneel, weet ook niet wat ik heb hoor. Vriendin van Lief weet zeker dat het morgen gaat gebeuren, zou wel typisch zijn want dan beval ik precies op dezelfde tijd als mijn oudste (39+3)
Jasper heeft gelukkig niets , hij viel gelukkig pas het laatste stukje uit mijn handen. Ik heb een pijnlijke plek schuin boven mijn bil en aan de zijkant elleboog/boven arm. Denk wat licht gekneusd. Gelukkig niets ernstigs. Het is meer schrik.
Vast in het bekken betekend niet dat de baby niets meer kan haha Hij of zij kan altijd nog wel om de as heen draaien maar niet op en neer.
Ik had vanmorgen 2 cm ontsluiting dus ballon is niet nodig. Morgen gaan ze mn vliezen breken en ik krijg een infuus. Elk uur (geloof ik) gaat de dosis omhoog. Spannend hoor! Bedankt voor de succeswensen meiden!
@Gebakje: Schrikken zeg! Gelukkig niks ernstigs, voel je de baby wel goed bewegen? @Jolie: Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan met Bram ik had ook niet anders verwacht hoor, je mama-instinct neemt het gewoon over @Kahlen: Niet leuk dat je zo vaak alleen zit! Ik heb mijn vriend vandaag ook gevraagd of hij wat vaker thuis wilt blijven, haat het idee om nu vaak alleen te zijn... @All: Mijn vriend was deze middag echt zo ongelofelijk lief! Heeft eigenlijk de hele namiddag zich bezig gehouden met onze zoon, is ermee gaan fietsen en de eendjes brood gaan geven zodat ik wat kon rusten, daarna heeft hij hem ook in bad gedaan en in bedje gestopt dus echt eens een avondje rust voor mij Héérlijk!
Oh en ik wil nu ook wel eens wat babynieuws horen Als jullie niet willen dan wil ik me best opofferen hoor maar dan liefst pas morgenavond ofzo want morgenmiddag komt mijn schoonzus onze haartjes nog knippen
Ja, toen ik hem zo hoorde steunen en puffen dacht ik inderdaad ook: "Voelt hij zich zo als ik in de weeën lig?"
hehe, ook gestemd op je foto jojogirl, vergat het elke keer Vandaag ff niet op anderen gereageerd, sorry daarvoor, is niet omdat het me niet interesseert ofzo he!! Ik duik mijn bed in, morgen (voor mijn doen) erg vroeg op om zoonlief klaar te maken voor school, mijn vader brengt hem weg en ook weer thuis maar ik zal hem toch startklaar moeten maken he Truste allemaal enneh... morgen weer babynieuws hoor!
@Nesteldrang: Ik zou wel willen, heel graag zelfs, maar het wordt aardig de kop ingedrukt door een zieke Leeuwman, en crisis na crisis op mijn werk. Nog anderhalve dag, dan begint eindelijk mijn verlof!
Ten eerste wil ik nu nog geen toezeggingen doen omdat ik niet weet hoe ik me dan voel... Daarnaast weten we nog niet of de kleine misschien ook nog even in het zh moet blijven... Op dit moment dus nog teveel onzekerheden. Het is inderdaad onze eerste, dus het is allemaal spannend en nog moeilijk voor te stellen. En misschien valt het allemaal wel mee, maar hebben we dan andere kraamvisite gepland...
Volgens mij is me water gebroken, het is helder en zoetig. Dus als jullie me missen weten jullie waardoor
Succes Gsi lady! Ik wens je een goede bevalling en een fijne tijd met je dochter straks! Succes vannacht!