Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ik voel me vandaag echt een beetje vreemd.
    heb een raar gevoel bij mijn maag, een soort van lichte misselijkheid.
    en net toen ik in bad zat een vreemd gevoel in heel mijn buik.
    het deed niet zeer ofzo maar gewoon lichte kramp.
    het kwam nadat ik mijn borsten deed hihi.
    en ook al de hele dag een wat warme gloed over mijn buik.
    hoop niet dat er een griepje aan komt..

vind het echt vreemd idee bij jezelf je borsten stimuleren..
    heb trouwens echt geen borstvoeding nog hoor.. ik dacht dat je het zo al een beetje op gang kon brengen maar merk er niks van.

@ gebakje 3 uur per dag hihi daar kom ik niet aan hoor.
    hoogstens 10 minuten. maar dan probeer ik 3 x per dag te doen.

2. prachtigwonder

je borsten soort van melken hihi.
    net zoals een baby drinkt. zulke bewegingen schijn je te moeten maken.dus lichte knijpjes. het schijnt echt te werken zeggen ze.

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Even ego: nu in het ziekenhuis 7/8 cm onsluiting. Het ziet er naar uit dat we straks voor de 2 de maal ouders mogen worden. Heb wel een epidurale. Ik hou jullie op de hoogte!

4. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Succes

5. prachtigwonder

spannend!! en heel veel succes! ik hoop dat alles lekker vlotjes mag verlopen en je snel je kleine in je armen hebt:)

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Succes Stephanie!!!!!!!!!!

Ik weet niet wat mn lichaam aan t doen is, misselijk, vaak naar toilet.... :S Fikse buikkramp erbij.

7. prachtigwonder

pff hier begin ik nu echt een vreemd gevoel in mijn buik te krijgen. ook is de baby druk! mijn buik gloeit.
    ik weet nu niet of het mijn darmen zijn die rommelen of dat dit voorwerk is.ik kan het iig niet timen.

8. prachtigwonder

hihi mischien ook wat voorwerk? kan me wel voorstellen dat het niet lekker is. hopelijk is het een teken van een naderende bevalling!

9. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @stephanie; go gril, spannend. Straks dan toch weer een baby erbij?
    @gsilady; spannend, zet hem op meid.
    @manuk; dan heb je vast veel te kijken ja.
    @gismow; spannend bij je buur. Ik snap ook niet dat de geen actie bij haar ondernemen.

Dames allemaal succes met de laatste loodjes en alle kwaaltjes.

10. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Morgen is het nationale vrouwendag!! Dus dan moeten er natuurlijk een hoop meisjes geboren worden!! (maar jongentjes zijn ook welkom!!)

Suc6 allemaal! Er gaan geloof ik flink wat beebjes geboren worden!

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nou idd voor ik de kids ging halen had ik t ook maar heb nu fikse krampen met een flink geborrel erbij :S
    En word er misselijk vn bah.

Hoop dat ze toch even blijft zitten nog morgen mn buik gipsen hahahha:D:)

12. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Oh wat super grappig dat je man ook 7 Maart had voorspelt!!! suc6!!:D

13. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Stephanie: Succes!!! Oh wat leuk jij hebt straks gewoon je kleintje vast!

@Liefschaapje: Ik hoop dat mijn meisje dan morgen komt!! :) Zou wel leuk zijn beide kids op een vrijdag geboren ;)

@All: Ik die zei dat ik nog niet zenuwachtig word begin het nu echt wel te worden! Lijkt van de ene op de andere dag zijn om te slaan.. Soms denk ik nog wel eens 'oh laat me nog maar even van mijn buikje genieten' maar dan een minuut later denk ik ineens 'Kom maar op met die baby!!' :D Hoezo wispelturig! :D

14. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    stephanie en gsi lady: sterkte en zet m op meiden!

hier vanmiddag controle gehad, onze dame ligt iets dieper in het bekken t.o.v. vorige week, maar niet ingedaald, dus als de vliezen breken moet ik nog steeds gaan liggen.de baby wordt met 40 weken geschat op 3500/3750 gram.... ben benieuwd, hoop niet te lang over de datum heen te gaan:)

xxx

15. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Oooh krijgen net telefoon dat ze morgen de zolder komen chappen! Eindelijk!! Ze gingen eerst pas 14 maart komen dus ben blij dat ze nog komen voor de baby er is :)
    Dus mss moet ik toch maar niet bevallen dan morgen... ;)

16. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    #936 kahlen, 7 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2013
    @ prachtig: ik moet echt lachen om jouw berichtjes over nesteldrang haha. Op je knieeen met een tandenborstel de grond soppen. Heb je er geen foto van gemaakt hahaha mafkees! :) Ga je wel nog even rust nemen? Voor je het weet heb je nooit meer rust haha.

@ hier: mijn hormonen waren het zeer oneens met het geboortepakje dus ik heb net een nieuw geboortepakje aangeschaft. Werkverschaffing! Kan ik weer gaan wassen haha. Maar nu zijn mijn hormonen tevreden en blij.

Ik heb weer even een rondje winkelcentrum gemaakt en ik voel me nou echt een housewife. uit verveling sta ik te tokken met jan en alleman en complimenten in ontvangst te nemen hihi "ooh wat ben je mooi zwanger". Goed voor mijn ego hihi. :cool:
    Maar jeminee ik ben gesloopt van het rondje winkelcentrum, ogen staan op half 7 en mijn voeten, daar wil ik het niet eens over hebben. Mijn laarsjes doen nu opeens zo'n pijn en ik loop op luchtkussens. au au. Nee als mensen mijn voeten zouden zien zouden ze toch terugkomen op dat ze me mooi zwanger zouden vinden. Mijn voeten zijn gezwollen en nemen een biggen kleur aan. Charming!

@ de bevallende damens at du moment: good luck en zet m op!!! Enneh wij willen babyfotoos!!!! En oke, jullie mogen eerst heel eventjes zelf genieten van jullie kleintjes maar daarna wel posten hoor :)

17. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Nationale vrouwendag morgen dus?
    Nou, laat de kleine meid maar komen dan;)

Het wordt hier nu wel spannend.. En babyfoto's zijn altijd leuk natuurlijk:)

18. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    meiden die bezig zijn heel veel succes ik ben jaloers op jullie !!!!
    ;)

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ben naar de HP met zoonlief, die is met zn hoofd op tafel gevallen en even een checkup of t gplakt moet worden of gewoon een pleistertje er op.

20. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Bamjolan: Oei hopelijk niet te ernstig! Beterschap!

Zijn er meerdere die echt het gevoel hebben dat de baby niet meteen gaat komen? Ik heb echt het idee dat ze blijft zitten... Nog 4 daagjes tot de uitgerekende datum maar iets zegt me dat ze wel langer dan 4 dagen gaat verblijven.. Hoop dat de gynaecoloog maandag met het inwendig onderzoek wat losmaakt dan :)

Deel Deze Pagina