Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Maagzuur, een paar weken geen last van gehad, en sinds van de week is het weer terug. bah. gelukkig werken hier de rennies heel erg goed.

2. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hey meiden even een ego-berichtje. Sinds gisteren last van harde buiken/voorweeën. Deze namiddag werd het steeds erger en dus besloten om in bad te gaan. Ze blijven komen om de 4-5 minuten. Ze zijn dragelijk, maar er zitten soms pijnlijke bij. Als het zo blijft verder gaan, gaan we straks naar het ziekenhuis (ik beval in het ziekenhuis). Alleen heb ik zo'n schrik dat het 'vals' alarm is. Ik weet ook dat de feiten er niet om liegen, ze komen kort op elkaar maar ze zijn voor mij nog zeer goed te verdragen. Nuja ik hou jullie op de hoogte!

3. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Heb al een week of 6 omeprazol, sinds ik de AD slik, en dat werkt perfect tegen het brandend gevoel van maagzuur.
    Heb het sindsdien niet meer gehad.
    Wat ik dan weer wél heb is dat er telkens kleine beetjes maaginhoud terug mijn keel in lopen, ook niet echt prettig :(
    Denk dat mijn maagklepje niet goed meer sluit ofzo, word zelfs wel eens wakker 's nachts met meer dan een klein beetje maaginhoud in mijn keel, zó ranzig!!!

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Stephanie: als ze opbouwend zijn, dus een beetje pijnlijk beginnen , de pijn steeds erger word, en dan weer rustig afneemt. En dan bij elke wee een beetje pijnlijker, (en ze duren ongeveer een minuut of langer) dan zijn het geen voor weeën meer. Dan zou ik gelijk naar het ziekenhuis gaan.

4-5 min is toch al redelijk snel hoor

5. MamavanF2009

Spannend Stephanie! Hoop voor je dat het doorzet en dat je straks je kindje in je armen hebt :)

6. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    gebakje: ja zo voelen ze echt aan! Alleen zit ik met de volgende uitspraak van de vroedvrouw in mn hoofd die zei bij de vorige bevalling dat ik een luie baarmoeder had. Daarom hebben ze ook een infuus met weeën-opwekker moeten geven. Pff...we zullen toch een ritje ziekenhuis wagen (wonen we 5min van). Ik hou jullie op de hoogte.

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    En een 2de bevalling gaat in veel gevallen sneller dan een eerste. Straks zit je met pers weeën in de auto, dat is niets. Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen hoor.

Veel succes !!!!

8. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend stephanie!

9. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Stephanie: Oh zo spannend! Hoop voor je dat het doorzet en jullie snel je kleintje in de armen hebben!

10. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Spannend.
    Ik ben benieuwd.
    Ik denk zomaar dat je binnen 5 uur de kleine in je armen hebt.
    Ik heb bij al mij kids de weeen tot zo'n 7cm ontsluiting als niet echt pijnlijk ervaren.
    Succes ermee

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hanneke gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

12. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd.
    Fijn dat jullie het beiden goed maken.
    Geniet van jullie kleine man.

13. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Zet m op Stephanie!

En even een fotootje van mijn trots :) volledig in slaap bij papa!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13 KB
      Weergaven:
      12
  14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @stephanie, oh spannend!! ik zou er gewoon voor rijden. zeker als het al even duurt.
    hier bleek het van de week ook vals alarm... maar bij de vorige 2x had ik echt nog geen weeen in mijn buik toen we thuis weggingen (bij leah verloor ik vruchtwater dus op controle. en bij waylon had ik echt zeer in mijn rug)
    succes!!

@maagzuur, ik zit net een cornetto te eten:D ijsjes helpen bij mij tegen maagzuur? ik hoef ook al maanden geen jus dorange meer...;) al heb ik daar soms wel zin in (verse jus, hhmm:p) en ketchup.. of paprika chips (en daar heb ik nu toch zin in.......)
    voor de rest lust ik niet heel veel dus dat scheelt.

tijdens de carnaval onder het eten hadden we het erover wat je niet mag als je zwanger bent en wat we missen? dus ze vroegen aan mij en aan mijn zus: wat ga je eten als je bevallen bent wat je niet mag? mijn zus wilde wel een lekkere biefstuk:D ik cakebeslag:D:D hahahaha. dat hadden ze niet verwacht;)
    er is eigenlijk niet iets wat ik nu niet 'mag' eten wat ik echt lekker vind? al laat ik sommige dingen eerder staan (maar dat is meer omdat ik er het zuur van krijg..)

@baby, hij was hier net weer hard aan het schoppen.. moest er om lachen, want kan me nog niet echt voorstellen dat er nou echt een mensje aan het schoppen is:D haha.
    leah en waylon zaten net in het badje (het babybad, we hebben anders geen bad, het stond klaar dus leah wilde er heel graag in;)) dus ik zeg tegen de baby: auw, niet zo hard schoppen.. wil je bij je broer en zus in bad?? vraagt vriend wat ik aan het zeggen ben:D hihi, niks, was tegen de baby;)

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @jolie.... :D:D:D:D wat een heerlijk mannetje!!

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Jolie: wat een lekker ventje. Kan je heel trots op zijn hoor.

Maagzuur: wat hier ook goed hielp ( en ik nu niet meer mag vanwege de suiker) zijn de milkshakes van de mac Donalds :p

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Brenjomi: ik hoop dat ik tot 7 cm net als jou geen echte pijn ervaar :p Bij de eerste bij 1,5 cm rug en buikweeen storm tegelijk, en na 3 uur heel veel pijn zat ik pas op 3cm :p

18. MamavanF2009

Waaauw Jolie wat een schatje!!! :)

Niet te geloven dat wij allemaal binnen nu en 4 weken onze kindjes hebben, wat is het snel gegaan he.
    Ondanks het ongeduld van de laatste dagen/weken vind ik de tijd toch vliegen

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    mamavanF bij mij kan het nog wel 5,5 week duren :p

(al denk ik van niet, de eerste kwam ook met 39+2 , en ik heb nu al steeds krampen/voorweeen etc)

20. MamavanF2009

Oew, 5,5 week, stel je voor dat je zolang nog geduld moet hebben, pfjoew...
    Zou dat, als de eerste eerder dan 40 weken komt, dat de tweede dan ook eerder komt?
    Mijn oudste was er met 39+3 dus hoop het wel!
    Blijft hier rommelen al de hele dag, krampen, pijn, meer harde buiken dan anders maar toch denk ik niet dat vriendin gelijk gaat krijgen (helaas...)

Deel Deze Pagina