Hier vannacht echt pijnlijke voorweeën gehad, en nu overdag al de hele tijd een soort spierpijn gevoel in mijn buik. Ik herken het totaal niet van de eerste zwangerschap. Zo zie je maar weer dat het elke keer anders is.
@Jolie: Wat een schatje!!! *smelt* @MamavanF: Geen idee of het verband houdt wanneer je bij je eerste bevallen bent.. Al heb ik wel het idee dat ons meisje ook wacht op haar uitgerekende datum Vind het trouwens ook wel heel erg snel gegaan allemaal! Zelfs nu op het einde vind ik het nog erg snel gaan... Mss ook wel omdat ik me nog zo goed en mobiel voel. @Gebakje: Zal wel geen 5,5week meer duren denk ik dan Kan allemaal snel gaan ook hé. Oh en mag je die milkshakes nog eten van de mc donalds? Heb het 1x gegeten tijdens mijn zwangerschap maar durfde het niet zo goed... Echt gek dat we morgen al maart zijn.. de maand waarin het gaat gebeuren voor ons allemaal! Nog maar 11 dagen, word toch wel wat benauwd als ik mijn banner in de gaten hou Hoewel ik er eigenlijk gewoon helemaal klaar voor ben hoor, ziekenhuistas staat, wiegje staat beneden, kleine bedje naast ons bed, lijstje voor oma heb ik gemaakt (voor mijn zoontje), kleertjes zijn allemaal gewassen en liggen in de kast, enveloppen liggen klaargemaakt, ... Nog juist een extra kast in elkaar stoppen voor mijn vriend zijn fietskledij en dan is dat ook iets wat van onze lijst kan geschrapt worden Ohja en mss nog eens grondig de bovenverdieping poetsen Kan ik morgen al aan beginnen samen met vriendlief want die hoeft niet te werken.
Ook hier ff abbo. Mag ik ook nog op het lijstje? Misja, natuurlijke bevalling 38+1 weken. Zoontje Sem 2780 gram en 47 cm. Sorry dat ik niet zoveel reageer. Maar is nu erg druk met twee kleintjes!.lees wel mee uiteraard! Nu eerst wie is de mol!
Ik denk dat dat erger lijkt dan het is kahlen; zolang je geen hele bak wegwerkt maar alleen de lepel aflikt ofzo denk ik dat het weinig kwaad kan. Heb daarnet met baby afgesproken dat hij straks, na mijn serie, mag komen, kan ik nog ff lekker onderuit kijken
Zo jullie hebben niet stil gezeten vandaag! 11 pagina's alweer zo spannend dat het nu echt gaat beginnen bij iedereen! Ik moet nog even geduld hebben vrees ik.. Volgens mij ben ik zelfs de laatste met 29 maart als datum! Vanmiddag bij de vk geweest voor een groeiecho en t zag er goed uit mijn bloeddruk was wel iets hoger dan normaal en icm het spugen van vanmorgen en wat vocht vasthouden moet ik toch bellen als ik me slechter zou gaan voelen.. Gelukkig voel ik me inmiddels stukken beter! Voor iedereen waar het rommelt hopelijk zet het door en kunnen jullie snel genieten van jullie kleintje! En voor mamavanf hopelijk wacht hij nog even totdat de serie is gedaan haha
Kijk er zit meestal rauw ei in en dat mag je niet als zwangere. Ik heb ook reglematig een likje genomen, kan het echt niet weerstaan als ik cakes ed aan het bakken ben.
Binnen 1 dag ruim 100 berichtje van ons. Teveel tijd hebben we. Laat die babys maar komen, kunnen we daar onze tijd insteken. Ik ga mijn bedje in. Welterusten allemaal. Een fijne nachtrust of mooi baby nieuws gewenst.
@mamavanF, hihi ben benieuwd of hij luistert?? @kahlen, het gaat meer om de rauwe eieren die erin zitten... maar ik snoep er nu ook af en toe van.. maak nu ook vaker cake dan vorige zwangerschappen (leah vind het leuk om cakejes te maken) bij leah er niet van gesnoept. nu wel hoor. heerlijk haha.
Hahaha als hij net zo eigenwijs is als zijn mama dan luistert ie niet hoor Kon wel van het weekend worden, zal je altijd zien dat het zaterdagavond is als mijn moeder op mijn neefje past en er geen andere oppas is terwijl ze wél bij de bevalling zal zijn. Nouja, we zien het wel, moet er ook niet continu mee bezig zijn. Maarja, denk maar es aan wat anders, hihi
Haha die van mij is denk ik net zo stronteigenwijs als dr moeder haha Alle kids waren aan de late kant...maargoed het zegt niks haha Wel weer harde buiken en steken enzo...
Ja hier ook, harde buiken, steken van onder maar kan ook zijn omdat hij mijn blaas zowat naar buiten duwt. En toch hoef ik haast niet te plassen, elke keer heel kleine beetjes. Voel wel echt een enorme druk, alsof ie er zo uit kan vallen
Die druk heb ik ook @mamavanF echt pijnlijk hé! Hoop stiekem dat de bevalling weer 's nachts op gang komt is handiger voor mijn zoontje dan moet hij niet van hier naar daar. Mijn moeder komt dan naar ons thuis en haalt hem 's ochtends uit bed. Zo blijft hij in zijn vertrouwde omgeving.
Heeft er iemand trouwens de bevallingslijst ergens nog staan? Ben wel benieuwd in welke volgorde we nu zouden 'moeten' bevallen
Ik heb hem voor het laatst ergens in deel twee voorbij zien komen, niet bij de hand dus. En ook éven geen trek om 500 pagina's door te spitten, hihi Ik zou liefst weer overdag bevallen, vond ik erg prettig, was rond 3 uur alweer thuis en kon lekker lang genieten nog die dag. Maarja, nu mag ik niet meteen naar huis, zal toch anders zijn deze keer.
Ja ik beval sowieso in het ziekenhuis en blijf daar de eerste 5 dagen. Ik vond het prettig om 's nachts binnen te gaan ben uiteindelijk toch maar bevallen rond de middag (13u04) dus dat zou ik wel weer ideaal vinden Valt het op dat ik me verveel?? Kijk de hele tijd of er al iemand hier wat verteld heeft hahaha
*ziet mail: reactie van mamavanF... denkt gelijk: oh zou ze nieuws hebben* haha hier ook steeds harde buiken en steken... maar morgen hoeft van mij niet dan is mijn tante en een vriendin jarig... dus ja. ga zo slapen. weltrusten alvast. benieuwd of er nog babynieuws komt? en anders allemaal een goede nacht gewenst
Ik had de lijst gekopieerd en opgeslagen: Bevallingslijst: 28 februari charly81 - 30 jaar - 1e kindje- bevalling: ziekenhuis - voeding: bv 1 maart Molenbloempje bevalling: zkh voeding: borstvoeding 4 maart nathalie2012 - 32 jaar- 1e kindje - bevalling: ziekenhuis- voeding: borstvoeding 6 maart biancaa1982- 30 jaar - 1e kindje - bevalling: thuisbevalling voeding: borstvoeding 7 maart steph80 - 32 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis- voeding: borstvoeding Sammelskee - 23 jaar, 1ste kindje, bevalling: zkh, borstvoeding 9 maart gespannen - 29 jaar - 4e kindje- bevalling: thuis- voeding: borstvoeding 10 maart bibi123 - 25 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis/geboortehuis - voeding: borstvoeding 11 maart jojogirl88 - 23 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding mamavanf - 33 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding 12 maart lym - 42 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 14 maart ukkie11 - 27 jaar - 1e kindje - bevalling: kraamhotel- voeding: borstvoeding stephanie20 - 25 jaar - 2de kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 15 maart frouk85 - 26 jaar - 1e kindje - bevalling: kraamhotel - voeding: borstvoeding joyb - 28 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding Gism0w -22 jaar 1e kindje bevalling: thuis voeding: borstvoeding/flesvoeding 16 maart liefschaapje- 25 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis - voeding: flesvoeding 17 maart bamjolan - 29 jaar - 4e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding esther - 29 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: ? zasaa - 27 jaar - 1e kindje - bevalling: Kraamhotel - voeding: ? Vioow1992 20 jaar 1e kindje bevalling: zkh voeding: ? 18 maart Sproetje1988 - ? jaar - ? kindje - bevalling: ? - voeding: ? 19 maart booky - 28 jaar - 3e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding brenjomi - 28 jaar - 3e kindje - bevalling: ziekenhuis voeding: bv/fv 20 maart angelina2- 35 jaar- 7e kindje- bevalling: thuis - voeding: borstvoeding 21 maart chikai- 30 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding mwb - 39 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: bv/fles geen voorkeur 22 maart 3kats - 33 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 23 maart ynte - 34 jaar - 3e kindje - bevalling : ziekenhuis - voeding: borstvoeding 24 maart sammie88 - 24 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding kahlen - 28 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding 25 maart leeuwtje83 - 29 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding gebakje - 29 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding 26 maart sarahtj3 - 26 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 27 maart kateblack - 2 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding danssie - 26 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding 30 maart Rachel1984 4e kindje bevalling: zkh voeding: flesvoeding