Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Steph, gsi lady, gefeliciteerd met jullie mooie dochters! Geniet er lekker van!

@jolie: bij mijn eerste zoontje had ik bij het aanhappen ook heel veel pijn. Dit samen met kloven. Toen het uiteindelijk tot bloeden toe open lag overgestapt op fv. Nu bij de tweede heb ik geen kloven en geen pijn. Kan dus heep verschillend zijn. Maar de lactatie kundige zei me toen ook dat het wel iets tijdelijks is! Dus komt vast goed!

2. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @misja: dankjewel, heb ook het idee dat het minder wordt, kloven worden ook beter gelukkig..

@ploetertje: aaaaaaaahhh wat een schatje!! Wat ieniemienie was ze en wat ziet ze er goed uit!

3. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Jolie, geen pijn bij aanhappen. Soms kriebelt me tepel alleen tijdens een voeding.
    @ Chikai, je kunt een weegschaal huren om te kijken of B.art aankomt. Hebben wij ook gedaan via de thuiszorgwinkel.
    @ Gsi lady, je woont denk ik dichtbij mij. Maasstadziekenhuis is 5-10 min van mijn huis.
    @ steph Gefeliciteerd met de geboorte van E.lin!! Veel plezier en geluk met elkaar.
    En er is niks mis met flesvoeding.
    Me oudste zoontje is er groot meegeworden(mocht geen bv geven). Pas voor het eerst ziek geworden met 14 mnden.
    @ hier, kleine baby K gaat erg goed bij komt nu meer richting z'n geboorte gewicht. Duurt wat langer, maar de eerste week waren z'n waardes niet goed en ja energie kun je maar 1x gebruiken.
    Ik geniet echt van me 2 mannetje!! De oudste heeft (nog) geen last van jaloezie.

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Steph, GEFELICITEERD met jullie dochtertje!! Idd mooie naam :).

Ploetertje, wauw wat een mooie foto's!! Dat jasje met bijpassend mutjes (van de hema ;)) hebben we hier ook liggen mocht het een meisje zijn.... Pffff word wel heeeel nieuwsgierig.

5. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ Steph80: gefeliciteerd! En precies met 40 weken?

@ all: daar komen de meisjes :) en 5 babies in 2 dagen!

6. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Er is zeker niets mis met flesvoeding! Bij de oudste ook totaal geen problemen mee gehad! Al vind ik het nu wel heel fijn en intiem met me kleine mannetje!

Heeft iemand tips hoe ik het kolven kan aanpakken? tot nu toe loopt dat zo moeizaam en krijg ik er echt met veel moeite wat uit! Maar wil af en toe ook wel eens weg. Maar ja eigenlijk gaat dat niet omdat ik dus moet voeden! Zo lastig!

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    ik lees mee, maar hier ook heel erg chagi...;):D (zei net tegen vriend: het ligt niet aan mij, iedereen van het forum is chagi:D) en steeds nog erg moe (en goed verkouden)

@bevallen dames: gefeliciteerd!!! dat gaat hard ineens. hopelijk alles goed met jullie kleintjes en de moeders! geniet van jullie kindjes.

@foto's: lief!! nou krijg ik nog meer zin om met ons beebje te kroelen:D

@voeding, goed dat je de beslissing genomen hebt!! ik zei van de week al tegen vriend: ik ga echt niet weer zo lopen klungelen.. ik wil dat hij wel de eerste voeding binnen krijgt, maar ik ga echt niet steeds moeilijk doen.. (mijn zus heeft kloven en als ze aanhapt zie ik haar ineens krimpen:( ik voel dan gelijk met haar mee...)

@bevallen, van mij mag het;) morgen heeft de kraamverzorgster dienst die we bij leah ook hadden en dat is zoon leuk mens:D en mijn buik begin echt zwaar te wegen... slapen begint heel erg lastig te worden.
    en ik word elke dag meer chagrijniger..;) arme vriend! (en kindjes)
    daarnet nog even naar de verjaardag van mijn moeder geweest beetje afleiding was wel lekker.
    denk dat we morgen weer maar iets moeten plannen, dan ben ik minder chagi.

@bijna bevallers: succes!! laat de baby's maar komen:D;)

8. Anique87

Anique87 Lid

26 jul 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steph en Gsi lady Proficiat met jullie mooie meisjes! De dames gaan beginnen aan een inhaalslag :D

@Kahlen Ik heb 19 feb een muursticker uit amerika besteld en vorige week al binnen gekregen.. Misschien moet je even mailen?

Ik vind t zo spannend.. ieder krampje denk ik oooh zou het? :p haha dadelijk beval ik pas over 5 weken :$ heb ik nog ruim de tijd om mezelf gek te maken haha

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Gefeliciteerd met jullie dochter!

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Dank je :)

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Gefeliciteerd! De dochters maken een inhaalslag ineens :)

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Gefeliciteerd!

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Maagzuur! Pff
    Ik ga mn bed in, hoop wel dat ik vannacht beter slaap als afgelopen nacht!
    Heb wel wat krampjes in mn buik.
    Maar zal vast niks zijn, kleine beweegt wel flink zo nu en dan haha

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Ploetertje: Prachtige foto's! *smelt*

@Chagrijnig: Yup, hier ook. Kan echt niets hebben momenteel, gelukkig doet Miriam nu een dutje. Even rust! ;)

15. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Sterkte :)

16. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ik zit al de hele avond met harde buiken om de zoveel tijd, misselijk en echt vreselijk onrustig en nerveus.
    Geen zin om naar bed te gaan dus we zijn maar spelletjes gaan doen op de WII
    Hebben we in ieder geval nog lol, kan gelukkig lachen om mijzelf maar dat het leuk of prettig voelt kan ik niet zeggen.
    Mag hopen dat we niet morgenavond (en de komende week) hetzelfde op de bank zitten.
    Laat die kleine man nu maar komen :)

17. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    He, wat jammer dat zowel de bevalling als de bv tegengevallen zijn. Met flesvoeding is inderdaad niets mis. Als jij maar rust vindt en kunt genieten van je kind ipv stress.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
    Hopelijk heb je verder een ontspannen kraamtijd.

18. Nicole182

Nicole182 Lid

25 jul 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooi babynieuws allemaal en wat een schattige foto's. Gefeliciteerd trotse mama's! Ik word er alsmaar ongeduldiger van, kan niet wachten op mijn kleine man!

Pfff ben al vanaf 3.30u aan het draaien in mn bed, wordt uit mn slaap gehouden door krampen in mn buik. Begint onderin en kruipt dan voor mn gevoel omhoog, als de pijn het hevigst is ebt het weer langzaam weg. Zijn dat nou voorweeen? Ik heb echt geen idee, dit is eerste zwangerschap.

Ik heb er net 4 achter elkaar getimed, om de 7 a 8 minuten en ze duren 50 sec tot 1m20.

Ben benieuwd of het doorzet of zometeen weer helemaal wegzakt.

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @mamavanf, en? Heeft het door gezet?

Hier slecht geslapen... word met vlagen gek van mijn benen, die kriebelen...

@leeuwtje,heerlijk verlof! Geniet ervan, je hebt het verdient!

Volgens mij heb ik gedroomd dat de baby geboren was? Van mij mag het;) gisteravond harde buiken en af en toe zeer in mijn rug. Nu nog even proberen slapen...

20. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Mijn moeder is vandaag veilig en wel aangekomen :)

Deel Deze Pagina