Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    Goeiemorgen dames gister een ontzettend emotionele dag gehad kon om alles huilen uk was ook mega druk gisteravond had totaal geen rust in mijn lijf , toch lekker geslapen voel me anders vandaag maar ja daar en tegen voel ik me elke dag anders lol we zullen zien wat de dag brengt ,
    fijne zondag allemaal en hopelijk vanavond beebnieuws :D

2. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    1 maart
    Molenbloempje – bevalling: zkh – voeding: borstvoeding

4 maart
    nathalie2012 - 32 jaar- 1e kindje - bevalling: ziekenhuis- voeding: borstvoeding

6 maart
    biancaa1982- 30 jaar - 1e kindje - bevalling: thuisbevalling voeding: borstvoeding

7 maart
    steph80 - 32 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis- voeding: borstvoeding
    Sammelskee - 23 jaar, 1ste kindje, bevalling: zkh, borstvoeding

10 maart
    bibi123 - 25 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis/geboortehuis - voeding: borstvoeding

11 maart
    jojogirl88 - 24 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding
    mamavanf - 34 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding

12 maart
    lym - 43 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding

14 maart
    ukkie11 - 27 jaar - 1e kindje - bevalling: kraamhotel- voeding: borstvoeding

15 maart
    frouk85 - 26 jaar - 1e kindje - bevalling: kraamhotel - voeding: borstvoeding
    joyb - 28 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding
    Gism0w -22 jaar – 1e kindje – bevalling: thuis – voeding: borstvoeding/flesvoeding

16 maart
    liefschaapje- 25 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis - voeding: flesvoeding

17 maart
    bamjolan - 29 jaar - 4e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding
    esther - 29 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: ?
    zasaa - 27 jaar - 1e kindje - bevalling: Kraamhotel - voeding: ?
    Vioow1992 – 20 jaar – 1e kindje – bevalling: zkh – voeding: ?

18 maart
    Sproetje1988 - ? jaar - ? kindje - bevalling: ? - voeding: ?
    Onzeker23 - 24 jaar - 1e kindje - bevalling: geboortecentrum - voeding: fv
    Claudje1981 - 31 jaar - 1e kindje - bevalling ziekenhuis - voeding:bv

19 maart
    booky - 28 jaar - 3e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding
    brenjomi - 28 jaar - 3e kindje - bevalling: ziekenhuis voeding: bv/fv

20 maart
    angelina2- 35 jaar- 7e kindje- bevalling: thuis - voeding: borstvoeding

21 maart
    mwb - 39 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: bv/fles geen voorkeur

22 maart
    3kats - 33 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding

23 maart
    ynte - 34 jaar - 3e kindje - bevalling : ziekenhuis - voeding: borstvoeding

24 maart
    sammie88 - 24 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding
    kahlen - 28 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding

25 maart
    leeuwtje83 - 29 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding
    gebakje - 30 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding

26 maart
    sarahtj3 - 26 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding

27 maart
    kateblack - 2 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding
    danssie - 26 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding

29 maart
    Anique87 - 25 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding

30 maart
    Rachel1984 – 4e kindje – bevalling: zkh – voeding: flesvoeding

Geboren baby's
    04-02-2013 Ploetertje - F.emke - 34,6 w - Keizersnee
    13-02-2013 Veritas87 - J.ayden - 37,5 w - natuurlijke bevalling
    18-02-2013 Lilalief - S.enne - 35,5 w - natuurlijke bevalling
    18-02-2013 Regenboogje82 - B.as - 38,2 w - natuurlijke bevalling

18-02-2013 JeetjeB - M.ila - 37,1 w - keizersnee
    19-02-2013 Misja - S.em- 38,1 w - natuurlijke bevalling
    22-02-2013 Smile82 - K.jelt - 37,5 w - natuurlijke bevalling
    00-02-2013 Mbeekje - D.aimyan - 3?,? w - natuurlijke bevalling
    26-02-2013 Jolie - B.ram - 38,2 w - natuurlijke bevalling
    28-02-2013 Hanneke88 - M.ilan -36,5 w - natuurlijke bevalling
    02-03-2013 Chikai - B.art -37,2 w - natuurlijke bevalling

04-03-2013 Bonkie - Baby L - ?? w - natuurlijke bevalling
    07-03-2013 Stephanie20 – L.oïc - 39 w - natuurlijke bevalling
    08-03-2013 Charly81 – S.ammie – 41,1 w – natuurlijke bevalling
    08-03-2013 Gespannen – S.arah – 39,6 w - natuurlijke bevalling
    09-03-2013 GSI Lady – S.oraya – 39,6 w – natuurlijke bevalling

Even de bevallingsdatum aangepast.
    Wel erg leuk al die heel verschillende namen.
    De meiden zijn de jongens/meiden verhouding weer aan het rechttrekken.

@ Hier, baby K is erg onrustig met z'n armen, vannacht ingebakerd en hij heeft heerlijk geslapen en we proberen het nu overdag ook beneden en hij is rustiger en slaapt meer:)
    @ Wikkeldeken, hier ook eentje van snoozebaby, volegns mij hebben wij de happydays, blauwe, met rode balletjes aan de binnenkant.
    @ aankomende babies, meiden hoop dat jullie ook snel kunnen knuffelen.
    @ Leeuwtje, wat fijn dat je moeder goed is aangekomen. Geniet lekker van je moeders aandacht.
    @ Natalie, hetzelfde als Jolie zegt. Niet bang zijn, het is hard werken maar als de kleine op je ligt ben dat al snel weer vergeten en geniet je van je kindje.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier vandaag een rot dag. Ik kan in alles huilen, ben moe, zoontje is lekker opstandig en ik heb ontzettend last van maagzuur. En normaal helpen de rennies wel , nu dus niet.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Vervelend Gebakje!

Hier gaan mijn darmen weer tekeer en zit ik heerlijk aan een paasstaaf hahaha

5. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @smile: wij hebben Bram ook beetje ingebakerd. Alleen armpjes, met een hydrofiel luier. Werkt super bij hem, hij slaapt veel rustiger. Anders maait hij zichzelf wakker, heeft ie allemaal kraajes van zn nageltjes in zijn gezichtje en heeft ie ijskoude handjes steeds.

6. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @andere dames: kan me zo voorstellen dat jullie minder in je hum zijn nu! Ik zou het wachten ook zat worden.. Maar ze komen echt hoor, nog even door die laatste loodjes heen en dan is het voor jullie ook genieten! Dikke knuffel voor alle dipjes, maagzuur, steken, krampen en andere ongemakken!

7. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Helaas niks doorgezet hier, had even goede hoop met die pijn in mijn rug/buik en benen maar nee...
    Pijn blijft aanhouden maar ik denk niet dat er vandaag wat gaat gebeuren.
    Nouja, kunnen we de verjaardag van mijn kleine, grote man vieren he, met héél weinig mensen.
    Echt feestje komt nog wel want dat trek ik nu echt niet.

Ben nog steeds erg chagrijnig, pas rond 13.00 gaan 'ontbijten' omdat Lief de hele ochtend beneden aan het poetsen is geweest en wij boven moesten blijven tot de vloeren droog waren.
    Niet handig met mijn ochtendhumeur maar goed, trekt wel bij.

Onrustige nacht gehad verder, bij elk krampje en pijntje schoot ik wakker met 'zou het, zou het'?
    Dju, word er zó ongeduldig, onrustig, bloednerveus en chagrijnig van dat het maar niet doorzet!

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Steph80 van harte gefeliciteerd met Elin!! En je moet je niet schuldig voelen, als het beter voelt om flesvoeding te geven, moet je dat gewoon doen. Jij moet je er zelf ook gelukkig bij voelen!

Ploetertje lief hoor!

Misja je kunt evt. een lacatiekundige inschakelen… bij mij helpt het als ik Bart bij me leg, dan is de toeschietreflex heel snel. En het is gewoon veel doen, dan gaat het vanzelf. Rustig blijven en ontspannen.

Leeuwtje fijn dat je moeder er is!!

Nathalie je moet maar denken dat er al zoveel baby’s zijn geboren in de wereld, waarom zou jij dat niet kunnen? En je hebt altijd goede begeleiding….. er komt een oergevoel in je wanneer je gaat bevallen, je kunt het toch niet tegenhouden, dus proberen te accepteren en te ontspannen. Je lijf neemt jou gewoon over, dus geef mee , dan gaat het het snelste! En inderdaad, je krijgt er zo’n mooi wonder voor terug, dan is het het zeker waard!!

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    wat is het hier rustig:D

@chagi, gaat hier vandaag redelijk. vanmorgen nog even terug gekropen bij vriend in bed en even gekroeld, heerlijk!! (niet gesext, dat durft hij nu niet meer echt, omdat het steeds op gang komt, maar niet doorzet...)

hopelijk word jullie humeur ook iets beter.. hier lijden de andere 'huisgenoten' ook onder mijn humeur;):)

@hier, heb net een zak paprika ribbel chips opengemaakt:D heerlijk. die moet ik wel smiddags eten, anders heb ik een hele nacht last van maag zuur;):D
    vanmorgen ben ik om boodschappen geweest alleen, was best zwaar qua tillen enz, maar handiger alleen dan met vriend en kindjes. vriend wilde ook wel gaan, maar wilde ook verf voor mijn haar... werd weeral grijs;)
    nog staan praten met mijn bazin, was gezellig.
    toen ik thuiskwam had ik honger!! en dorst. dus eerst gegeten. mijn was is al allemaal weg gewerkt (inclusief strijk)
    de lodgers voor de baby ook gewassen (had nog een blauwe liggen en een andere van een vriendin gehad. we hebben 2kinderwagens, dus dat is makkelijk;) (een enkele en een duowagen)
    iemand zei nog dat ze zo groot zijn? dat zei ik gister ook toevallig tegen vriend, maar voor de rest gebruiken we gewoon een wikkeldeken die we nog hebben van bij leah en had nog een nieuwe gekocht.
    mijn haar is geverfd (iets lichter)
    dus ben er klaar voor:D kom maar op baby.

zei vanmorgen tegen waylon dat hij maar tegen de baby moest zeggen dat hij eruit moest komen... neehee zei hij steeds;) dus ik zei: jawel, ik vind het tijd laat de baby maar komen. ligt leah op de bank zegt ze ineens: ja vind ik ook hoor, laat hem maar komen:D haha

heb al de hele dag harde buiken (niet echt pijnlijk) en steken in mijn liezen.. van mij mag het doorzetten;)

10. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaaahhh gefeliciteerd met de dochter! xxx

11. Molenbloempje

Molenbloempje Actief lid

25 mrt 2012
    215
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, wanneer ben je uit geteld ik zag je ook niet bij t overzicht staan?
    succes!

12. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL

Gefeliciteerd met de geboorte van Elin.
    Logisch hoor dat je dat bemoei van al die mensen niet leuk vindt. Ik vond het bij mijn jongste ook zo lastig : bij elke wissel van vroedvrouw in het ziekenhuis werd een andere oplossing aangereikt, maar heb er nooit 1 echt kunnen proberen.

13. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, hier heeft het gisteren dus niet doorgezet : wee¨en van 15 tot 22u en toen zwakte alles weer af :(
    ik had het wel erg benauwd met momenten
    ben wel blij dat we niet naar het zh zijn geweest, met de vorige zwangerschappen was ik op dat punt al vertrokken, en ja dan hadden ze me wel teruggestuurd denk

en vandaag is alles nog erg rustig geweest, heb de keuken maar weer eens aan kant gezet, inclusief enkele smerige kasten en lades (nou ja smerig, ik vind alles smerig nu)
    mijn man heeft zowel boven als beneden gestofzuigd
    de bekleding uit de draagmand/kinderwagen gewassen - en nu rust

14. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Hier ook aan het poetsen geweest samen met vl, alleen hier beneden moet er nog gestofzuigd en gedweild te worden. Vandaag ook bankje om speelgoed in op te bergen afgemaakt. Had ik nl gekocht bij de kringloop, schoongemaakt, geschilderd en nu als laatste de naam erop geplakt (en nu weer met een vuilniszak afgedekt!). Ik zit nu lekker te genieten van een zelfgeperst sapje. Ik mocht dat eigenlijk niet ivm de zwangerschapsdiabetes, maar ik zat tegen een hypo aan (te lage bloedsuiker) en heb mezelf nu dus verwend met een sinasappel, ananas (met kern!) en banaan sapje... Heerlijk, even een vitaminebommetje en misschien dat die ananaskern wat op gang brengt (was maar een klein stukje, maar zou kunnen, toch?)

Ik zit nu tegen het einde aan en merk dat ik er nu meer moeite mee heb om dingen die ik vanwege de koolhydraten eigenlijk niet mag ook niet te nemen... Net alsof mijn lichaam ook vindt dat het genoeg geweest is... Toch nog even volhouden!

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    MWB hier het zelfde met de koolhydraten hoor. Ik heb mezelf nu al 2 avonden getrakteerd op een lekker stuk chocolade, en 's middags een koek. ( ohw en nog een klein zakje chips, omdat ik mezelf zielig vond)

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier zit het beenhammetje al in de oven, de aardappeltjes staan klaar in de pan om gebakken te worden. En dan hoop ik dat het snel 19 uur is, zodat dat kleine apie naar bed toe kan :p

17. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik moet ook meer eten de laatste week/weken. Heb steeds honger. En dat terwijl ik er eerst niet veel inkreeg omdat ik steeds een vol gevoel had!

18. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het schoonmaken van een badkamer zwaar zeg jeminee.
    Nu 2 x ontschimmelt (heeft man gedaan) toen ontkalkt, toen alle voegen gereinigsd en licht opgeschuurd. Nu heb ik voor de helft de muren gedaan en ik ben dooooood moe.

Morgen de andere helft en de vloer.

En die ventilatie roosters haha ik had ze nog nooit open gemaakt. Oh lala... Vies en stof... Ik vraag me af of ze t wel nog goed doen want ik voel helemaal geen enorme zuigkracht ofzo. uberhaupt geen zuigkracht eigenlijk.... Ik wil heel graag mijn badkamer spik en span voor de baby. Ik maak dat ding echt nooit schoon, ja alleen de toilet en de vloeren en de douche en t putje met bleek haha maar de rest ehmmm nee dus. Vies ben ik! Maar t kost gewoon een hele dag pfffff dit is typisch zo'n klus dat ik het liefst door iemand laat doen tegen betaling of zo haha lui monster dat ik ben.

Kijk al op tegen morgen. Weer soppen bluuuh

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Whaha Kahlen!
    Dat ga ik echt niet elke x doen haha
    Ik heb gelukkig een hele nieuwe douche, dus het is ook ng niet nodig!

Zie wel dat ik de ramen weer moet zemen, want ze hebben geschilderd hier en nu allemaal vegen op de ramen.
    En de luxaflexen even stofvrij maken haha
    Maar zooo geen zin in nu!

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Kahlen: die ventilatie roosters zuigen niet ( tenzij je er een motortje achter heb zitten) Is gewoon puur voor wat frisse lucht in je badkamer

Deel Deze Pagina