Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze maken zo'n zoom geluid en ik denk dat er een motortje in zit maar ik voel t niet zuigen

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ja dan moeten ze wel wat zuigen.
    Als je een keer heet gedouched hebt, even kijken of ze de stoom naar binnen zuigen.

3. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja dan zie ik de dampen wel die kant op gaan. Straks soda in t douche putje doen. Als mijn badkamer dan nog stinkt dan weet ik t echt niet meer. T ruikt muf de hele tijd. Heb dan al ontstopper gebruikt, schoonmaakazijn, weer ontstopper maar t loopt gewoon door dus mn vader zegt dat t dan niet een verstopping kan zijn dat t zo muf ruikt dus we dachten dat t misschien de schimmel was dus nu ontschimmelt en naja toen de hele badkamer dan maar supersopschoon en als t nog steeds stinkt dan eet ik mijn poetsdoek op

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Irritant dan he!
    Lijkt me ook niet prettig!
    Ik heb hier gelukkig dan wel een klein badkamertje hihi en doe hem elke dag als we gedouched zijn incl. oppoetsen met een hydrofiel haha

Pff kindjes hebben geen zin om te slapen....de meiden zijn iig lekker bezig.... ik dacht lekker een rustig avondje...niet dus....

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik vind het erg rustig vandaag. Veel aan het puffen zeker ?

6. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Pfff.... Vandaag extreme nesteldrang gehad.
    Heb sinds gistermiddag al het gevoel alsof mijn bekken helemaal uit elkaar gerukt worden. Kan bijna niet uit bed komen :( Herkend iemand dit? Mini lag al ingedaalt.

7. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Al de hele dag chaggie.. krijgt vriendlief zn rooster binnen voor de komende maanden, deed mn humeur ook niet veel goeds..

Uk is de hele dag al vrij druk bezig met dr kontje naar buiten te duwen, mama auw buik :( Nu veel last van mn rug, kan op geen enkele manier lekker liggen/zitten.

Morgen naar de VK, meteen even informeren naar welke stappen ze kunnen ondernemen, ben benieuwd!

8. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Zo, al een beetje verjaardag van mijn kleine, grote man gevierd, hij is erg blij met zijn kadootjes.
    Nu slaapt hij lekker want morgen is het weer gewoon school (ofja, psz vooralsnog)
    Over een week of 7 gaat hij naar de kleuterschool, we wachten expres tot na de meivakantie zodat hij eerst aan zijn nieuwe broertje kan wennen; het zou téveel verandering ineens zijn als het allebei tegelijk zou gebeuren.

Bij mij rommelt er vanalles nog steeds; zo'n 5/6 harde buiken per uur, veel pijn en krampen en steken en mijn hum is om op te schieten (nouja, ik schiet liever op ánderen met die buien van me ;) )
    Maar zit er serieus echt doorheen, trek het niet meer zo hoor.
    Als het nou ergens toe zou leiden dan vond ik het niet erg maar er gebeurd maar niets en ik zit maar te verrekken van de pijn.
    Dat het potverdorie maar eens doorzet onderhand, ben het beu!!!

9. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik ben het ook wel zat, mijn humeur wordt er niet beter op.
    Zou zo fijn zijn om weer te kunnen doen wat ik wil (bijv. qua bewegen enzo).
    ML en ik zijn beiden beetje chaggy. Hij schoot vandaag uit z'n slof (niet naar mij) omdat hij ergens mee bezig was wat niet lukte. Ik huilen, hij huilen. Het valt hem ook allemaal zwaar, ik word de laatste week aardig depri af en toe en dat is natuurlijk voor hem ook niet leuk. Hij doet z'n best om mij moed in te praten maar dat heeft natuurlijk ook invloed op hem. Hij wordt ook aardig ongeduldig. Hopelijk komt de kleine meid snel.

Morgenmiddag naar het zkh voor controle en bespreken qua inleiden. Weet alleen niet goed wat ik wil. Hangt natuurlijk van de controle en de voor- en nadelen van het inleiden af. En of er al iets aan het gebeuren is (verweken) of niet en wat ze kunnen doen. Aan de ene kant denk ik dat ik misschien nog even moet wachten maar aan de andere kant doet het ons humeur ook geen goed. Lastig! Iemand tips/ervaring?

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    mamavanf, gefeliciteerd nog!!
    volgens mij voelen we zo ongeveer hetzelfde:D ben het ook beu. nu ook steeds harde buiken, kan amper lopen...
    hopelijk doen ze iets en zetten ze door!

@kahlen, hihi, maak je een foto als je je doek op zou eten;):D (zie het al voor me) maar dat is heel irritant als het zo muf blijft ruiken.
    is het geen ander putje of afvoer die amper doorspoelt? (we hebben hier in de badkamer een afvoer van een wasmachine zitten die niet gebruikt word, als die open is ruikt het ook zo muf)
    wel lekker dat alles schoon is (bijna dan)
    keek hier daarnet naar het plafond en heb eens diep gezucht... (en dan niet van de harde buiken;)) zit ook schimmel op... vind het ook vies, maar kan er nu zelf niks aan doen..

@steken en krampjes, ppff al de hele dag harde buiken, vanmiddag viel het mee, daarnet net voor het eten kon ik amper lopen. kindjes samen met vriend gedoucht (meestal wel) maar kon ze nu echt niet tillen ofzo.. bukken doet ook zeer. en heb steeds steekjes en kramp bij mijn schaambot zeg maar, waar je schaamhaar groeit;) dat had ik nog niet..
    ik ben benieuwd of het doorzet? ben nog steeds goed verkouden, mijn neus zit dicht.. lekker handig;)
    morgen maar weer eens bellen voor een afspraak bij de gyn. of we morgen of dinsdag kunnen komen (meestal kan dat wel redelijk vlug en anders ga ik gewoon aan de monitor liggen;)) \

nu ga ik nog even mijn film afkijken van vanmiddag en op mijn gemakje zitten...

@zwangerschapsdiabetes... ppff dat lijkt me ook erg lastig! hopelijk duurt het niet te lang meer en kan je weer lekker eten;)

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @nathalie, ik kan het heel goed begrijpen dat je humeur er niet beter op word!! misschien is het zo als bij mijn zus? dan begint het vanavond en beval je morgen;) die was ook een week overtijd.

ik heb bij waylon wee-opwekkers gehad, dat vond ik niet vervelend dan gewoon bevallen. voor de rest geen tips of ervaringen. hopelijk duurt het niet te lang meer.
    succes!!

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier ingeleid met een propess veter. Die moest de boel nog verweken en kortermaken. Is opzicht even vervelend met inbrengen, maar verder geen last van gehad. Wel een buik en rug weeën storm gehad, maar dat was zonder misschien ook wel gebeurd.

Ze zeggen dat langer door lopen dan 41 weken geen voordelen meer heeft voor je kindje, eigenlijk wel meer nadelen. Laat je gewoon goed informeren. Zal ook afhangen van hoe ver het van binnen al is natuurlijk.

13. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    lekker relaxt dagje vandaag vl had lekker ontbijtje klaar gezet toen opgeruimd en ik hoefde helemaal niks te doen heeeeeeeeerlijk toen naar mijn ouders op de thee , naar huis en toen belde ze dat het geboortedoek klaar was en het vanavond nog af komen geven YEAYYYY .
    morgen samen met vl lekker lunchen bij mijn oude baas nomnomnom over de markt en nog even naar een baby winkel hehehehe eindelijk worden mijn shopgevoelens vervult loving it en dan mag morgenavond uk komen heb ik met hem afgesproken ;)

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Claudje: klinkt als een heerlijk dagje. Lekker hoor.

Hier: ik zit vol in de voorweeën nu. Ze worden steeds iets steviger van kracht, maar voelen nog lang niet als echte weeën.
    Ik hoop wel dat het zo stopt dat ik nog een nacht lekker kan slapen, of dat het juist goed doorzet.

Hubbie is werken, die is vannacht om half 1 weer thuis.

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Succes Gebakje!!

Hier alles kalm.

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    mwa het lijkt er op dat dit niet door gaat zetten. Is te onregelmatig.

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Oh balen!
    Ben benieuwd wie de volgende is haha

Hier wel weer de hele avond al last van maagzuur alweer bah

18. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Hierbij dan de eerste foto. De andere kan ik nu nog niet plaatsen. Die moeten of nog bewerkt worden of staan nog op de camera.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,4 KB
      Weergaven:
      113
  19. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Bijlezen en reageren komt later.

20. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niets gevoeld wat ook maar op voorwerk kan lijken.

Die van mij blijft vast nog heel lang zitten.

Ik heb wel last van mn rug en bekken en liezen omdat ik "teveel" heb gedaan. Paar keer buigen door mn benen en ik ben al gesloopt. Ik moet daar echt aan wennen dat mijn lichaam zo snel moe is!

Deel Deze Pagina