Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Mooi regenboogje!!! :)

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Kahlen ik had bij de eerste ook geen voorwerk hoor. Dat begon gewoon in 1x met weeën die niet te missen waren.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Regenboogje mooie foto

4. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    gebakje succes meid !!! en anders onder een warme douche ben benieuwd hoe het verloopt
    @hier vanmorgen bedsport gedaan maar helaas heeft het niks geholpen vandaar dat we morgen maar een dagje gaan shoppen moeten iets doen voor de tijd door te komen

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Regenboogje lieve foto!

Kahlen zegt niets hoor!
    Kan ook ineens beginnen!
    Bij de eerste werd ik dan gestript en heb ik wel uren voorweeën gehad die ik echt op echte weeën vond lijken.
    Bij de 2e en 3e begon het spontaan ineens met weeën en bij mn zoon spande de kroon, serieus, ik begon normaal met de dag die vrijdags en om 14.30 begonnen mn weeën vanuit t niets en om 20.23 lag hij op mn buik haha

6. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Vandaag vrienden op bezoek gehad dus niet veel op forum gespiekt :)
    Morgen uitgerekend! Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen maar verwacht er niet te veel van... Deze namiddag nog met een vriendin en onze zoontjes gaan wandelen maar ook dat heeft hier voorlopig weinig indruk gemaakt op ons meisje :D

Morgen om 9u naar de gyn ben benieuwd!

@Regenboogje: super lief!

@Poetswoede: Ik ben uitgepoetst haha :D Daarnet na het douchen het bad en douche nog eens even onder handen genomen ;)

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Mooie foto regenboogje!
    Succes gebakje, ik hoop dat het toch doorzet;)

Vanmorgen wakker met harde buiken die ongemakkelijk aanvoelden, ongeveer 10minuten elke keer er tussen. Had hoop dat het door zou zetten, maar helaas:(
    Vanmiddag was alles over.. Toch maar op verjaardag geweest en zostraks een kop koffie bij mijn opa en oma gedronken.
    Morgen weer controle, had gehoopt dat ze er dan al zou zijn, maar helaas... Ze heeft het nog teveel naar haar zin bij mama:)

Ik twijfel alleen over iets.. Vorige week gevraagd of ze wilden kijken of ik ontsluiting had en evt. strippen. Dit wou ze wel, maar ontsluiting zou ik waarschijnlijk al hebben gezien het voorwerk en zou daardoor wellicht valse hoop geven. En strippen zou alleen maar meer voorweeën geven en op die termijn niks doen (38+5)
    Bij Julia ben ik met 39+5 gestript, ik had toen 2cm ontsluiting. Savonds braken mijn vliezen en een paar uur later was ze geboren.
    Morgen ben ik 39+5wkn zwanger, ik twijfel nu om te vragen of ze het willen proberen. Zou het toeval geweest zijn dat het bij Julia heeft geholpen en kan ik het, het beste afwachten?
    De VK zei namelijk dat het pas met 41wkn zin had en de kans dan nog maar 50% is dat het zou helpen...

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @regenboogje, mooie foto!

@voorweeen, bij leah en waylon ook niet gehad. bij leah 1 harde buik (rond de 20 weken) bij waylon wel meer harde buiken, maar echte voorweeen, volgens mij ook niet echt.

@hier, de harde buiken zakken redelijk weg toen ik net zat. nu net even gestoomd ppff ene neusgat zit nog helemaal verstopt, de ander is open:D eindelijk lucht!! ;)
    net film zitten kijken, maar gewoon zitten doet zeer. aan de linkerkant doen mijn ribben erg veel pijn:( denk dat het een samenwerking is van het hoesten en duwen (schoppen) van de baby...
    zo slapen, hoop dat ik niet weer steeds wakker word of lig en dat mijn benen gewoon rustig zijn... gisteravond steeds geschopt en over mijn benen gevreven.. maar dat helpt amper. (zou beter iets van magnesium nemen...)

9. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @gespannen; gefeliciteerd met de geboorte van Sarah. Mooie meid.
    @ misja; de ene keer heb ik 's nachts wel honger en de andere keer niet. Geen pijl op te trekken dus.
    @leeuwtjw; geniet van je verlof.
    @charlie; gefeliciteerd met de geboorte van Sammie. Wat een lieverd.
    @gsilady; gefeliciteerd met jullie dochter. Lief meisje.
    @kahlen; hier zelf geen geboorteversiersels gehaald. Mijn schoonouders hebben een babypop met koolbladeren opgehangen en een geboortebord gemaakt met een hoofdje met een kroontje erop.
    @simba; welkom
    @steph80; gefeliciteerd met de geboorte van Elin.
    @ploetertje; mooie foto's.
    @manuk; strippen doet niet altijd iets. Volgens mij hebben ze het bij een nichtje drie keer gedaan.

@Foto; Bedankt voor de lieve reacties

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @regenboogje: Snoepie! Prachtige foto :)

@Poetsdrang: Morgen maar eens even goed het huis door. Dan zit Miriam op de opvang, kan ik tenminste lekker boenen zonder dat zij 'helpt', om de stofzuiger jankt (die vindt ze eng) en om de 2 minuten vraagt wat ik aan het doen ben :D

@Ego: 38 Weken vandaag! Van mij mag-tie komen ;) Hij lijkt wel een stuk rustiger vandaag, hopelijk is dat een voorteken!

11. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Bij mij heeft strippen nu voor de 3e keer effect gehad, dus ik zou zeggen:doen!
    2x bij 39+2 en afgelopen vrijdag bij 39+6. Alle keren op dat.moment 3cm ontsluiting, zonder.voorweeen ofzo

12. Nicole182

Nicole182 Lid

25 jul 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    De buikkrampen van zaterdag op zondagnacht zijn afgelopen nacht weer in alle hevigheid terug gekomen. Met uiteindelijk bloedverlies en slijmverlies tot gevolg. Dus om 3.30u zaten we in de auto naar het ziekenhuis en ik bleek al iets ontsluiting te hebben!!
    Net een flinke tijd onder de douche gezeten, heerlijk. Om 7 uur volgt een nieuw inwendig onderzoek om te bepalen of ik meteen in het ziekenhuis blijf of thuis nog een stuk van de weeen kan gaan opvangen.
    I'll keep you posted :)

13. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    @Regenboogje: Wat een lieve foto!! *zwijmel zwijmel*

@Strippen: Hier wou de VK het pas vanaf 41wk doen omdat strippen weinig effect zou geven. Je zou er meer last van krijgen dan dat het hielp. Last heb ik toch al :( Maar ze wou niet eens een poging wagen.

@Emo:Vannacht weer even helemaal emo geweest toen ML het bed uit stapte. Ik kan me niet eens meer omdraaien of amper het bed uitkomen. Heb zo'n pijn van onder! Kan normaal gesproken aardig wat hebben maar kan nu wel door de grond heen zakken. :( Kon gisteravond niet eens normaal op de plee zitten. Hoop echt dat de tijd snel om zal gaan...

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh !!

Hier de rest van de nacht ook nog harde buiken/krampen gehad en steken, en nu vanmorgen lijkt het weer wat minder. Zo af en toe nog 1. Dus helaas niet doorgezet.

Vanmiddag weer op controle.

Zo eerst mijn kleine ventje een ochtendje naar het kdv brengen.
    Heb ik even een ochtendje rust, en kan man lief goed uitslapen, want die gaat de nachtdienst in.

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Nicole: spannend!!

16. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Goedemorgen.

Spannend Nicole, ik ben benieuwd hoe de rest van je dag eruit gaat zien.

Hier gaat het lekker.
    Onwijs mooi en lief meisje hebben we. Ritme hebben we echt nog niet. Vannacht tussen 23:00 en 2:00 uur met haar in de weer geweest, maar daarna heeft ze lekker tot 6:15 geslapen. Overdag is ze moeilijker wakker te krijgen en te houden :p. gek kind.
    Borstvoeding komt nu pas echt op gang. Ik hoor haar nu klokken en net ging mijn rechter borst ook lopen toen ze links aanlag.
    Vandaag wordt ze gewogen. Ze mag niet meer dan 7% zijn afgevallen anders moeten we tijdelijk bijvoeden. Omdat ze boven de 4 kilo zat schijnt ze meer kans te hebben veel af te vallen. Nou ja, we wachten af.

Ik wordt verder mooi afgestraft voor mijn geen voorweeen en makkelijke en snelle bevalling. Men............ Wat een naweeen zeg en zo pijnlijk. Zelfs met paracetamol werd ik er wakker van. Vanaf vandaag moet het minder worden. Nou, daar hoop ik dan op. echt niet leuk meer.
    Hoe hebben de andere pas bevallen vrouwen de naweeen ervaren? 't schijnt per kind erger te worden, nou dat wil ik wel geloven.

Alle dames die nog moeten bevallen, houd de moed erin. Alle babys komen er een keer uit. En daarna is het (meestal) genieten. Succes.

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Gespannen: ik heb wel naweeen gehad bij Jasper, maar dat was niet zo lang, en eigenlijk alleen de eerste 2 weken tijdens de borstvoeding.

Het schijnt bij borstvoeding wel erger te zijn, dan bij mensen die flesvoeding geven.

En elke wee die je niet hebt gehad voor de bevalling krijg je erna ( is wat ze zeggen, of het zo is weet ik niet)

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Succes!

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    nicole, succes!! spannend.

@gespannen, oh help!! die vreselijke naweeen;) haha. dat vond ik bij waylon zo vervelend, vooral omdat ze grotendeels in mijn benen zaten en vooral bij het voeden kwamen.. dus handig is anders. ben nu heel benieuwd of ik er nu ook veel last van ga hebben? (heb wel al voorweeen gehad, scheelt dat;):D)

gelukkig met jullie meisje alles goed. leuk om te lezen dat alles goed gaat en ze goed drinkt!
    bij mijn zus mag mijn nichtje 10%afvallen. dat is altijd zo'n verschil, bij leah en waylon was dat ook weer anders.. (zit net geen 2jaar tussen)

@controle, zo even bellen wanneer we kunnen, heb er geen zin in. heb het gehad met de gyn;) 3,5week geleden zei hij vrolijk dat het geen 2weken meer zou duren.... aan de ene kant denk ik: haal hem maar, heb het gehad.. maar aan de andere kant denk ik: ik ben er nog niet, moet officieel nog een week.. dus laat hem maar zitten?? beetje dubbel.

@hier, kon gisteravond wel huilen! was zo moe (nacht ervoor ook slecht geslapen) en net voor ik in slaap val beginnen mijn benen weer te kriebelen:x maar als ik ze steeds beweeg doet mijn buik weer pijn:( handig!! ggrr toen sliep ik bijna, stapt vriend in bed... weer wakker.. arme vriend, die wist ook niet meer wat goed te doen. hij heeft nog wel even hard over mijn benen gewreven, dat hielp.
    gelukkig toch in slaap gevallen en goed geslapen.

de baby begint volgens mij nu echt groot en zwaar te worden... kan me amper bewegen. vind het aan de andere kant ook heel apart, want dat had ik bij leah en waylon niet... bijna 39weken.. vriend is nog 4weken thuis! (dan moet hij 4weken weg) dus van mij mag de baby op dat gebied zeker komen.

@gismow, succes! dat gevoel ken ik. dat is zo vervelend en doet echt zeer! vooral als je ook amper op de wc enzo kan zitten... maar dat gaat weer over straks!

20. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ Nicole: spannend! Veel succes!

Deel Deze Pagina