Hier alles rustig, nog geen tekenen van een baby die gaat komen. Vanmiddag naar het zkh voor controle, spannend!
Succes Nicole, volgens leven we allemaal met je mee! (en hopen we stiekem dat het bij ons ook op gang komt!) Vandaag ook controle, wel een slechte nacht gehad, kon geen houding vinden en steeds van de kleine verveleNde buikpijntjes, maar geen ritme of zo in en die pijntjes heb ik al en paar weken.... Hopelijk is de afspraak voor de inleiding eind deze week goed doorgekomen, even checken vandaag, spannend!
Goedemorgen @Nicole : spannend! doe dat goed!!! @strippen : hier zei de gyn dat ze met een deftig vaginaal toucher bij mij wel wat op gang zou krijgen, aangezien ik al heel wat voorwee¨en heb gehad...maar ja is wat zij doet dan ook echt strippen? wat is eigenlijk strippen??? @Regenboogje : prachtige foto!!! @voorwee¨en : hier dacht ik vannacht dat het echt in gang was geschoten, na al die voorwee¨en van de voorbije dagen. We hadden gisterenavond wat aan lichte bedgymnastiek gedaan, en omstreeks 3u vannacht werd ik wakker met wee¨en om de 7 minuten. Ondertussen een plan bedacht voor opvang voor de kids etc., maar om 5u is het beginnen afzwakken terug en ben ik opnieuw in slaap gedommeld. Dus het heeft opnieuw niet doorgezet. Nu wel erg moe...wordt een middagdutje zo.
Succes Nicole! Manuk, ik ben op 41+3 gestript, die middag had ik weeën maar ben pas met 41+5 bevallen, en al die tijd weeën gehad! Meer voorweeën bleken dit te zijn, maar voor mij voelde die weeën als een hel haha maar ondanks dat vond ik het een fijne bevalling! Hier alles kalm, wel vannacht wakker geweest met wat steken in het bekken, heel vervelend. Kleine voelt ook heel groot aan als ze beweegt en ik lig, heel bizar.
Slechte nacht gehad. Pijntje hier pijntje daar en buikkramp maar misschien eerder last van de nasi dan dat beeb komt
Hier ook nogsteeds geen beeb! Maarja mag niet klagen in vergelijking met de dames hier die al overtijd zijn! Zo wel weer op controle omdat ik al 2 dagen licht bloedverlies. Het is nu wel weer gestopt maar moet toch komen. Ben benieuwd wat ze gaat doen en waar het vandaan komt!
Ynte, met strippen gaat de gyn/verlos met 1 vingertopje de baarmoedermond in om de vliezen een beetje los te halen van de baarmoedermond, dit doet ze door haar/zijn vinger te laten ronddraaien (oftewel wroeten) haha. Binnen 12 uur zou je effect moeten hebben, zelf kreeg ik na 4 uur toen al weeën.
ja dus als ze een laten we zeggen hardhandig vaginaal toucher doet, dan komt dat ongeveer overeen met jullie strippen nou ik ben benieuwd of dat volgende week maandag dan het gewenste effect gaat hebben, al hoop ik natuurlijk dat muppet ervoor uit zichzelf beslist om te komen
@ hier ook geen baby helaas. wel wakker geworden met ontzettende hoofdpijn.. waar dat nou vandaan komt. vanmiddag controle vk. stiekum zou ik ook om een strippoging willen vragen, maar na het laatste bezoekje heb ik er een beetje angst voor gekregen hoe ze erop reageren. ik denk dat ik eerst maar even afwacht welke ik van de 3 heb. ik weet trouwens ook niet of ik al wel ontsluiting of iets heb.. ze willen allemaal niet kijken.. ben vandaag 39,1 wk. mogen ze dan wel al strippen eventueel? p.s de beeb is nog steeds erg stil. is nu al zon 4 dagen. dat ie niet meer hetzelfde ritme heb. hij is nu heel zachtjes . en savond net iets meer maar niet zoals het was. is dit iets om te melden?
Goeiemorgen Dames, Vandaag 39 weken, op wat harde buiken en kleine krampjes na heb ik nog nergens last van. Dus ik denk dat ze nog wel even op zich laat wachtten. Morgen komt me moeder gezellig een dag of 3 langs. Vandaag maar toegeven aan mijn nesteldrang, en boven is even alles grondig poetsen. Alle dames die inmiddels bevallen zijn: VAN HARTE GEFELICITEERD!!
Prachtigwonder, ik kreeg op mn lazer dat ik pas na 3 dagen belde toen de kleine zo rustig was hihi Ik zou t dus wel melden! Strippen ligt aan je klachten denk ik.
Nou zou kunnen ja, geen idee!! Moet er kwart voor 11 zijn, dus we horen het wel weer... Kan een vk voelen of de boel verweekt is dan? of niet? (misschien stomme vraag maar totaal geen benul van!)
Ja dat kunnen ze inderdaad voelen, het voelt dan heel zacht aan. Daarna komt het verstrijken dat de bmm word opgenomen in de wand, en daarna de ontsluiting, dit kan allemaal heel snel gaan. Ik kan zelf voelen dat het heel zacht aanvoelt bij mij maar geen idee of het dan al verweekt is. Het voelt bij mij als mn oorlel haha
Een oorlel in mn ....... heb ik nog niet waargenomen, vorige week wel stiekem gevoeld, maar joh wordt dr niet wijs van, voor mijn gevoel voel ik overal dingen en ingangen en... een doolhof! Is natuurlijk niet zo (denk ik ) maar dacht wel ff.. oke welke kant moet ik nu op! haha! Ik ben benieuwd, ga die kant maar eens op!
het is volgens mij idd net zoiets als voelen waneer je vruchtbaar bent. dan word het ook zacht als een oorlel zeggen ze. ipv het harde knobbeltje. alhoewel ik dit bij mij ook nooit heb kunnen ontdekken. heb tijdens mijn zwangerschap nooit gevoeld. vind ik een beetje eng.
hehehe een doolhof ik heb ook al eens proberen te voelen, maar ook geen idee wat ik dan net bij mezelf voel hoor (heb een diploma diergeneeskunde op zak en zou het bij zowat elk huisdier wel weten, maar niet bij mezelf)
@liefschaapje, haha doolhof hier voel ik ook af en toe, maar voel niks vreemds (anders dan anders) @toucheren/strippen, geen idee hoe ze dat in belgie noemen? (strippen dan) had hier vorige keren dat de gyn. gevoeld heeft wel last daarna van harde buiken en voorweeen. en dat was nog geen strippen (gewoon ontsluiting voelen) @controle, vanmiddag om 4uur ben benieuwd... ik weet bijna zeker dat hij gaat zeggen: 3cm, mooi rijp (zei hij vorige keer ook) en dat het deze week nog komt.. (zegt hij al 3weken dat het niet meer lang gaat duren) @fluxus, nou begon ik me vorige week af te vragen hoe dat zit? want heb de eerste keer na mijn bevalling een fluxus gehad. bij waylon was ik daar weer best bang voor, dus aangegeven aan de gyn. bij de bevalling (was niet mijn eigen gyn.) bij waylon had ik wee-opwekkers naar mijn idee scheelde dat zoiezo al. maar nu begin ik me af en te vragen: als alles gewoon natuurlijk gaat heb ik dan weer meer kans op een fluxus? of maakt dat niet uit? omdat de wee-opwekkers ervoor zorgen dat je baarmoeder samen knijpt. en ik heb bij mijn MA cytotec gehad en dat deed ook helemaal niks (ja veel bloedverlies, maar geen krampen ofzo) straks eens aan de gyn. vragen... @hier, heb net een beschuitje met muisjes gesmeerd, misschien helpt het haha. al heb ik er van de week al meer gegeten (bij mijn zus) @badkamer, hier er net ook weer eens met een doekje door (grotendeels voor het stof) voel me maar een vies mens als ik jullie verhalen over badkamers soppen zo lees haha.
gus wat voel ik me weer vreemd. werd met hoofpijn wakker. dat is nu afgezakt maar nu ben ik een beetje dizzy en beetje misselijk.. wat een lichaam allemaal niet kan doen..