Doe waar jij je goed bij voelt! Ik kan me er zeker wel iets bij voorstellen dat je het overweegt als je kindje niets aan komt. Maar dit hoeft niet perse door de borstvoeding te komen. Mijn 2e en 3e groeide ook slecht maar ook met de fles groeide ze slecht.
Lilalief wat een lieve foto zeg heerlijk he, die liefde samen! Hier ook al een aantal keer van die smeltmomenten tussen Thijs en Bart! Gespannen wat heerlijk dat het zo lekker gaat, lekker genieten!! Borstvoeding geven je moet inderdaad doen waar je je goed bij voelt, pijn is niet fijn en dat maakt het voeden dan ook niet leuk. Ik kan me de zorgen wel voorstellen, Bart drinkt op zich goed, niet lang, maar ik ben ook zeer benieuwd of hij is aangekomen deze week. En anders ga ik idd ook een lactatiekundige inschakelen, want ik merk dat Bart beter drinkt als ik hem zelf ondersteun en zittend voed, maar voor mijn gevoel is deze houding niet optimaal, want mn tepels zijn gevoeliger en pijnlijker Het is wat he!
@borstvoeding: Idd doen waar je je zelf prettig bij voelt. Het moet gewoon een mooi moment zijn! Al moet ik wel uit eigen ervaring zeggen dat ik de eerste maand, zelfs 2 maand als pijnlijk heb ervaren door de enorme tepelkloven maar daarna was het dus echt een droom! Ik zou dus zelf adviseren om echt alle opties eens te proberen wie weet gaat het bij jou na enkele weken ook gewoon super vlot?? @Gespannen: had blijkbaar over je berichtje heen gelezen maar ik kan me je roze wolk zo goed voorstellen Héérlijk! En binnekort zitten we er allemaal op dus zeker niet inhouden om zo'n leuke berichten te posten @All: al bij iemand vooruitgang? Want blijkbaar had de helft van de maart mama's vandaag een afspraak bij de vk of gyn Hier nog geen verandering... wel is de baby iets rustiger hoop dat dat een teken is! Vriendlief is ook zo ongeduldig heeft al enkele smsjes gestuurd van op het werk of ik al verandering voel
Dag dames. Ik kom er even tussendoor. Wat is het ontzettend gezellig hier zeg. In het begin heb ik wel eens mee gekletst, maar ik weet niet of jullie me nog kennen. Ik heb de hele zwangerschap mee gelezen, maar heb nu ook genoeg tijd om te kletsen. Mag het? Ik zal nog even weer een nieuwe banner maken, maar ik kan jullie nu al wel vertellen dat ik het best nog fijn vind dat de kleine in mijn buik zit.
@gespannen: roze wolk is toch genieten! Heerlijk juist, lekker posten! @ gebakje: heb ze via bol besteld dus heb ze morgen als het goed is, ga het gelijk proberen! @ jojogirl: ik wacht op die droom
Ja ben benieuwd of er alweer wat gaande is, de ene dag worden er meerdere geboren de andere paar dagen weer niks. @ ego: hier na het inwendige onderzoek vanmiddag meer last van harde buiken en wat bloedverlies. Ook wat krampen en gevoelig van onder. Heeft wel wat teweeg gebracht blijkbaar. Ik heb nog even in een folder zitten lezen over het inleiden en de risico's die dat kan geven. Omdat alles goed gaat met de kleine en met mij, denk ik dat ik het nog even af wil wachten tot a.s. maandag. Blijkbaar is mijn lichaam of de baby er gewoon nog niet klaar voor. Die paar dagen houd ik ook nog wel vol. Gewoon de moed er in houden. En nog even lekker van de tijd zonder baby genieten. Al wil ik misschien nog wel een extra ziekenhuiscontrole om te zien of alles nog goed gaat.
hey meiden even een vraagje , we waren vanmiddag aan het shoppen en toen zag de zoveelste leuke speen dus de verkoopster zegt jaaaa leuk he verkopen heel goed waarop ik zeg nou voorlopig hebben wij er genoeg ....zegt ze jaa maar je speentjes niet langer dan 6 weken gebruiken want dat zou kankerverwekkend zijn hebben jullie hier wel eens over gehoord ?
ja dat wist ik ook vind het wel vreemd als dit zo zou zijn dan zou het toch ook in boekjes moeten staan ......denk ik dan
@spenen misschien dat dit met dat bpa verhaal te maken heeft? Ik neem aan als het voor flesjes niet meer mag dat het dan voor gewone spenen ook niet meer gebruikt mag worden? Aanvulling: even verder gezocht, zou inderdaad met bpa te maken hebben. Spenen van het merk bibi schijnen veilig te zijn, want daar heeft die stof nooit ingezeten... Verder denk ik dat het ook nodig is om ze te vervangen vanwege de hygiene (bacterien in miniscule scheurtjes) waarddor et nodig is om de spenen (ook Van flessen) blijkbaar regelmatig te vervangen...
Hier,ook even wakker! Maar dan voor de tweede nachtvoeding!! Moet zeggen dat ik het met alle liefde doe! Maar na drie weken zou een nachtje doorslapen ook wel erg lekker zijn.
Dan stel ik voor maart zijn staart te couperen! @ego: Hier ook halve nacht wakker door buikpijn, echt aan 1kant in de lies stekende pijn icm hardebuiken.. Wat dat nu weer is? Voor weeën? Nu gelukkig weer afgezak ..
Ha, ha. Hier ook lekker wakker geweest vannacht voor een voeding (of 2 of 3, geen idee eigenlijk meer). Ik stel me toch echt in in minstens een half jaar niet doorslapen. Ze maakt nu zo nu en dan al een ruk van 4 a 5 uur en daar ben ik al heel dankbaar voor. Ik,heb bij mijn oudste kids wel gemerkt dat ik makkelijker met de 'wakkere' nachten kan omgaan als ik me daar gewoon bij neerleg, anders is het erg frustrerend.