ah gismow wat lief! En jolie wow! moet je van te voren voor de geboorte een new-born fotograaf regelen? of kan dat ook er na?
@Jolie: Wauwie!! Daar zou ik zeker iets bijzonders mee doen @Poes: Deze ziet mijn buik ook heel vaak als een soort van troon. Hij gaat er gewoon boven op zitten met 4 poten om vervolgens te gaan 'melken'.
Wij hadden wel vantevoren geregeld want in de eerste twee weken lukt het het beste. Dan bel je als je kindje geboren is en komen ze binnen 2 weken. Omdat het een paar uur kan duren met voeden en verschonen tussendoor weten ze het graag vantevoren. Maar dit is pas een iPhone foto, dus de echte zal nog beter zijn Kost wel wat ( bij ons 139 geloof ik, kreeg m samen met m'n buikenshoot voor m'n verjaardag van lief) maar is wel zooo gaaf!
Verdelend he die kinderen. Zich in de kraamweek, als jij meer kans hebt on rust te pakken zich van hun goede kant laten zien en daarna als het echte leven begint opeens niet meer van die rukken maakt. Bedankt voor de waarschuwing. Ik ga er weer rekening mee houden Ik ben in het verleden ook wel eens in slaap gevallen tijdens het voeden, voelt inderdaad niet helemaal ok. Maar soms kan je lijf al dat wakker zijn gewoon echt niet meer aan. Sterkte ermee.
hoe zwaar is die van jou ???? die van ons hoef ik niet op mijn buik te hebben een kater van 6 kilo een van 7 kilo en van 4 kilo .. nog even over die speentjes je stapt automatisch over op andere ( die bij de leeftijd horen) plus ik raak nog wel eens iets kwijt maar schrok er wel van toen ze dat zei . Hier net alles gepoetst van boven tot onder ben kapot nu nu nog wachten op de was en het bed verschonen (mijn favoriete werkje grrr)
Deze zal wel met een kilotje of 4 ophouden. Tis ook het verre van fijn hoor als ie er op zit maar hij is zo ongelofelijk eigenwijs!
@Jolie: Prachtige foto!! Hier worden er ook foto's gemaakt als de kleine meid pas geboren is, komen op het geboortekaartje en het doopsuiker. Hadden dit van mijn zoontje ook en waren toen echt super tevreden! @Gismow: haha schattig de kat @Gewicht bij geboorte: Ikzelf was 3kg600 bij de geboorte, vriendlief maar iets rond de 2kg500, zoontje was 3kg725 en denk dat de dochter ook wel die kant opgaat dus qua gewicht komen ze overeen met mij Mijn moeder is van alle 4 haar kinderen overtijd gegaan. Ik bij mijn zoontje bevallen op de uitgerekende datum en nu dus ook overtijd... @slapen tijdens voeden: Ik moest steeds zittend voeden bij mijn zoontje (reflux) dus had niet echt de kans om in slaap te vallen Vond het nochtans wel prettiger om liggend te voeden dan sliep ik gewoon verder Borst in de mond en voedingskussen rond de baby @All: Net zoontje wat vroeger in bed gestopt en nog eens gevreeën met vl hij moet werken tot 22u dus ik hoop dat 'de daad' nog iets kan opwekken Nu maar eens stofzuigen en nog wat was in de kasten gaan leggen dan ben ik er echt helemaal klaar voor! Gisteren ook de maxi-cosi al helemaal klaar gezet Verder geen dames waarbij de onderzoeken gisteren iets hebben opgewekt??
Heb ik nog nooit gehoord van die speentjes, tenminste, niet deze reden. Wel dat je die rond de 6 weken moet vervangen maar meer voor de hygiëne en het slijten dan wat anders. Datum; ik ben 28 februari bevallen als ik het moet geloven maar ik heb toch nog écht een klein manneke in mijn buik hoor Kat hier alleen in de box, is er amper uit te krijgen maarja, heb weinig zin om dat ding telkens vol ballonnen te leggen. 's nachts gaat hij er ook in en als Nutje straks is geboren ga ik ook niet elke nacht ballonnen in de box leggen. Wel elke dag haren eruit kammen met zo'n kledingborstel. Op mijn buik komt hij niet liggen, hij weet dat hij dat niet mag want ik heb weinig trek in rode, opgezwollen ogen Jolie, wat een ontzettend mooie, lieve foto! Jammer dat wij het geld niet hebben voor zo'n shoot, zou het graag laten doen. Maarja, komende dagen even zonder geld en dan komt het daarna wel weer goed. Hier ook een onrustige nacht gehad, paar keer eruit om te plassen, vaak wakker door allerlei pijntjes en krampen en steken en elke keer dat ik wakker werd meteen denken; nog geen gebroken vliezen, nog geen weeën? Maar niks hoor, het gaat nog te goed daarbinnen geloof ik, hij ligt nog zo lekker veilig en warm. Van F.loris beviel ik met 39+3 en mijn moeder en zus liepen allebei tot ongeveer 42 weken. Mijn moeder van ons alledrie en mijn zus heeft maar één kindje (blijft ook zo) maar was dus ook behoorlijk 'overtijd'. Zegt dus blijkbaar niks wanneer je moeder/zus/tante/nicht of wie dan ook bevalt, je eigen lichaam én kindje doen precies wat ze zelf willen. Nutje wordt trouwens op zo'n 7 pond geschat, mooi gewicht dus. Ben benieuwd wanneer hij besluit te komen
hahaha ik wou al zeggen als de zwaarste zijn voor poten op mijn buik zet hoef ik hem alleen maar aan te kijken en dan snapt hij de hint al hahahaha @ speentjes ja idd net alsof je je kind een half jaar met dezelfde laat rond lopen
De poes die steeds bij mij ligt is denk ik max 3 kilo. Onze andere kat gaat gelukkig alleen maar naast me liggen dat is een monster van 7 kilo.
Mijn moeder is bevallen van mij met 34 weken en toen was ik nog geen 1500 gram. Van mijn zus weet ik het niet, ze dacht dat zij "te laat" was maar helaas kan ik het niet meer navragen aan mijn moeder. Ook niet over de duur van de bevallingen. Zelf ben ik nu dus een week overtijd en baby wordt geschat tussen de 3 en 3,5 kg. Dus totaal ander verhaal!
Pfoe ik verveel me Het is koud buiten en daar heb ik een hekel aan dus blijf maar binnen, want helemaal naar het dorp lopen is ook zo ver. Alleen zo komen de muren wel op me af want veel kan ik ook niet meer doen in huis. Zit me echt af te vragen wat ik zal gaan doen. Vanmorgen 2 wasjes gedaan waarvan 1 de Lodger Bunker voor de kleine meid. Want het is nu wel erg koud en even opfrissen leek me wel een goed plan (lag op zolder bij de buurvrouw). Maar ja wat nu? ML is net naar het werk. En ben het ook zat om de hele dag maar achter de pc te zitten. Misschien maar even hobby-en. @ uitzet: wipstoeltje is binnen
@jolie: superlieve foto... Ik heb ook zo'n fotograaf geregeld. Vl vond dit niet nodig, maar soms moet ik gewoon mijn zin doorduwen, omdat ik er anders spijt van krijg... Hoe lang blijven ze nu eenmaal zo ontzettend schattig? Overigens kost die van ons 45 met 3 afdrukken naar keuze. Voor een heel redelijk bedrag kan ik daarna ook nog foto's naar keuze digitaal in hoge resolutie op DVD bestellen. Dat is ook niet overal mogelijk en vond ik wel een voorwaarde! @vandaag: ik krijg echt niets gedaan, wilde eigenlijk nog dweilen, de was doen, wat aan de traktaties werken, mijn zsvdagboek bijwerken, maar ik lig hier maar op de bank tv te kijken... Nu kan er ook nog ieder moment een pakketje afgeleverd worden, dus durf ik de benedenverdieping al helemaal niet meer te verlaten... Als de bel gaat en ik moet nog van de zolder komen, ga ik dat never nooit meer op tijd redden
Ik ben trouwens net begonnen met frambozenblad capsules. Ik ben benieuwd of het helpt tegen het bloedverlies ( en natuurlijk voor een vlotte bevalling) Ik had bij Jasper echt veel bloedverlies, en voelde me zo naar daar door.
Ik zit ook te wachten op een pakketje van de dhl. Zal je altijd zien als ik zo even 30 min van huis ben om die kleine op te halen, dat ze aan de deur staan.
hooii, ff een update van me mooie poppetje, ze doet het heel erg goed en ik geniet volop! heel erg bedankt voor alle felicitatie's, en ook mijn felicitaties aan de bevallen dames met mooie bubby's
Ahhh wat lief gsilady!! Wat een poppetje! @mwb (geloof ik): wow dat is een stuk voordeliger! Maar ach, nu al gebeurd en ze was alleen met de shoot incl reistijd al bijna 3,5 uur bezig en dan nog bewerken en 6 afdrukken dus kan er qua uurloon weinig van zeggen