@MWB en Manuk: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisjes! Nu tijd om met zijn allen van de kraam periode te genieten!! @ego: Pff... Leek gister avond toch wel serieus te worden. Had steeds baskerballen onder het shirt gepaard met dikke steken en krampen. Had al tegen ml gezegd: Als het echt de 15de wordt, dan eet ik mijn sokken op! Krampen zijn later weer af gezakt. Vannacht een heel groot stuk prop in de pot. Gaat nu echt niet zo heel lang meer duren...
@kahlen: idd schimmel denk ik.. Snel regelen want die wil he niet bij je bevalling hebben, zowel voor jezelf als je baby! (En evt borstvoeding erna met spruw-ellende enzo) Is zo opgelost met zo'n vaginale pil/capsule.
@Manuk: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een mooie naam ook! Geniet ervan! @Kahlen: Denk idd ook aan een schimmelinfectie @GismOw: Oh spannend voor jou zeg! Hoop dat het snel doorzet @Brenjomi: Voor jou is vandaag DE dag! Zet hem op! @All: Hier nog steeds baby in de buik... Gisteren nog eens aan bedsport gedaan in de hoop dat dat iets zou opwekken maar helaas die kleine meid laat haar niet gek maken... Niet 1 harde buik... Ik word echt behoorlijk ongeduldig... Vandaag is vl thuis dus wat mij betreft mag de kleine meid nu echt wel komen komt perfect uit! Zou ook wel leuk zijn dan zijn beide kids op een vrijdag geboren *duim duim duim*
1 maart Molenbloempje bevalling: zkh voeding: borstvoeding 4 maart nathalie2012 - 32 jaar- 1e kindje - bevalling: ziekenhuis- voeding: borstvoeding 7 maart Sammelskee - 23 jaar, 1ste kindje, bevalling: zkh, borstvoeding 10 maart bibi123 - 25 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis/geboortehuis - voeding: borstvoeding 11 maart jojogirl88 - 24 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 12 maart lym - 43 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 15 maart joyb - 28 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding Gism0w -22 jaar 1e kindje bevalling: thuis voeding: borstvoeding/flesvoeding 16 maart liefschaapje- 25 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis - voeding: flesvoeding 17 maart bamjolan - 29 jaar - 4e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding Vioow1992 20 jaar 1e kindje bevalling: zkh voeding: ? 18 maart Onzeker23 - 24 jaar - 1e kindje - bevalling: geboortecentrum - voeding: fv Claudje1981 - 31 jaar - 1e kindje - bevalling ziekenhuis - voeding:bv 19 maart booky - 28 jaar - 3e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding brenjomi - 28 jaar - 3e kindje - bevalling: ziekenhuis voeding: bv/fv 22 maart 3kats - 33 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding 23 maart ynte - 34 jaar - 3e kindje - bevalling : ziekenhuis - voeding: borstvoeding 24 maart sammie88 - 24 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding kahlen - 28 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: borstvoeding/flesvoeding 25 maart leeuwtje83 - 29 jaar - 2e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding gebakje - 30 jaar - 2e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding 27 maart danssie - 26 jaar - 1e kindje - bevalling: thuis - voeding: borstvoeding 29 maart Anique87 - 25 jaar - 1e kindje - bevalling: ziekenhuis - voeding: flesvoeding 30 maart Rachel1984 4e kindje bevalling: zkh voeding: flesvoeding GEBOREN BABY'S 04-02-2013 Ploetertje - F.emke - 34,6 w - Keizersnee 13-02-2013 Veritas87 - J.ayden - 37,5 w - natuurlijke bevalling 18-02-2013 Lilalief - S.enne - 35,5 w - natuurlijke bevalling 18-02-2013 Regenboogje82 - B.as - 38,2 w - natuurlijke bevalling 18-02-2013 JeetjeB - M.ila - 37,1 w - keizersnee 19-02-2013 Misja - S.em- 38,1 w - natuurlijke bevalling 22-02-2013 Smile82 - K.jelt - 37,5 w - natuurlijke bevalling 00-02-2013 Mbeekje - D.aimyan - 3?,? w - natuurlijke bevalling 26-02-2013 Jolie - B.ram - 38,2 w - natuurlijke bevalling 28-02-2013 Hanneke88 - M.ilan -36,5 w - natuurlijke bevalling 02-03-2013 Chikai - B.art -37,2 w - natuurlijke bevalling 04-03-2013 Bonkie - Baby L - ?? w - natuurlijke bevalling 07-03-2013 Stephanie20 L.oïc - 39 w - natuurlijke bevalling 08-03-2013 Charly81 S.ammie 41,1 w natuurlijke bevalling 08-03-2013 Gespannen S.arah 39,6 w - natuurlijke bevalling 09-03-2013 GSI Lady S.oraya 39,6 w natuurlijke bevalling 12-03-2013 Nicole182 G.uus 37,2 w natuurlijke bevalling 13-03-2013 Mamavanf J.ulian 40,2 w natuurlijke bevalling 14-03-2013 MWB L.aura 38,6 w natuurlijke bevalling 14-03-2013 Manuk - J.asmijn - 40,1 w - natuurlijke bevalling Bonkie is baby L een jongen of een meisje? Staat zo raar zo onzijdig? Mbeekje op welke datum ben jij bevallen van D.aimyan?
ego: gisteren bij de verloskundige geweest, beeb lag wel redelijk vast, er was nog wel een twijfel dus moet nog steeds bellen bij gebroken vliezen, gaan liggen maar mag wel evt de deur open doen haha! maandag weer controle en als de kleine meid er vrijdag nog niet is zal ze een strippoging gaan doen, dan ben ik 40 weken en dan heb je het meeste effect aldus mijn verloskundige. eerder doen ze het ook niet. Wat een baby nieuws, Brenjomi succes vandaag en degene die ook bezig zijn zet m op! xxx
Hier alles kalm, wel vannacht weer pijn in mn darm gehad, echt heel vervelend steeds. En toch ga ik elke dag naar toilet, welliswaar dan wel net een geit maar goed hahaha Zoonlief is een ochtendje wennen op school.
MWB en Manuk gefeliciteerd!! Manuk, alles goed met jullie?? Brenjomi, succes vandaag!! Hoop voor je dat het snel achter de rug is! Gismow, hoop voor je dat het doorzet!! Succes dan! Kahlen, ik hou van jouw humor! Wij hebben trouwens boven het bedje zo'n fotolijst rand, waar je fotolijsten op kan zetten maar wij hebben er een schilderijtje op gezet. Ego, ik wordt niet goed van al dat vocht. Mn handen, voeten en gezicht staan gewoon strak. Mn handen doen pijn en als ik loop heb ik het idee dat ik op kussentjes loop. Vind nog het ergste dat ik daar nog uiterlijk 10 dagen mee moet rondlopen en als het dan elke dag nog erger wordt. Ziet er ook zo lelijk uit, vooral mn handen, kan daar echt ongelukkig over worden...
mwb en manuk gefeliciteerd met jullie meisjes !!!!! brenjomi zet hem op meid !!!! @hier alles zo rustig als stilte voor de storm ik hoop aan de ene kant dat hij nu wacht tot zondag want morgen is zus van vl jarig en een maatje van hem vind het wel leuk als uk zijn eigen birthday heeft , vl is vandaag weer werken maar mocht het beginnen dan rijd de voorman gelijk met hem naar huis dadelijk nog maar een wasje aanknallen en dan met mijn boek de bank op
hmmmm ik ken het bibi hier word ik er ook gek van kan niet eens flessen openmaken vaak doe ik na het douche met koud water mijn benen en voeten afspoelen werkt een heeeeeeel klein beetje @dieren serieus poesdiva is gek aan het worden ze ineens dingen die mevrouw noooooooit doet is there something in the air ??????
MWB; van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam ook! Wel typisch, we waren beiden uitgerekend voor de 21e toch, en nu allebei al bevallen Manuk ook jij van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jasmijn! Ook een leuke naam!! Geniet van de kraamtijd!! Even een vraagje aan de mama's die ook bv hebben gegeven/geven / ervaringsdeskundigen zijn: ik heb ontzettende pijnlijke tepels, met het aanzuigen van Bart. Op het moment dat de melk komt en Bart wat langer drinkt, dan trekt die pijn weg. En het typische is, aan de linkerkant doet het wel echt pijn, rechts voel ik niets. Iemand enig idee wat het kan zijn en wat ik eraan kan doen? Gisteren heeft er al iemand van het cb meegekeken (oud lactatiekundige), de houding en aanlegtechniek was goed. Ik zie ook geen kloven ofzo, maar ik weet ook niet of ik die zou herkennen, aangezien ik ze bij Thijs niet heb gehad....
Ah ja bah schimmel ik moet nu pillen hoop maar dat t snel werkt! Hier begin ik steeds meer op Fiona te lijken, de vrouw van shreck. Worsten vingers, voeten die zo gezwollen zijn dat t pijn doet er op te lopen, amper geslapen door heeeel erge maagzuur en maagpijn, zo erg nog niet eerder gehad, ik zie wit, mijn haar zit stom, heb puistjes op mijn rug, geïrriteerde huid. En dat terwijl ik mijn hele zwangerschap nergens last van had. Naja ik zing het wel uit maar ik heb wel een gesprek met de kleine man gehad dat mama t zwanger zijn stiekem zat is en dat het gewenst is dat hij kiekeboe doet! Maar als hij nog langer bij mama moet blijven voor zijn ontwikkeling, dat hij dan natuurlijk mag blijven zolang hij wilt maar dat zijn kamer nu bijna klaar is dus hij mag! Kom Maar!! Sorry voor mijn klaag, anderen hier lopen zwaar over tijd en ik ben nu al aan het piepen.