Maart 2013 mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MWB, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @kahlen: jaja, nou ik herinner me een trouwfoto waarop je superslank was met een lief klein buikje dus die foto kan ik me niet voorstellen..

@gebakje: Jep, twee dagen ervoor: plofkop, opgepompte benen, voeten, armen en handen! Erg leuk ook die eerste foto's in het kraambed ;)

@chikai: ja!! Hier precies hetzelfde! En heb inmiddels begrepen dat dat de pijn is van het vacuüm zuigen/ uitrekken van je tepel en dat de een daar meer last van heeft dan de ander. Hier is het de afgelopen twee dagen aan het afnemen. Maar heb gehuild en geschreeuwd van de pijn af en toe. Het wordt beter!

2. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Alle geboortes: gefeliciteerd!! :)

3. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Ik was trouwens naar het bevallingslijstje aan het kijken. Er staat bij mij ziekenhuis bevalling. Maar de bedoeling is gewoon thuis te bevallen :). Wat zijn er toch al veel dames bevallen! Gaat echt heel snel nu. Ben al tijdje niet meer op het forum geweest maar de lijst van de geboren baby's is behoorlijk lang geworden :)

4. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    ik duik zo terug bed in maar eerst nog een pannenkoek klaar maken ik heb de laatste paar dagen echt rare eetgewoontes boterham met zure zult en fruithagelsslag :$ vl zat me gister ook al raar aan te kijken van wat eet jij nou en kwark met slagroom het moet niet gekker worden

5. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Woehoe!! net terug van de vk. Bloeddruk was gestegen nl. 120/78 (was steeds rond 100/60). Ze zei meteen dat het dit weekend wel zou zijn. Bij voelen van de buik zei ze dat het wel tijd werd ook omdat ik bijna niet kan lopen. Had al 1cm onsluiting en heeft gestript :D ! Hopelijk heeft ze gelijk! Heb vannacht niet kunnen dromen want om dat te kunnen moet je wel slapen ;).

6. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Zo zit ik hier steeds op ijsklontjes te kauwen :p

7. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

bij mij was ie 2 weken geleden al gestegen. maar volgens mijn vk zei dat niet zo veel. en er is inderdaad hier nog geen baby. ik hoop dat het voor jou wel wat mag gaan betekenen:)

8. prachtigwonder

hier trouwens weer aan de dunne. is al weer zon 3 dagen dun.
    en moet ook wel zon 3 x op een dag.. aan de ene kant fijn want dan leeg ik alvast voor de bavlling. aan de andere kant ben ik bang dat er nog een beetje blijf zitten en dat het er mee uitkomt tijdens de bevalling en het is dun:$ brr..

9. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Kahlen: Wat een prachtige foto van jezelf:D:D:D

@Prachtigwonder: Bij mij wisselt mijn ontlasting ook heel erg, de ene dag heel erg dun de andere dag kan ik bijna niet naar het toilet gaan. Volgens mij drukt de baby soms ook wel erg op de darmen ofzo (zou dat kunnen??)

@Ynte: Oh jullie kleintje maakt het spannend! Jammer dat het toch niet is doorgezet! Mss heeft het voorwerk wel al goed werk geleverd?

@GismOw: Wilt dat zeggen dat de baby er bijna aankomt als je bloeddruk stijgt?? Ga zo even kijken hoe mijn bloeddruk was gisteren.. :)
    Hoop ook voor jou dat het niet lang meer duurt!

@Pukkels: oooh ik heb de laatste week weer enorm last van pukkels!! Had er zo lang geen last van gehad (toen bij mijn zoontje de hele zwangerschap last van gehad, stond echt VOL) en nu heb ik er ook van :( Gezicht, borst en rug staan helemaal onder...
    Zullen ook weer mooie eerste foto's zijn met een mama onder de pukkels...

Verder; alles nog steeds veel te rustig hier! Ik wil weeën, pijn, afzien!!!! Om dan EINDELIJK ons meisje te kunnen zien!

10. prachtigwonder

zou kunnen hoor dat de kleine op de darmen drukt..
    ik heb ook altijd nog de pecht als ik naar de wc moet voor de grote behoefte dat de kleine altijd mee zit te duwen;) dat vergemakkelijkt he tniet echt hihi. een rotgevoel is dat..
    heb trouwens wel allemaal wat buikkramp. ik denk beetje gevoelige darmen toch wel hoor.. geen idee of dat ook een voorbode kan zijn.
    en weer een maagzuur pfff.. dan ben ik er een dagje vanaf en dan zomaar is het er weer voor een paar dagen. irrriiii..

11. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ja zwijg me van het maagzuur! Hier ook alweer van deze morgen heel erg last! Ga ik echt niet missen straks!

12. prachtigwonder

het ergste is dat ik geen melk in huis heb of vla. want dat zijn bij mij de enige dingen waarmee ik het even rustig kan houden.
    en ik ga vanaaf pas naar de winkel.. mis dat mijn moede rhet mee wil nemen als ze zo een bakkie komt doen.

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik leg alleen keutels volgens mij lol hahaha
    Maargoed ik ga nu welk elke dag en soms ook 2x op een dag.

Gismow spannend dat ze gestript heeft!

14. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Net de VK weer gebeld, al 4 dagen bloedverlies (2x gecheckt in het ziekenhuis) maar niks aan t handje.
    Net met controle even gecontroleerd, 3 cm ontsluiting al...
    "goh zou dit weekend wel eens kunnen gebeuren" zegt ze..

BOEM!!!
    En nu dringt het opeens tot me door: HELP! Ik zit nu echt vlak voor DE beruchte bevalling. Die dikke buik van mij, daar zit ECHT iets IN. En dat komt er binnenkort UIT!!! SLIK!... :$:$:$:$

(al geloof ik er nog geen biet van! :p)

15. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Ik heb geheel de zwangerschap een zeer stabiele en lage bloeddruk. In samenwerking met die basketballen van gister zou het zomaar kunnen. Begint hier onderhand wel wat te rommelen. Ga zo denk ik maar eens wat trap op en neer lopen. Boven even was opvouwen, kraampakket vast maar naar beneden halen. Kan nu denk ik maar beter een beetje in beweging blijven. Ik hoop niet dat er met het persen zo'n lekkere bruine rakker mee naar buiten komt! :p
    Als het vandaag nog komt, serveren we sokken en placenta als kraamhapje!! :D

16. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Zullen we handjes schudden? :D Heb alleen niet het HELP gevoel maar eerder het 'Komt-u-maar-gevoel' ;)

17. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    *schud netjes de hand van Gism0w* :D
    Hihi! Nou ik kan me geen voorstelling maken dat ik straks echt een baby'tje in mn armen heb! Een baby in mijn buik! Het voelt nog zo... ver weg... zo niet echt ofzo! :)

18. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gebakje. Ikke had echt bolle kop en die was gelijk weg. Herken mezelf weer. Is best wel fijn :)

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Herkenbaar!
    Ik ben niet bang voor de bevalling maar regelmatig bekruipt me het slik gevoel dat ik er weer doorheen moet, de hell die weeën heet haha
    Maar weet ook als het begonnen is, dat gevoel meteen weg is en ik zo mijn moppie in de armen wil nemen!
    Voor beide is het keihard werken maar komt helemaal goed! :D

20. prachtigwonder

hihi ik ben opzich ook niet zo bang voor de bavalling.
    heel af en toe als ik even heel moe ben krig ik wel een beetje angst van owjee nu moet het even niet komen want nu hebik de energie niet.
    maarja dat zijn momentopnames. als het eenmaal begint is er gen weg terug dus we moeten hoe dan ook door. dus daar probeer ik me dan maar op in te stellen. hihi voor zover dat lukt;)

Deel Deze Pagina