Maart 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eden28, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Het is nog heel vroeg ik weet het maar wie is er in maart uitgerekend en wil hier gezellig praten? Ik ben waarschijnlijk begin maart uitgerekend en loop op een roze wolk :D

2. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hier de test van eergisteren. Nog wel licht maar wel een streep

3. mamaliscious

21 jun 2012
    38
    0
    0
    werken, studeren en genieten van het nieuwe bewone
    Best
    Gefeliciteerd Eden28!! Echt een hoera gevoel hae ;) Ik weet het nu sinds een week en ben ook nog steeds aan het stuiteren van geluk hihi...

4. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Jij ook gefeliciteerd!Krijg je al binnenkort een echo of duurt dat nog even

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi!

Ik ben ook uitgerekend in maart, 3-3-13! Mag ik ook meekletsen?
    jullie van harte met jullie zwangerschap!

6. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hihi ik ook 3-3-2013

7. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi allebei, ten eerste natuurlijk gefeliciteerd!!! , ik ben bijna net zo ver als jullie: alleen net in feb uitgerekend (28, dus laatste dag vd mnd).
    Ik zie bij panter staan dat je een heeeel traject hebt moeten doorlopen. Heftig hoor, maar wat ontzettend super voor je dat het nu gelukt is!! Ik ken het een beetje. Al best lang bezig en tegenslagen (elke mnd weer die teleurstellingen...) wij zouden over 2 mnd met iui beginnen, maar gelukkig is het spontaan gelukt (heb hsg gehad, wat erg moeizaam ging en dus echt nodig is geweest, namelijk daarna meteen zwanger en nu dus weer!!)

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

He meiden!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! :D:D
    Ik zou hier ook graag willen mee kletsen!
    Volgens online berekening ben ik tussen 28 februari en 2 maart uitgerekend. Even afwachten wat de gyn straks vaststelt!

Ik had twee dagen voor NOD al een mooie test na 4 rondes van vruchtbaarheidsbehandelingen.
    Kan het nog steeds moeilijk geloven en hoop maar dat alles goed is en goed gaat!
    Ik ben ook erg benieuwd of we 1, 2, of 3 kindjes mogen verwachten, ik had namelijk 3 mooie eitjes!
    Ik ga maandag de gyn bellen voor een eerste echo. Echt spannend!

Is het voor jullie ook het eerste kindje??
    Al last van kwaaltjes? Ik heb hoofdpijn, erg zere borsten en de misselijkheid wordt met de dag erger. Op dit tempo hang ik over een paar dagen dagelijks boven de wc-pot denk ik ;)

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb alleen maar wat bruine afscheiding...echt heel weinig. Al mijn kwalen zijn weg...had vorige week nog ontzettend zere borsten van de utrogestan...sinds gisteren niks meer.
    Nergens last van, alleen wat eerder moe en 's avonds hoofdpijn. ook heb ik veel dorst.

10. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ik heb steeds ontzettende trek, als ik dan niet eet word ik een beetje misselijk. Verder ook best moe. Verder nog niets!

Wanneer gaan jullie wat zeggen tegen mensen om jullie heen?!
    Wij nu alleen onze ouders en broers/zussen. Straks lekker op vakantie en pas daarna de vrienden. Een dit keer voor ons houden. Zijn ook wat meer behouden, toch de angst van een mk in ons achterhoofd!

11. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krullie: wat ontzettend fijn voor je dat het gelukt is!!! Na al dat wachten en al die teleurstellingen, nu beloond! Zou bijzonder zijn als het er meer zijn.

12. sunshineS1976

@Caroline: jullie hebben ook veel mee moeten maken zeg! Wat heerlijk dat je nu zwanger bent! Duimen dat alles goed gaat met de kleine uk!
    Wanneer krijg je de eerste echo?

Ik heb ook best trek moet ik zeggen. Probeer er niet te veel aan toe te geven, wil geen 20 kg aan ga komen en als ik nu al toegeef... hoe moet dat dan de komende 8 maanden :p

Ik heb het alleen aan mijn beste vriendin verteld, verder is het echt ons geheimpje. We willen het echt pas gaan vertellen aan iedereen als we 11-12 weken zijn. We zijn er al heerlijk over het fantaseren, we hebben zulke leuke ideeën!!
    Hoe reageerden de aanstaande opa's/oma's en tantes en ooms? ;)

13. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ik ga morgen de vk bellen om de echo af te spreken. Ik ga als ik 6 wk ben, 2 wk op vakantie. Zal dus wel daarna worden, rond de 8,5 wk. Jij dan?!
    Ik probeer ook niet aan mijn honger toe te geven, maar eet telkens kleine beetjes. Dat gaat goed.
    Mijn ouders en schoonouders waren helemaal emotioneel, hebben ook zo meegeleefd. Zussen komt aankomende 2 wk.

14. sunshineS1976

Kan me helemaal voorstellen dat ouders en schoonouders emo waren! Zooooo liefff dat ze zo meeleven!

Ik ga ook morgen de gyn bellen voor de eerste echo. Wij gaan over 5 weken op vakantie dus ik hoop op een mooie echo nog net voor we weggaan.
    Waar gaan jullie heen?
    Wij houden het deze zomer vrij eenvoudig en hebben een bungalow gehuurd in Italie. Volgend jaar zomer gaan we trouwen dus daar gaat momenteel al ons spaargeld naartoe. En naar de babyuitzet straks trouwens ;)

15. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Dat is wel fijn om gehad te hebben voor je vakantie. Bij mij is dat te vroeg..
    Wij gaan lekker relaxed naar zuid Frankrijk, echt zin in, een rust! Hopelijk daar al een beetje genieten van het zwanger zijn! Zolang er geen bloedverlies is heb ik wel vertrouwen...
    Krijg jij bij de gyn dan je echo?! Ik moet gewoon naar vk. Maar gelukkig mag ik nu wel meerdere echo's als ik wil door de mk. Blijf jij dan ook bij de gyn lopen of kan je gewoon naar vk?!

16. sunshineS1976

Geen bloed is goed denk ik ook maar ja...
    Je moet zeker genieten! En misschien kun je al wat leuke souvenirtjes voor de kleine kopen in Frankrijk ;)

Ik blijf voorlopig bij de gyn omdat ik door vruchtbaarheidsbehandelingen zwanger ben geworden. Als alles er straks goed uitziet, word ik vanaf week 10-12 doorgestuurd naar de vk :)

17. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Wat fijn inderdaad dat het nu eindelijk gelukt is voor jullie! Vanochtend stond ik me haar te fohnen en werd opeens zo misselijk dat ik gelijk naar de wasbak moest rennen. Dit duurde een paar minuten en toen was het ook gelijk weg. hopelijk blijft het weg want zit gewoon op me werk haha.

Oja voor de zekerheid nog even een testje gedaan net (niet eens met ochtend urine) en die was super donker en ook nog de digitale :D stond zwanger 2-3 weken

18. sunshineS1976

@Eden: ik heb ook vlagen van misselijkheid ja! Dat belooft wat de komende weken...
    Grappig dat je nog een test hebt gedaan! Ik heb ook ontzettende drang om nog een CB te kopen om die volgend weekend uit te voeren zodat ik dan hopelijk 3+ te zien ga krijgen. Maar eigenlijk is het gewoon onzin, want het gaat vast wel goed daarbinnen...
    Maar nogmaals die bevestiging is wel fijn... ;) mmm!
    Feli nogmaals met de goede uitslag in ieder geval! ;)

19. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ik zit er ook inderdaad aan te denken om nog een test te gaan doen... Bij mij was de test, 1 dag voor mijn NOD, wel duidelijk, maar ook nog best licht. Voor het plakboek vind ik een wat donkerdere test wel leuker! Ga er dus ook nog maar eentje doen :)
    Ik heb ook soms vlagen van misselijkheid... Ik heb het voornamelijk als ik te weinig eet. Dit had ik de vorige keer ook. toen moest ik op een gegeven moment voor het slapen gaan echt nog een boterham eten, anders was ik bij het wakker worden enorm misselijk!
    Hopelijk blijft het bij misselijkheid en niet dat het overgeven wordt...
    Bij mij nog een kwaal erbij...obstipatie. had ik de vorige keer ook zo erg en komt nu dus ook weer. Gelukkig had ik de lactulose nog in huis en dat helpt goed (mag ik ook van de HA). Stap als het zo weer goed is over op roosvicee laxo, hopelijk is dat dan voldoende naast al die liters water die ik moet drinken!

20. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hier nog even de echo foto's :D

Deel Deze Pagina