Ik denk meisjeeeeeeeeeee Maar nog een jongen zou wel heeeeeeeeeel leuk zijn Wij gaan met 16 weken geslachtbepaling echo laten doen Zooo spannend allemaal
Je weet wat ze zeggen he? Jongens maken jongens en echte mannen maken meisjes. Dat zeggen jongens onder elkaar als ze uitgelachen worden door vrienden dat t niet is gelukt jongetje te maken haha. Mijn vriend was blij met dit credo hij werd goed geplaagd. Bam direct kop indrukken haha.
Hahaha, wij hebben al heel veel meiden in de omgeving bij familie en vrienden dus hoewel ik graag een meid zou willen, denk ik dat we een jongen krijgen. Waar we natuurlijk heel blij mee zullen zijn, zo'n kleine boef... Man maakt het echt helemaal niets uit, wil allebei wel
Ik wilde stiekem dat eerste meisje was, al had ik beide supet gevonden hoor. Mn vriend ging voor t jochie. Bij een vroege echo zei zon vk dat ze bijna zeker was dat t een jongen was. Ze was zowat bejaard dus geloofde haar vanwege dr dosis ervaring. Maar nu achteraf twijfel ik aan de kwaliteit van haar ogen. Bij de 20 weken echo zo spannend hele onderzoek, toen hoopte ik alleen maar please alles gezond. Toen zei ze aan t eind: alles zit eraan, er ontbreekt maar 1 ding, de piemel. Hahaha.
Hahahahahaaa Uki, wat een prachtige reactie!! Ik heb werkelijk geen idee wat het wordt. Mijn vriend denkt een meisje, maar mijn gevoel zegt nog niet zoveel. Ik hoop nog stiekem op een tweeling (komt in de familie aan m'n moeders kant 2 keer voor namelijk ).
Hier een meisje haha, man denkt jongen maar we willen het nog niet weten. @1steXMom, maakt het extra spannend hè, kan me voorstellen dat je blij bent met je klachten, maar niet schrikken als ze er ineens even niet zijn hoor. Ik ken je situatie maar al te goed en ga duimen voor je dat het deze keer allemaal goed gaat. Wat zal je blij geweest zijn met het zien van het hartje.
Oh ik hoopte ook op tweeling, komt bij ons ook voor (twee-eiige, want 1ei-ig kan iedereen krijgen, foutje in celdeling). Maar oh my, nu met de wetenschap van alles achteraf, dat had ik niet getrokken hoor. Je maakt me aan t schrikken, straks krijg ik tweeling, ooooooooooh, dan wordt t dolle boel. Nee, ik ga graag voor 1 per keer.
Geen idee hoe het met de erfelijkheid zit. Als het er 2 worden, dan worden het er 2. Je hebt het er maar mee te doen Bedoel, je kunt het niet uitkiezen, en dat is helemaal prima. Ik wil wel straks weten wat het wordt. Vind ik makkelijker met de babykamer en kleertjes straks.
Je hebt gelijk. Maar mensen op straat met zo'n duokar kijken niet blij en erg moe haha. Mn neefje kreeg er 2, heb van dichtbij gezien hoe zwaar het is. Maar wij willen er drie, dus met een tweeling ben ik gelijk klaar haha.
Haha, precies, ik denk dat wij er 2 willen, dus wij zeiden ook al: als het een tweeling is, zijn we wel in 1 keer klaar :-D
Ik ga vanmiddag naar Duitsland. Ben beetje sloom vandaag. Geen zin, geen vaart. Moet veel pakken. Met een beeb sleep je echt volksverhuizing mee. Verzin tussendoor steeds smoes. Nagels vijlen. Toen lakken. Nu natuurlijk drogen.
Ja klopt! Moest echt erg janken toen ze zei dat het er erg goed uitzag. Heb eigenlijk niet eens hartje goed gezien door emoties, maar man gelukkig wel. En erg fijn dat ik zo snel mocht komen! Heb besloten om er nu van te gaan genieten, we zijn al verder dan vorige 2 x en mocht het misgaan is het toch wel kl*%#^. Nu aftellen naar 15 aug
mijn man en ik willen graag nog een knul zodat onze zoons leuk samen kunnen spelen met het zelfde speelgoed en alle spullen weer hergebruiken dus goedkoop. maar ik voelde al voor de bevruchting dat het een meisje zou zijn en dat voel ik nu heel sterk. maar we willen het niet weten tussen door dus blijft geboorte verrassing.
♥ Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83(29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) -Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (38 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (.. jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Uki (37 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Hellokitty83: 30 Juli - Echo+VK - Lyveh24: 30 Juli - Echo + VK - Silsa: 03 Augustus - Echo - MWB: 06 Augustus - Echo -Doost1985: 08 augustus-Echo+VK - 1steXmom: 15 Augustus - Termijnecho - Danssie:16 Augustus - Echo+Intake VK - Uki:17 Augustus - Echo - Marieken: 17 Augustus- Echo - MWB: 18 Augustus - Afspraak Gyn - Hellokitty83: 21 Augustus - 12 weken Echo - Lyveh24: 21 Augustus - 12 weken Echo - LiLaa: 23 Augustus - Echo Gyn - Danssie: 30 Augustus - 12 weken Echo