nog maar een keer geplaatst, 1stexmom: je had niet de meest recente lijst gepakt, ik stond er ineens niet meer bij dus vandaar!
Dat zou ik niet kunnen geslacht als verrassing hihi. WIL t gewoon weten. Lilaa. Je kunt bij Marieken als Verrassing zetten. Haha.
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83(29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (38 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (.. jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Uki (37 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Hellokitty83: 30 Juli - Echo+VK - Lyveh24: 30 Juli - Echo + VK - Silsa: 03 Augustus - Echo - MWB: 06 Augustus - Echo - Doost1985: 08 augustus-Echo+VK - 1steXmom: 15 Augustus - Termijnecho - Danssie:16 Augustus - Echo+Intake VK - Uki:17 Augustus - Echo - Marieken: 17 Augustus- Echo - MWB: 18 Augustus - Afspraak Gyn - Hellokitty83: 21 Augustus - 12 weken Echo - Lyveh24: 21 Augustus - 12 weken Echo - LiLaa: 23 Augustus - Echo Gyn - Danssie: 30 Augustus - 12 weken Echo
Dag meiden, Ik volg al even het andere maart2013 topic, maar dat is me echt te druk. Fijn dat hier een kleiner clubje te vinden is! Ik ben vandaag precies 8 weken in hele blijde verwachting en dus 8 maart uitgerekend. Ik ben 32 jaar, kom uit het midden des lands en heb een prachtige dochter van ruim 1 1/2 jaar. 1 juni besloten om voor een brusje te gaan en was gelijk de 1e ronde zwanger! Dit was bij mijn dochter ook dus voel me erg bevoorrecht! Wel ben ik erg "onzeker", zit echt de dagen af te tellen tot de echo! Ik heb woensdag de intake bij de vk, bij de vk die mijn dochter ter wereld heeft gezet (althans dat heb ik gedaan natuurlijk !) en 8/8 de eerste echo! Nou, leuk om alle ervaringen en belevenissen met jullie te gaan delen! Van de vorige club een paar lieve vriendinnen overgehouden waar we nog regelmatig met de kids mee daten!
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (38 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (.. jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Uki (37 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Hellokitty83: 30 Juli - Echo+VK - Lyveh24: 30 Juli - Echo + VK - Silsa: 03 Augustus - Echo - MWB: 06 Augustus - Echo - Doost1985: 08 augustus-Echo+VK - Ragazza: 08 augustus - Echo - 1steXmom: 15 Augustus - Termijnecho - Danssie:16 Augustus - Echo+Intake VK - Uki:17 Augustus - Echo - Marieken: 17 Augustus- Echo - MWB: 18 Augustus - Afspraak Gyn - Hellokitty83: 21 Augustus - 12 weken Echo - Lyveh24: 21 Augustus - 12 weken Echo - LiLaa: 23 Augustus - Echo Gyn - Danssie: 30 Augustus - 12 weken Echo Heb mezelf even toegevoegd
Hallo dames, ik heb mij vanavond ingeschreven op de site en zag deze topic. Ik heb 2 dagen geleden mijn eerste test gedaan met 5 dagen over tijd (positief) Gister ochtend voor de zekerheid nog eens getest en nogmaals positief. Maandag moet ik naar de huisarts voor bloed te prikken. Waarom bloedprikken? Ik ben begin het jaar verhuisd naar belgie, En hier moet je eerst bloedprikken voor je naar de vk mag. Dit is mijn verhaaltje. Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag babbelen.
@casseia: Gefeliciteerd! Is het je eerste kindje? Knap dat je 5 dagen hebt gewacht met testen zeg! Zolang kon ik dat niet volhouden! Hoe voel je je?
Hoi ragazza en casseia, welkom en natuurlijk gefeliciteerd! Nog meer leuke plannen voor het weekend? Heerlijk dat het weer even wat afgekoeld is
@ragazza mijn vriend heeft me erdoor gesleurt. heb nu al dik een week gigantische tepel pijn en buikpijn. ben de laatste 2 weken ook erg moe. Het is mijn 3e zwangerschap. heb 2 miskramen gehad. Hoe is het met jullie?
Ik ben week 5 en 6 erg misselijk geweest en sinds 2 weken echt meeeeggga moe, niet leuk meer.... Ik moet maandag weer beginnen met werken, heb 3 weken vakantie gehad, en zie daar enorm tegenop. Ik moet gelijk beginnen met een slaapdienst dus dat wordt zwaar... @Evelien (zo heet ik ook!) je kan het lijstje gewoon kopieren en dan plakken en jezelf erbij zetten. (ik wil t ook doen als het je niet lukt hoor!) @Casseia: voor jouw dus extra spannend deze weken? Heb je er wel vertrouwen in?
Hoi Dames, wat gaat het hard: Een maart topic alweer! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Doen jullie ook mee met Moeders voor Moeders? Daar kun je veel vrouwen gelukkig mee maken!
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83(29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (38 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (.. jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Uki (37 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Hellokitty83: 30 Juli - Echo+VK - Lyveh24: 30 Juli - Echo + VK - Silsa: 03 Augustus - Echo - MWB: 06 Augustus - Echo - Doost1985: 08 augustus-Echo+VK - 1steXmom: 15 Augustus - Termijnecho - Danssie:16 Augustus - Echo+Intake VK - Uki:17 Augustus - Echo - Marieken: 17 Augustus- Echo - MWB: 18 Augustus - Afspraak Gyn - Hellokitty83: 21 Augustus - 12 weken Echo - Lyveh24: 21 Augustus - 12 weken Echo - LiLaa: 23 Augustus - Echo Gyn - Danssie: 30 Augustus - 12 weken Echo - Evelien055: 28 Augustus - Eerste echo
Haha evelien, nu ben ik verdwenen van het lijstje... Je had de mijne moeten pakken. Ik wijzig m morgen wel ff, lig nu heerlijk in bed naar het regen getik te luisteren en ga mijn oogjes sluiten. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het best wel een gedoe vind hoor dat plassen in een kannetje... Maar kan het niet over mijn hart verkrijgen om het niet te doen, helaas teveel vriendinnetjes die in het circuitje zitten... Trusten!